*~* HAAHUT viikko 32 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (72)
Jos tiistaina täällä hengaan 4D aikaan niin marssitakaa mut töllön eteen! Silloin tulee dokumentti vitosista, on mahtanu olla sen äipän massu aika mahtava!
Ja ohimennen, uuh mikä juttu oprah showssa.... Järkyttävä!
Voi Jumppis, oli niin kuin omasta päästä toi sun teksti. Niin päätin heittää vaan jollakin pehmeellä... ;)
Mä kun kiirehdin viikko sitten sitä testiä tekemään ja sain pariksi päiväksi mukamas plussan niin ekaks mietin, että viikon ero edelliseen laskettuun aikaan. No, eipähän tarttenut pitkään miettiä... Ja mies jaksaa olla niiiiin järkevä ja kans hokee, että " kyllä me ehditään" ja " nautitaan nyt, kun saadaan kahdestaan tehdä ihan mitä huvittaa."
Mulla on kuitenkin kärsivällisyys koetuksella. Elämä ja syksyn ja talven suunnitelmat pyörii just tasan sen ympärillä, että " jos oonkin raskaana" , " voikohan sopia, jos oonkin raskaana." Hoh-hoijaa. Päätin nyt mennä lääkäriin ja kysyä, voisko vaikka harkita tabuja edistämään kiinnittymisen onnistumista, tai jotakin. Saa nähdä mitä lekuri kommentoi, mutta tabut vois ehkä ainakin henkisesti helpottaa, jos ei muuten...
Helgalle en osaa lämmöistä kommentoida, koska lämpöjen mittaamisen oon sentään toistaiseksi malttanut jättää tekemättä... Enkä oikein tiedä noista tarkoista ajoista, jolloin lämmöt pitäisi olla koholla.
Kaikille kovasti plussapeukutuksia ja muutenkin positiivisia fiiliksiä!Lilianen kanssa mennään vissiin samoissa päivissä, nythän sitten tärppää, eikös??!??
Koala kp5
Kaiken käsitykseni mukaan lämmöt nousevat kun ovis on jo tapahtunut ja ovat koholla (n. puoli astetta) siihen asti kunnes kuukautiset alkavat, tai jäävät koholle jos menkat jää pois ja on raskaana. Eri ihmisillä menee vähän eri tavalla, ja toi lämpötekniikka ei kauheen varma kyllä ole ja mittauksetkin pitäs suorittaa aina niin tarkkoihin kellon aikoihin. Oliko se aamulla puoli tuntia heräämisen jälkeen...vai miten se meni. Itellä kuitenkin selkeesti nousi aina oviksen tapahduttua lämmöt selkeesti aina tuosta normaalista 36,6C sinne 37,1C ja sielä pysytteli aina tädin saapumiseen asti. Ja nyt tällä vikalla kerralla jäi koholleen ja olin raskaana. Pitäs kai pysyä koholla aina niin kauan kun sitä keltarauhahormonia erittyy...oliko se tuonne 12 vkolle asti, mutta kyllä mulla on tässä välillä kun olen huvikseni mittaillut, niin lämpö ollut jokuseen otteeseen normaalikin ja sitten taas noussut seuraavana päivänä sinne 37,1C. Tässä se mitä mä tiedän. Jos jollain enemmän tietoa, niin avautukaahan Helgalle. =)
Mä heittelen täältä teitä kaikkia vaan plussasäteillä, kattokaakin, että otatte vastaan. Teitä kaikki odotellaan kovasti tonne toiselle puolelle. =)
titi ja pikku kirmu (8+6) pikavierailulla
Moi kaikille!
Etsin aikani sopivaa keskusteluryhmää ja nyt tuntui, että löysin juuri sopivan ryhmän.
Olen 32-vuotias yhden 1.5 kk vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
Sain spontaanin keskenmenon viikko sitten 1.8.2006, rv 6+3. Olin juuri ehtinyt tottua ajatukseen, että ihanaa, saamme kevätvauvan, kun kaikki toiveet murskaantuivat. Onneksi meillä on kotona iloinen tyttö, joka pitää äidin ja isän menossa mukana. Muuten olisin ottanut tämän menetyksen paljon raskaammin. Nyt on itkut itketty ja koetan suhtautua tulevaisuuteen positiivisesti.
Lääkärin ohjeiden mukaan odotamme nyt yhdet kuukautiset ennen kuin yritys taas alkaa, joten olen varmaankin hetkisen aikaa seurananne.
Juulia74
Juulialle tervetuloa porukkaan. harmi vaan, että tapaamme keskenmenon seurauksena... Pahoitteluni siitä. Menetys on suuri, mutta kokemuksella voin sanoa, että asian kanssa oppii elämään. Minulla oli keskenmeno maaliskuussa viikolla 20+5. Sinä kyllä kuulostit ihan positiiviselta ja reippaalta, mikä on hyvä asia.
Tänään tein sen mitä olen suunnitellut siitä lähtien kun aloitin palstailun ja " opin uusia asioita" . Eli tilasin ovistestejä. Katsotaan tuottaako tulosta...
Vapaapäivä tänään, joten aika taas kortilla. Pitää lähteä lasten kanssa urheilukentälle harjoittelemaan pituushyppyä ym. Ovat katselleet em-kisoja ja saanet virikkeitä...
Titi: Voi hitsi, siis mun ovis on kuin onkin menny siis viikonloppuna, kun tikkuihinkin tuli haaleaa viivaa. Mutta se ei vaan koskaan tummunu¿.. Ärsyttävää juupas eipäs juupas mietintää et oliko ovis vai eikö ollu vai mitä oli. Tosiaan en ole mikään ekspertti noissa lämpöjen mittailussa.
¿ Koppi* Ha haa nappasin säteen jemmaan ja meen pasitatteleen päivää sen kajoon.
Juuliar74: Tervetuloa palstailemaan, vaikka onkin tosi kurjaa tietää mikä tie tänne vie.
VM69: Uuh¿. Urheilua tällä helteellä, mä en ehkä ikinä voi käsittää miten lapset kestää! Niitä ei pahemmin hetkauta helle, eikä pakkanen, eikä vesisade ei oikein mikään jos on vaan on kivaa! Ne ui hampaat kalisten +5 asteisessa vedessä, kun on kivaa¿ Ja juoksee kun päättömät kanat +30 helteessä, eikä tunnu missään. On ne lapset ohjelmoitu jotenkin tooooosi eriskummallisesti, mut tarttis muistuttaa sitä ohjelman luojaa, et taitais olla päivityksen paikka siinäkin ohjelmassa, koska näin aikuisiässä alkaa ¿tilttailu¿¿ Ei viitti lähteä paleltumaan michelin männinä pakkaseen ennen kuin on äärimmäinen pakko, vesi ei oikein koko kesänä ole uimalämmintä, vesisateessa pihalla oleilu on nyt viimenen pisara. Ja auringossa voi maata, mutta ei liikkua ja silti tarttee kiroilla, et kuinka voikin olla näin kuumaa?? Siis kuinka voikaan se ¿super aktiivinen¿ päivitys mennäkkin rikki, en tajuu.. Tietääks joku korjaajan numeroo?
Hei onnee tikutteluun, jos tilasit mammaksi sivuilta niin muista kikka kolmonen, puolita tikut!
Ommoo Nappoo: Tuli sit ihan pieni huutomatsi heti aamusta¿ Kuinka voikin mies olla niin hemmetin ajattelematon idiootti???? Oikeesti! ( He hee, ei se mun mies aina niin ihana ole!)
Joka kerta, jos minä saisin nukkua aamuisin pidempään, on sääntö et miehen puhelin alkaa soida viimeistään klo 9.00. Sit sitä lätistään ja juorutaan ja puhutaan ihan sama asioita, eli ei mitään tärkeetä mahdollisimman kuuluvalla äänellä ja kauan. Ei se paljon auta jos toinen puhuu keittiössä, tässä meidän tilaihmeessä, se kuuluu aivan yhtä hyvin kuin juttelis makkarin ovella.
Sain sit pienen raivarin, jonka seurauksena mies kehtas sanoo, et nyt menee hermo kuunnellessa tuota _vinkumista_, _joka_ _päivä_. Siis anteeks mitenkä että, joka päivä¿ Ja tadaa siitäpä se sopan pyöritys vasta lähtikin!
Itse yritän olla huomaavainen ja pidän oman puhelimeni äänettömällä, et mies saa aamuisin nukkua, jos mahdollista. Kaikki tietää muutenkin, et harvemmin mua saa kiinni aamulla ennen klo 12. (Tykkään itse aloittaa vapaa aamut rauhallisesti, enkä aloita puhelimessa roikkumista heti silmien auettua.)
Mutta auta armias, jos sattuu niin, et tää meidän herra ja hidalgo herää vahingossa mun antaman syyn perusteella omana vp päivänään vaikka ysiltä, niin sitä kiukutellaan ja maristaan koko helvaton päivä tyyliin niin, en mä jaksa sitä enkä tätä, kun ei täällä saa nytkään nukkua ja ja ja ja jne.
Siis oikeesti! Nyt päätin, et tää on sellanen asia jossa mun joustot on loppuun asti joustettu. Joko se per***** puhelin pysyy äänettömällä yöt ja näin ollen myös aamut, että myös minä voin nauttia aamuistani, taikka niinä aamuina kun hän sais nukkua pidempään alkaa täällä töllissä imuri huutamaan heti kun mä herään¿. * Pirun sarvet pukkaa ulos*
Oikeesti viikonloput ois mulle parasta aikaa siivota, koska sillon on vähä iisimmät työvuorot, mut olen jättäny siivoomatta, just kun miehellä on aina vapaat viikonloput.
Lähetin sille äsken töihin tulikivenkatkuisen viestin, et nyt loppuu palvelu täällä huushollissa, tää piika ottaa lopputilin. Pesköön omat vaatteensa, hakekoon ruokansa taas kebabilta¿Hänel on kaks vaivaista hommaa mitkä tarttis tehdä. Toinen on kerran viikossa vessan pesu, onnistuuko? No ei. Täyttää ja tyhjentää tiskikone, onnistuuko? No ei!
Että tämmöstä aamua täällä vietetty! Taidanpa lähtee oikeesti pesemään vaan omia vaatteitani, tarttee kerrankin toteuttaa tää uhkaus. Muuten siitä menee teho, kun se huomaa etten ikinä toteuta sitä. Taidanpa sulloo sen eilen pestyt vaatteet takaisin pyykkikoriin, hah! Siinäpä kaivelee¿.
Siis mikä ihme noissa äijissä on ettei ne jumankauta viitsi, tehdä kotihommia, muuten kun uhkailemalla ja kiristämällä?? Anopin tekele on kyl ollu siinä mielessä ainakin vähä lepsu, et on antanu periks, ettei pojan oo tarttenu siivota omaa huonettaan yms. yms. Ja mitä kavereitten kans ollu juttuu niin aika monella sama homma, et mies ei siivoo kun kotona ei oo opetettu, eikä pakotettu. Miks tytöt sit melkein 99,9% siivoo oman huoneensa? Eikä tartte ees pahemmin houkutella siihen hommaan! Jos mä saan joskus poikalapsen niin se on niin saletti, et siitä kasvatetaan ihminen, joka osallistuu myös näihin perinteisiin naisten hommiin.
Nää on näitä sukupuolirooli juttuja, mä olen kasvanu perheessä, jossa äijä= mun isä, ei tee tikkua ristiin kotona. Ja oon jo sillon 16 kesäsenä päättäny, etten ala ikinä hyysäämään toista samalla tavalla. Jos molemmat on töissä, silloin myös molemmat tekee kotitöitä, piste.
Noustaan tytsyt barrikaadeille vaatimaan äijille kotitalous koulutusta pakolliseks oppiaineeks ala-asteelta lähtien!
Juuliar: Tervetuloa haahuilemaan ja pahoitteluni keskenmenosi johdosta. Voimia tulevaan!
Hannele: Onnittelut tosi hyvistä ultrakuulumisista! Kiva kuulla välillä hyviäkin uutisia.
ON: Täälläkin ollaan oltu hieman matalapaineessa, niin on kirjottelutkin jääneet. Olen kyllä käyny lukemassa viestit melkein joka päivä. Vuoto on ohi ja eilen ja toissapäivänä olin tuntevinani ovisoireitakin. Jos se nyt oli, niin sitten pitäis menkkojenkin tulla ihan ajallaan ja se oliski hyvä uutinen. Seuraavien menkkojen jälkeen onkin lupa aloitella taas yritykset.
Joo, miehen kanssakin on ollut pientä kränää tossa välillä, mutta ne ehdittiin jo sopiakin. Mutta eilen se oli aamusta asti koko päivän jotenkin outo. Ei sanonut mistä johtui, ei puhunu mitään. Suurimman osan päivästäkin sillä oli sellanen tuima ilme naamalla. Siitäkös se sitte tarttu muhunkin, en viitsiny yksikseni puhella kun toinen ei mitään viitsi vastailla. Meidän koirakin sai siltä huomiota enempi kuin mä. Mua se ei huomioinu juuri mitenkään ja kohteli kuin ilmaa välillä. Kyllähän siitä mulle taas itkut yhdessä vaiheessa tuli. Vasta myöhemmin illalla suostu kertomaan minkä takia on ollu hiljanen. Syynkin osaksi ymmärsin, mutta en sitä miksi se piti mulle " kostaa" .
Huoh, välillä tuntuu siltä että kuka noita miehiäki ymmärtää...
Ensinnäkin mies soitti töistä varta vasten pyytääkseen anteeks! Ennenkuulumatonta.... Tais yehota se toinen viesti jossa sanoin, et ellei ala kommenttia takas kuulumaan löydät just pestyt vaattees pyykkikorista hyvin äkkiä...
Uhkaili kunniaan!
Ja toinen ihme...
Taas haalee viiva ovistestissä!!!! Ja selkeesti kosteempi olo... Siis mitä ihmettä tää tarkottaa?? Jos oikein epäloogisesti ajattelis niin km on sekoittanu mun kropan ja ovuloinkin jo toista kertaa samasta kierrosta? Vai whatta häh?
* Jää ootteleen hyviä teorioita*
Niin mikäs mikäs, missäs kaik luuhaa? Tietty sitä on pekkasia otettu töistä ja on menty hummaileen/ terasseil notkumaan.......
Antakee armoo, tää näppis on vanha ja kulunu, jumittaa noi jotkut kirjaimet taikka ei vaan ota vaik kuinka yrittää hakata sormet verillä.
Keksitään joku kiva galluppi viikonlopuks?
Otetaanko esimerkiks ihan tällästä perussettii, et:
Mistä väristä pidätte ylikaiken? Onko eläimiä? Mitä piirrettä rakastatte miehessänne eniten? Jne...
Tai ihan mitä vaan? Vai vähä syvällisempää spiikkausta omasta navasta? Minkänäköisiä ihmisiä sitä ollaankaan?
*Ai kuinka niin tylsää kotona*
Juulia:tervetuoloa haahuihin mukaan ja pahoittelut keskenmenostasi!Tsemppiä ja voimia!:)
Pumpsulle:Pahoittelut keskenmenostasi,on se vaan aina niin vaikeaa ja sitten kun vielä aina löytyy noita typeriä ihmisiä typerine kommentteineen ja sanoineen,aarhg!!! Nauttikaahan lomastanne!!!=)
Hannelelle:Onnitelut hyvistä ultrakuulumisista!!=)
Limetille:tervetuloa kans haahuihin mukaan ja onnea uuteen yritykseen!!=)
Helgalle:Onnea yritykseen ja plussaonnea++++Voi vitsi kun mä täällä kippurassa nauroin kun luin tuota sun " kännijuttuas" ;))Jaksuja miehesi kanssa,kiva että osasi pyytää anteeksi,vaikka siihen varmaan uhkailukin auttoi!;)Aina ei oikein pysy noitten miesten ajatustenjuoksun perässä,koska mehän ajattelemme asioita naisten logiikalla ja miehet sitten sillä miesten logiikalla....=)
Jumppikselle.Pahoittelut tädin tulosta ja voimia uuteen yritykseen+++!=)
Koalalle:Myös pahoittelut tädin tulosta ja tsemppiä uuteen yritykseen!!=)
Nonnalle:Tärppionnea ja roppakaupalla plussasäteitä++++=)
Sanille:Onnea oviksen tikutteluun ja plussasäteitä+++=)
Lilianelle:Tsemppiä uuteen yritykseen ja toivottavasti nyt tärppää!!=)
Titille,porkkanalle ja lizielle:voikaahan hyvin ja yrittäkäähän nauttia raskauksistanne!!=)Suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa roppakaupalla jokaiselle!!=)
VM69:lle Tsemppiä oviksen tikutteluun ja toivottavasti nyt sitten tärppää!!!=)
Katrille:Tsemppiä uuteen yritykseen,toivotaan että menkat löytävät ajoissa sinne tiensä!!=)Kyllä noi miehet on välillä aika vaikeita ymmärrettäviä mutta on ne sitten välillä aivan ihaniakin;)
Kaikille muillekkin joita en nyt muistanut mainita niin jaksuja ja voimia ja tärppionnea tasapuolisesti ja roppakaupalla plussasäteitä+++++=)
Ommoo napoo:Tämä tyttö sitten sai töitä,JIPPPII!!!=)Maanantaina aloitan avustajan työt erityiskoulussa ja vähän on perhosia vatsassa;)
Mutta todella kivaa kun nyt saa muutakin ajateltavaa kuin nuo vauvatouhut...ja sais säästettyä rahaa niihin lapsettomuushoitoihin jos niitä vielä tarvitaan,mutta toivossa on hyvä elää että saisimme aikaiseksi vielä sen luomuplussan....=)Täällä kierto menossa loppuvaiheessa ja ei ole oireita oikein mihinkään suuntaan,ens viikolla joskus testailen jos on aihetta!!;)Olishan se aika jännä testata nyt sitten plussa kun sai töitä.....no,ei nuolaista ennen kuin tipahtaa..;0)
Halein ja terkuin
Pipsa (Kp jossain 20:nen päälle)=)
Nyt ottaa päähän ja lujaa!!!!
Voiko elämä olla tän epäreilumpaa? Sai juuri kaverin luona tietää että on raskaana. Itkua siinä yritin pidellä.
prkl!!!
Mä en osaa enää nauttia ystävien raskauksista yhtään :( vaikka haluaisin...
Täällä kp 20/ 24-32 ja jännitys tiivistyy. En millään jaksaisi odottaa mikä on tulos? Nosmaalisti valkkaria ei tule mut nyt tulee ja reippaasti kuten muissakin raskauksissa. Kp26 meinasin testata koska oviksen mukaan pitäisi silloin menkat alkaa jos alkavat.
Pipsa: Onnea työpaikan johdosta!!!! Ja jännitysharjoituksia saa ruveta harjoittelemaan valmiiksi. ;)
Nipsu: Oiiiii, tehdään susta seuraava ovenpönkkä odotuspuolelle, eiks vaan! * Tanssii noitatanssia taas kerran plussan puolesta*
Hih, miehen kanssa sovinto saavutettu. =) Aion pistää sen tutustumaan mun yhteen ikivanhaan exään, jonka kanssa ollaan kamuja. Hän on nykyään naimisissa ja kaks lasta jne. Mut kun tuo mun mies on vähä lutunen ja ressukka, et hää meinaa siltikin olla mustis meidän kaffel käynneistä, et päätin tutustuttaa toisiinsa nuo. En odota et heistä välttämättä ees kavereita tulee, mut näkeepähän livenä toisen niin jos se vaik sitä mustis peikkoo ajais pois. Ja vähä mua jänskättää nähä hänen muksut ja vaimo! Siis uskokaa pois, et in real life olen huomattavan hiljainen uusia ihmisiä kohtaan... Mä jännitän tilanteita, joissa on ihan outoja ihmisiä... Mut sit kun tutustuu niin ei multa tuppaa saamaan puheenvuoroo! =D
Kirjoitan täältä töistä ennen kuin lähen viikonlopun viettoon.. :)
Lizielle voimia piinaaviin viikkoihin! Varmasti kaikki menöö hyvin ja tuloksena saatta oman pikkuisenna! Kovasti koitan kuitenkin vielä lähettää vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä sinne päin! :)
Titi: täälä on kans yks joka ottaa kopin ja pistää plussasäteet taskuun odottelemaan! ;)
Juuliar: tervetuloa haahuihin! Pahoittelut keskenmenosta! Hienoa, että oot positiivinen. Välillä varmasti tulee kuitenkin aikoja, jolloin taas surettaa ja masentaa, niin niitä tokikin saat myös tänne purkaa. Itellä tuli la:n kohdalla tosi masis aika vaikka luulin jo olleeni kauan kuivilla vesillä tämän asian kanssa.. Tsemppiä tulevaan!
Pipsa: Onnittelut uudesta työpaikasta! Tsemppiä sinne.. :) Ja plussasäteitä, toivottavasti voisit jäädä jo keväällä äippälomalle uudesta työstä! ;) bd bd bd bd ++++++++++++++++
Jumppis mullekin on tuo ihan tuttua siis tuo ajattelu, että jos oon sillon raskaana tai jos meillä on sillon vauva.. Huh huh.. :/ Piristyshaleja lähettelen täältä sinne suuntaan!
Katrille kans *voimahaleja*!
Nipsu: ymmärrän täysin sun tunteet kaverin raskaudesta! Varmasti kuitenkin osaat myöhemmin iloita siitäkin, kun ensin totut ajatukseen.. Toivotaan, että saisitta yhessä kasvatelle masuja! bd bd bd bd++++++
Helga: Mun käsittääkseni sitä hormoonia, mistä ovistestit näyttää plussaa, niin on naisen kropassa vaihteleva määrä koko kierron ajan, joten ne voi näyttää viivoja missä kierron vaiheessa vaan, vaikka ovista ei sillon tapahtuiskaan. korjatkaa joku jos oon väärässä. Mutta toki sekin on mahdollista, että ois kaks ovista samassa kierrossa tai sit jos sulla kuitenkin tulis nyt vasta se eka ovis.. Koittakaahan kuitenkin tämäkin aika kovasti hyödyntää, jos vaikka ovis ois nurkan takana.. ;) Olipa ihana kyllä sun mies, kun soitti ja pyys anteeks.. :)
Mitähän vielä piti kommentoida.. Höh en muista.. :/ No kaikille muillekin kuitenkin aurinkoista ja mukavaa viikonloppua!
On vielä: kp 11/~26. ja tänään sain melkeen plussan ovistestiin, mut en kuitenkaan ihan, mut se oli sen verran vahva viiva, että luulen, et huomenna se näyttää plussaa ja arvatkaa mitä!? Mun ukko on just huomisen pois kotoa ja tuloo vasta sunnuntaina joskus iltapäivällä/illalla!! argh ku ottaa pannuun!! Mut täytyy tänään se vietellä ja sit taas sunnuntaina ja eilisiäkin siemeniä pitäs olla valmiudessa, että ehkä se riittää.. ;) Toivossa on ainakin taas hyvä elää.. ;D
Lauantai huomenta kaikille! :)
Niin kuin eilen arvelinkin, tänään pläjähti ensimmäinen plussani ovistikkuun! Ja mies lähti aamulla reissuun.. :( No toivotaan että illalla myöhään laitetut simpat sielä jaksais ootella tai sit että huomenna kun mies tuloo niin vielä ehittäs! Pitäkäähän peukkuja! =) Tänä aamuna on myös kipuiluja ollut kovasti (myös parina edellisenä päivänä, muttei näin kovia), kaipa ne on niitä ns muniksen kasvukipuja sitten..
Oon muuten pari kertaa aikasemminkin tikutellut mutta koskaan aikasemmin ei kunnon plussaa oo tullu, vaikka luulen oireiden ja lämmön nousun perusteella kyllä että niissäkin kierroissa oon ovuloinut, sillon käytössä olleet aconit ja toisella kertaa mammaksilta tilatut, nyt näillä prismasta ostetuilla ferteseillä sitten plussa tuli.
Olen juonut pullon viiniä suruuni ja olo on senmukainen.
Kiitos kaikille tsemppauksista tikutukseen. Te olette ihania koko porukka!!!
Mä en nyt osaa kommentoida kun toi viini hyrrää päässä, kaikkien kuulumiset olen kuitenkin lukenut. Nyt en vaan jaksa... Masentaa kaikki, noi menkat ja muutenkin tuntuu, että elämä on joskus liian rankkaa. Mun keskimmäinen tyttö itki koko illan, kun meidän " Inka" ei syntynytkään. Oli vaikea lohduttaa, kun pala kurkussa itsellänikin...
Hyvää yötä !!
Helga: Tutulta kuulostaa noi teidän matsit. Meillä tosin matsataan muuten vaan kolistelusta aamuisin yms. Mutta ihan samalla kaavalla etenee. Mies pakenee ja mä lähetän s-postia. Sit se soittaa ja pyytää anteeksi.
Pipsa: Onnittelut työpaikasta ja tervetuloa alalle. Mähän meen erityislastentarhanopettajaksi erityisryhmään opettamaan eskareita ens vuodeksi.
Nipsu: Tiedän tunteen. Mulla paras kaveri odottaa ja haluaa musta lapselleen kummia. Vähän pelottaa, miten käy kun vauva syntyy ja jos meillä ei ole edes tietoa vauvasta...
vm69: silloin on surtava kun surettaa. Ja se usein helpottaa. Voimia!
Tässä tulee nyt vaan melkein pelkästään omaa napaa, eli se, jota ei kiinnosta, voi jättää lukemisen tähän...
Ja niille joita kiinnostaa (kiitos siitä): KP 24/27-29 menossa, perinteiset nippailut, rintojen turvotus ja kipeys, väsymys ja lämmöt korkealla -oireet kehissä. Eli siis mitä todennäköisemmin ei ole taaskaan tärpännyt. Uusia oireita tosin närästys ja se, että aivastaessa sattuu oikeaan munasarjaan. Toivon jo hiljaa mielessäni, et se olis keltarauhaskipuja. Samoja kipuja mulla oli silloin oviksesta eteenpäin viime kesänä ja kun kävin lääkärissä oli syy keltarauhasen vuotaminen vatsaonteloon. Tiistaina aikaisintaan testaan. silloin kp 26.
Tänään on meidän 1v hääpäivä. Käytiin eilen juhlistamassa syömällä kreikkalaisessa ravintolassa Helsingissä Katajanokalla. Ruoka oli hyvää, mutta palvelu ala-arvoista. Syönnin jälkeen odotettiin 45 min, et tultiin hakemaan lautaset pois ja siitä toiset 45 min ennenkuin näköpiiriin ilmestyi yksikään tarjoilija, jotta voitiin pyytää jälkiruokalista. Heti kun saatiin jälkiruoat, pyydettiin samalla lasku, kun ajateltiin, ettei haluta odottaa sitä 45 min. Muutenkin tunnelma oli tosi vaivautunut. Miehellä on edelleen selkä kipeänä ja se jäytää meidän välejä (Tottakai kun toinen on kiukkuinen kuin ampiainen eikä pysty edes nukkumaan kunnolla, mistään aviomiehen velvollisuuksien täyttämisestä puhumattakaan).Sen oli vaikeaa istua paikallaan ja kiroili tarjoilijan puuttumista koko ajan...mikä taas pilas mun fiilikset. Mut oltiin niin väsyneitä, et kun puolen yön maissa tultiin taksilla kotiin, kaaduttiin vaan sänkyyn. Nyt mies vielä nukkuu...
Et sellaista tänne. Yritän syksyn alkaessa ja säännölliseen työrytmiin palaamisen jälkeen olla vähän aktiivisempi. Toivottavasti ollaan sitten jo kaikki tolla toisella puolella...
Nonna
Onnittelut ovisplussasta. Eiköhän ne simpat siellä kropassa kestä...Meille ainakin sanottiin, et riittää jos kolme kertaa viikossa puuhailee...
Tosin meillä tahti miehen selkäkipuilun vuoksi on mennyt siihen 2x ovisaikana, muuten ei ollenkaan juttuun...Mut onneksi edes kivustaan huolimatta tekee kaikkensa ovisaikoihin.
Nonna
Katri: Jos me naiset ymmärrettäis miehiä aina, niin meidän elämä olis niiiiiiiin paljon tylsempää kuin ennen! Mutta jos joku hyväkäs tietää mistä löytää miehen opaskirjat osat 1-100, niin mä ostan ne heti¿ Seinien tuijottelu ja yksin puhuminen todellakin sucks. Siitä nousee enemmän vaan kiukkuu, et on se nyt jumankauta, kun ei se ilmeisesti välitä tästä asiasta niin paljoa, että viitsis edes vaivautua keskustelemaan mun kanssa siitä jne..
Sani: Kyllä mä uskoisin, et simpat jaksaa oikein hyvin skarpata tuon hetken. Mutta minäkin tahtoisin nähdä ekan kunnon plussan ovistestissäni¿ Sitä ei vaan edelleenkään kuulu ei näy. Mistä päin prismaa löytää noita tikkui? Oon joskus puolihuolimattomasti etsiskelly niitä, enkä löydä. Minkälainen se paketti on? Jos sen perusteella osais pitää silmänsä auki ja kattella, ja mitä ne maksaa siel? * Ai kuinka niin ollaan vihreen kortin orjia¿*
VM69: Mitenkäs se päivä on lähteny käyntiin? Joko paistaa aurinko risukasaankin¿ * Tarjoo varuilta buranan puolikasta*
Nonna: Sanotaanko näin, et tuo selkäsärky on kakspiippunen juttu. Lääkäreiltä saa hevoskuureja, jotka mahdollistaa suht normaalin elämisen, mutta mitä se lääkemäärä tekee simpoille, siinäpä se pulma sit onkin. Mulla on selästä revähtäny lihas, jonka takia siellä on arpikudosta ja se jumittaa mun selkäni välillä. Aikoinaan siihen on syöty kolmiolääkkeitä kun karkkia, siihen on vedetty puudutuspiikkejä, että pystyn edes kävelemään jne.
Kannatan muuten puudutuspiikkiä suoraan kipukohtaan. Se on kaikista ¿helpottavin¿. Ja se paikallaan makoilu on sit se kaikista huonoin vaihtoehto, ellei lääkäri nimenomaan määrää liikkumiskieltoa!
(Toi puuduttaminen ovis aikoihin vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto!)
Ja ommoo nappooo: Ei ihmeellisyyksiä, yhden hailukan ovisplussan sain taas, olikohan eilen? tänään aamulla ei mitään. Mut nyt aion pitää kiinni tästä rytmistä, et seksiä pirulauta harrastetaan joka kolmas päivä, viimeistään joka neljäs päivä. Ihan siitä riippumatta mitä ovistestit näyttää. Nyt mua vaan vaivaa edelleen tää nuutuminen¿ Siis en pysty nukkumaan tyyliin kellon ympäri mut voisin makoilla siinä ihme horroksessa vaik koko päivän! Jos en paremmin tietäis väittäisin kohta, et olisko sittenkin käyny flaksi, koska kurkku taas vähä kärvistelee, oon aivastellu taas parina päivänä, muniksia vihloo ja juilii kiitettävästi. Sudennälkäkin on yllättäny pari kertaa, kuten myös syömättömyys päivällä¿ Ei pysty syömään, tekee vaan pahaa.
Mutta pystyn kumoamaan nuo kaikki oireet ihan kevyesti! Väsymys johtuu verenpaineen heittelystä, kurkku valittaa ihan vaan siks kun parina päivänä on tullu vedettyä röökiä kun korsteeni, aivastukset vois johtua hiipivästä flunssasta mitä töissä on liikkeellä. Syömättömyys/sudennälkä jos päiväl on sika kuuma niin ei kai kenenkään tee mieli ahtaa itteensä lämmintä ruokaa? joka kostautuu sit illall isompana nälkänä.
Eiks ollu hyvin kumottu? Nii sitä minäkin. =D
Nyt pötkölleen hetkeks ja sit töihin.
.....Aamupala sämpylä pyrkii ylös. Tuli yht äkkiä taas sika huono olo. Ja vasenta munista vetää vimmatusti.
Yhden erikoisen jutun unohdin muuteb mainita, eilisen päivän mulla oli oikea korva kipeä, sellainen ihan kuin korvatulehdus olis tullu. Mut mistä mä sen keskellä kesää olisin saanu aikaseks? Ja nyt se on taas ihan oireeton.
* Lähtee nieleskelemään ja makoileen takas soffal.*
Olis kyllä sellanen pommi oikeesti jos ke lääkäri sanoo et hups keikkaa oot raskaana. Ei sitä lausetta vastaan mitään oo, mut kyl mä haluaisin ihan ite sen plussan testata jne..... Turhamainenko?
En tajuu.... Siis nyt ei taas kerran tän blondiinon pää ymmärrä!
Aattelin ihan huvikseni mittailla lämpöjä, kun on pari päivää ollu jo sellanen ihme hikisen nahkeen nihkee olo töissä, ja vieläkin on sellanen " lämmin" olo. Nooo Ensinnäkin tuohon pilipali mittariin en oikein luota vaikka onkin melkein uusi....
Mut jos normaali ruumiinlämpö mulla on tasan 36,6 ihan aina. Ja tuo mittari " valehtelee" jonkun verran, aikaisemmin kun oon mitannu ni se on näyttäny aina lämmöks 35,5.
Eli lämmöt ois koholla, mut ovis testeihin ei vaan irtoo mitään plussiin päinkään viittaavaa???? Eikös se niin ollu et jos lämmöt on koholla = ovis? Vai muistanko ihan päin mettiä tän asian?
En oo ikinä jaksanu noit lämpöi kytätä.... Niin ooon ihan pihalla.
Yyh, söin sit ja katoin töllöö ja nyt ois väsy ja tarttee sinne pirun sidukalle lähtee... Voi elämä... Kuin tää onkii niin rankkaa.