Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 32 *~*

07.08.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin vessassa ja täti p...ele tulossa JO NYT. On ainakin 4 -5 päivää etuajassa. Että protestoin nyt sitten tätä ja kovaa!!!

Vierailija
22/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosi sit taas TÄYSIN työmotivaatio ton alkaneen vuodon takia.

Koalalle mun on joka viestiin pitänyt laittaa pahoittelut, mutta on näköjään jäänyt laittamatta. Todella surullista, että heti iloisen plussauksen jälkeen tuleekin menetys. Koitetaan kestää nää elämän pettymykset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan nopeasti täältä töitten lomasta kirjoitella..

Pumpsulle ja Koalalle pahoittelut ja *jaksuhaleja*! :(

Nonna: olipas ilkeästi sanottu työkaverilta! :( Mikshän jumala antaa kuitenkin sellaisille lapsia, jotka ei niistä yhtään välitä eikä hoida, jos tämä asia menis tuolla perusteella!!?? Ihmiset on joskus tosi ymmärtämättömiä ja typeriä! Toivottavasti nuo oireet ois nyt vihdoin sitä itseään!!! bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Helga: kukas täälä onkaan koittanut infota, että kaivo ei kaipaa kirveitä ruostumaan.. ;) Positiivisuutta peliin! Toivottavasti mieli on jo piristynyt!

Puhbear: Hauskaa ja rentouttavaa lomaa teille! Toivottavasti ilmat ois sielä sopivat! :)

Liliane: Mikä sulla on tilanne? Mullahan oli toissa kierto 36 päivää, mitä mulla ei oo ikuna ennen ollut ja ehin pari negaakin silloin testaamaan.. Toivottavasti sulla kuitenkin plussaks muuttuis! bd bd bd bd bd

Porkkana: Mä piän peukkuja kans, että sulla menis kuitenkin kaikki hyvin tässä raskaudessa! Vaikka sä tunnut tuntevan kroppas aika hyvin, mutta jos kuitenkin.. bd bd bd bd bd Jaksuja sulle!

On: kp 8/~26 ja touhuilut on jo alettu ja tikut otettu käyttöön.. Ovista vaan odotellaan..

Nyt työntouhuun, ettei palkka juokse ihan tyhjästä.. ;) Mukavaa päivää kaikille! :)

Vierailija
24/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: On meillä kanssa kaverit! Voi jeesus, etteivät ymmärrä mitä sopii sanoa ja mikä on parempi pitää siellä ajatusten tasolla!!

Voi koala! Pahoittelut tädistä ja kovasti voimia seuraavaan yritykseen. *iso ja lämmin halaus*

Ja nonnalla kanssa kiva työ" kaveri" . On kyllä ihan täys taliaivo kun tuollasta kommenttia menee sanomaan. Tuollasessa tilanteessa, kun ihmisten ilkeys nousee tuollaselle tasolle, yritän itse ajatella miten paha olo niillä ihmisillä täytyy olla että tollasia ajattelevat. Säälittää ihan sellaset raukat!

Onnea teille hääpäivästä! Jotain hyvää sentään tässä protestien ja valitusten aallokossa :)

vm69: Voi harmi että sullakin vuoto alkoi. Pöh! Ihan syystä protestoit. Jäi muuten mietityttämään, mikä se sun juttu oli mistä olisit voinut eilen kertoa. Näpyttele nyt äkkiä ennen kuin mä lähden matkalle. Palan halusta kuulla muiden kiukkupurkauksia, kun itsellä tuntuu tämä protestimieliala vaan jatkuvan.

Sani: Kiitos haleista :)

).( Täällä protestimiele edelleen korkealla! Kipunat melkeen sinkoilee kun tätä näppäimistöä hakkaan. Tuli meinaan tässä aamulla mieleen kommentti, jonka sairaanhoitaja siellä päivystyksessä mulle tokaisi. Se ei kyllä muutenkaan ollut mikään lempeä sisr valkoinen, vaan aika lailla töykeä, mutta tää kommentti kruunasi kyllä kaiken. Tosiaan siinä hirveissä kivuissa (en kai mä nyt pikku säryn takia ambulanssia käske tilaamaan tai meinaa pyörtyä ja oksentaa) se nainen vaan tokas että " Rauhotu nyt! Odotahan sitä kun synnyttämään tulet. Nämä kivut eivät ole sitten mitään siihen verrattuna" . Just noita sanojahan mä siinä elämäni tuskassa ja pelossa kaipasin. Eiks ollu ystävällisesti, rohkaisevasti ja lohduttavasti sanottu!!??!!

Vierailija
25/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne menkat sit alkoi ja kierto oli 36 päivää. Plääh.. Onnistuin tuhlaamaan VIISI RASKAUSTESTIÄ. Toi oli ennätys. Ens kerralla testaan aikaisintaan kp 30. Muistuttakaa mua sit ku alan testailusta puhumaan..

Nyt tuli kamu hakemaan kartsalle! Se on moro!

T: Liliane

Vierailija
26/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liliane: Samassa veneessä ollaan, kp:t alkoi alusta. Mulla vaan kierto jäi lyhyemmäksi kuin yleensä. Mutta ei tästä suosta voi kuin nousta ylöspäin. Aika hyvin kyllä onnistuit testailemaan... Tsemppiä vaan taas ja seuraavaan kuukauteen.. Kylläpä kannustaa, vai mitä!!

Pumpsu: Ei mulla eilen ollu mitään kamalan erityistä protestoitavaa, yleensä vaan otti päähän noi tyttö/poika-kuumeilut ja siihen liittyy niin monia juttuja mitä mulle on sanottu kun mulla on kolme tyttöä. Mut nyt pitää poistua palstalta töiden takia... ei ehdi enää kirjoittaa.

Vierailija
27/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katsos kun nuo toisten toiveet nimenomaan jommasta kummasta sukupuolesta tuo mulle mieleen niin paljon ilkeitä kommentteja mitä sain kun kolmas tyttömme syntyi: " ai kolmas tyttö, no onneksi olkoon kuitenkin" tai " onko toi vauvakin tyttö" ja kun tuossa kirjoitettuna ei voi kuvailla sitä äänensävyä... Mutta pahinta oli kun keskenmenon jälkeen joku sanoi " no vielä te sen pojan ehditte tekemään" . Menetetty vauvamme oli myös tyttö ja mieluusti olisin hänet pitänyt.

Ja kyllä mua kieltämättä eilen sapetti sekin, kun naapurin rouva kertoi, että " voi vitsi, meille taisi käydä vahinko" . Toi taisi olla se joka mulla illalla oli mielessä. Tää nainen oli kastelemassa pihalla kukkiaan ja menin juttelee kun ei oltu aikoihin turistu. Hän tiesi mun keskenmenosta, mutta silti kehtasi esittää asiansa suurinpiirtein noilla ylläolevilla sanoilla...

Hyvää matkaa!!!!

Vierailija
28/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki olette? Ihan ikävä tulee.

T: yks ns. palstataukoa pitävä, joka ei osaa irroittautua täältä ollenkaan.

Vierailija
29/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain ilmoitan täältä lomatouhuista että NP-ultrassa kaikki oli ok: kaikki tärkeät elimet löytyi ja jalkoja 2, käsiä 2, pääperämitta vastas viikkoja, sydän tykytti ja kädet heilui vimmatusti! Jalkapohjan pituus oli 1 cm. Tuo ultra tehtiin vielä oikeen 3D:llä! Ihana kokemus!

HANNELE rv 12+2

Vierailija
30/72 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuta kun vaan piti tulla sanomaan että se on matkalle menoa nyt. Huomenna luen vielä pinon läpi, mutta en varmaan ehdi kirjoittaa.

Hannelelle hurjasti onnea, kun noin hyviä uutisia ultrasta!! :)

Mutta se on moro nyt! Itä-Eurooppa kutsuu, palailen elo-syyskuun vaihteessa!!!

Vierailija
31/72 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Joko säkin oot ehtinyt noin pitkälle, hienoa! Tuntuu, että justiin sä plussasit.. Onnellista loppuodotusta! :)

Pumpsu: Oikein mukavaa reissua! Toivottavasti matka piristää ja sieltä palattuasi jaksat katsoa taas tulevaisuuteen! :)

Lilianelle ja vm69:lle pahoittelut tädin vierailusta!

Terkut kaikille muillekin!

On: ei mitään erikoista.. Ovista edelleen odotellaan..

Vierailija
32/72 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Ihania uutisia! Voi kun joskus koittaisi se päivä, jolloin itse voisi kirjoittaa jotain yhtä ihanaa... Hyvää jatkoa sulle ja pikkuiselle!

Kiitti sani pahoittelusta. Kumma kun helpottaa masentunutta oloa, kun joku ymmärtää sen surun ja pettymyksen jonka alkavat kuukautiset vauvakuumeiselle tuo.

Olen menossa iltapäivällä lääkärille. Ne hiivaoireet vaivaavat kovemmin ja kovemmin. Inhottaa, mutta pakko se kai on mennä. Tai en edes ole varma mikä on, mutta siksi kai menenkin lääkäriin. Saa oikeenlaisen hoidon.

Hyvää päivän jatkoa kaikille, se on työviikko taas jo puolessavälissä..

Vierailija
33/72 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pitkään aikaan halunnut tulla palstailemaan, kun jotenkin ahdistaa täällä juttuja lukiessa moni asia. On aika paljon synkkiä juttuja ja sitten erityisesti kaikki keskenmenoon viittaavat jutut ovat hyperahdistavia. Ja mun pitäisi nyt kuitenkin yrittää jaksaa uskoa, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin. Jos äiti voi hyvin, niin vauvakin... Niin...

Nyt vilkaisin nopeasti tämän ja viime viikon pinot läpi. Pumpsulle isot pahoittelut ja kovasti voimia jaksaa nousta sieltä suosta, kunhan tunnet rämpineesi sopivan kauan. Uusille haahuille, joita olikin (ikävä kyllä) aika monta, tervetuloa! Tämä on loistava porukka. Ja jaksamista itse kullekin toipua keskenmenoistaan. Täältä ainakin saa apua siihen. Tädin saartamille pahoittelut niin ikään ja parempaa onnea pikapuoliin. Hannelelle rutkasti onnea ultrakuulumisista!

ON: Eli epävarmuudessa vielä eletään tai epäuskossa. En viitsi liikaa uskoa tähän raskauteen ja haaveilla vauvasta ennen kuin tiedän, että masussa jotain on ja ennen kuin viikko 13 alkaa. Viimeksi pudottiin niin korkealta kun olin jo kaikenlaista haaveillut, mitä sitten vauvan kanssa puuhataan... Sitä ei aiemmin edes uskonut eikä tajunnut, että keskenmeno voisi koskea juuri itseään, ennen kuin se sitten tuli kohdalle. Nyt olen niin varpaillani, vaikkakin yritän olla varovaisen toiveikas ja positiivinen. Että saa nähdä. Ens viikolla on neuvola, et sitten saan ainakin ajan sinne ultraan. Oon päättänyt, etten yksityiselle mene ultraan, kun kuitenkin voihan sitten sen ultran jälkeen vielä mitä tahansa tapahtua. Pelko elää mukana.

Kaikille hyvää elokuun alkua ja jaksamista elämän vaikeuksissa!!

Varmaan joskus käyn tässä taas kertomassa kuulumisia, kun pää taas kestää. Halein, Lizie rv8+5

Vierailija
34/72 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa¿.. Täällä taas! Kirves kainalossa. ;) Tuo yks päivä oli kyllä sellanen hetkellinen PER#%?/% päivä, että huh huh. Sitä kun sitä soppaa tahtoo toisinaan kasautua tuonne nupin puolelle liiaks asti!

Mutta sitten näppäränä kommentaattorina näppäileen vastauksii WÖRDIn kanssa, kyllä muistin heti pistää sen auki ettei taas unhetu. * Saa kehua*

Nelliina: Hitto en kyl yhtään muista miten oot mun uneeni luikerrellu¿ hmm¿ Ja missä yhteydessä siinä olit. Joskus noi mun aavistukset toisten ulkonäöitä osuu kohdalleen, en tiiä miks? Ja muutenkin mä käsittelen melkein kaikki asiat unien kautta. Mikä on toisaalta hyvä ja toisaalta äärettömän kamalaa. Ihan esimerkkinä: kerran oli exän kanssa juttua pettämisestä jne. Ja joku hänen kommenttinsa laukaisi mulle sit alitajunnallisesti aivan järkyttävät painajaiset. Viikon verran muistaakseni heräsin joka yö uniin jossa tää kyseinen mies teki milloin mitäkin, siis petti. Viimeinen uni oli sellainen jossa oli ryhmäseksi/parinvaihto sessio, jossa osallisena exäni, mun kavereitani ja puolituttuja miehiä. Heräsin sitten kolme kertaa sen unen aikana ja joka kerta kun nukahdin se uni jatkui siitä mihin se jäi hetkeä aikaisemmin¿ ( Tosi kivaa)

Lopputulos oli unessa se, että me molemmat sekä exä että minä mentiin eri huoneisiin ja saatiin itse valita ¿petetäänkö¿ siellä sen valitsemamme ihmisen kanssa toisiamme. Tartteeko sanoa, että minä kieltäydyin, mutta siina unessa näin tavallaan kärpäsenä katossa, miten exä pisteli menemään mun yhden tosi hyvän kaverin kanssa¿ Kivaa herätä siihen et itkee hulluna, pumppu hakkaa tuhatta ja sataa jne¿ Yyyhhh¿ *puistatus*

Ja muittenkin epämääräiseten miesten kanssa seurustellessani oon nähny näitä pettämispainajaisia. Tän nykyisen kanssa en oo kertaan nähny noita unia, enkä muutenkaan.

Km tuli myös uniini ja siinä unessa kävin läpi yksitellen kaikkia asiat ja sen jälkeen mulla tää henkinen puoli helpotti. ( Taisin kirjoittaa tuosta muuten johonkin pinoon, mut mihin..hmm) No onhan sitä suvussa vähä noita ¿noita-akan sukkuun tulleita¿, et unissa kaikki muutkin naispuoliset ¿näkee¿ asioita, mm mun ukin kuoleman ajankohta, joka piti paikkansa.

Whhhoooooooo Spooookiiiiiiiii Pelottaako ketään jo?

Pumpsulle reissuintoo!

Nonna: Voisit vaik vahingossa heittää säkillisen rautanauloi yms. naapurin tontille ruohon sekaan¿. Ihan vaan sillee hups¿ Ja IIIIIK mua rupee jännittämään ihan pikkasen sun puolesta¿.

* Tanssii noitatanssia plussan puolesta*

VM69, joo mulla on tällänen additoiva vaikutus, et jollekkin iskee suunnaton vimma tsiikailla 5min välein tänne palstalle. ja jos mä en oo kerenny kirjoittaa mitään niin se on se pieni piru minussa, joka on noitunu sut kirjoittamaan ihan solkenaan tänne tekstiä¿. Kjäh kjäh¿Ihan vaan siks kun mä en itte pääse paikalle, taikka haluun lepuuttaa sormia taikka ihan mitä vaan.

Ja vai kaahas se sun tätis hyvissä ajoin paikalle, toivottavasti hosuu sit niin paljon, et ei osaa sinne jyväskylään tulla perssä vaan touhottaa ainakin sen ohi, edes hetkellisesti!

Sani: Tikuttelu intoo! Multa on nyt näis aamuvuoroissa unohtunu mokoma täydellisesti! Siis miten puolinukuksissa sitä ihminen voikaan lähtee auton rattiin ja matkalla töihin muistaa, et ei piru, taas mä unohdin pissata purkkiin!

Limetti: Mites sitä sanotaankaan et rikoo on riskillä ruma, tai jottai¿ Mut peukut pystyyn myös sulle, täällä kansa vedellään nyt ihan normaalisti, ilman mitään ja ens ke lopputarkastus.

Liliane: NO mutta kuitenkin, parempi ottaa varman päälle, eiks vaan ;) Heh äläkä sano, et hait samasta apteekista kaikki testit¿

Lizie: Voimia, ei varmana oo helppoo nyt tää aika, mutta ¿. no¿ TSEMPPIÄ! Joo ja täällä yks maan matonen, jolla sattu just olemaan masis päivä, mut on jo takanapäin!

Ommoo Nappoo: Sain tänään melkein sydän pysähdyksen kun katsoin postit. Sairaalasta lähetetty kirje. No eipä ollu muuta kun informaatio lappu tehdystä toimenpiteestä.. YYhhhhh¿.

Mut hämäävin kohta tuli tästä:

PAD Endometrium, kaavesaalis; Abortus, ei pahanlaatuista

Siiis whaaaat? Tuo eka sana muistutti ihan liikaa endoo, ja googletin kaik mahdolliset läpi, ihan vaan siks että sain tuon sanan tarkoittavan sanaa = limakalvo. Johon sit endosta puhuttaessa liitettäis joitain muuta heprean/siansaksan kielisiä ilmauksia. Koko pirun lappu muutenkin¿. Kuka hemmetti oikeesti älyää tuon latinan kielisen pölötyksen seasta mitään? Vai onko mun lääkärille iskeny äkillinen tarve virkistää latinankieltään¿ Per****¿

Muistin/tajusin eilen yhden jännittävän jutun! Herra siunakkooon, miun kontrolliaika on ens viikolla keskiviikkona¿ Klumps¿ Iso nielaisu. En pyhällä ihmeelläkään usko, et oisin raskautunu, mutta jos niin on käynyt, niin eikös se ultrauksessa paljastu? Taikka no viimeistään verikokeessa, kun otetaan se raskaushormooni pitoisuus, kait se ainakin sit huitelee jossain ihan sikakorkeella jos olisin raskautunu. Mut mä sanoisin 99,9% varmuudella, et tärppi ei oo käyny. En usko¿.. Enkä uskalla toivoo edes sitä mahdollisuutta.

Mut taas tarttee rientää, jo toista iltaa putkeen! Eilen tulin kotiin niin myöhään ja väsyneenä, et sammuin sänkyyn samantein. Josta sit alkoi meidän kiva leikki keskellä yötä¿ Makkarissa hiiri.

Kerron vaik huomenna vähän enemmän, tosta ah, niin mielenkiintoisesta yöstä koiran ja hiiren kanssa.

Vierailija
35/72 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepä terve kaikille! Vitsi tää kesälomailu on ihanaa. Paitsi et mul on auto paskana ja joudun polkemaan joka paikkaan tai sitten oon toisten kyytien varassa. Viel pari viikkoo lomaa! Menkat loppumaan päin ja sitten ajattelin varata ajan gynelle, kun viime käynnistä pari vuotta. Jos vaik jotain pilsuja sais näitä kiertoja tasaamaan tai jotain. Vähän mietityttää menisinkö vaan yksityiselle kun tuo meidän omalääkäri on aika äklö äijä.

pumpsu: Hyvää reissua sulle!!!

Hannele: Onnittelut ultranäkymistä!! Onpa sulla jo viikkojakin kertynyt, ei voi muuta kun päivitellä..

Lizie: Tsemppiä odotukseen! Tuupa sitten kertoilemaan niitä ultrakuulumisia, kun oot käyny.

Helga: Hähäää, en mä sentään samasta apteekista kun kaks, yks oli sit valmiiks kaapissa ja pari reissulta cittarista... Testiterroristi.. Joo mut täl kertaa tilaan kyl taas tuolt kotitesteistä. Pitäisköhän käydä jo niitä kyyläilemässä ja vaikka ovistikkujakin, en oo aiemmin kokeillu. Ihan " mielenkiinnolla" odotan tota sun hiirijuttuas, paitsi et oon niin hiirikammoinen kun ihminen vaan voi olla.

Moimoi!

T: Liliane kp 4

Vierailija
36/72 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viime yöhön palatakseni....

Tosiaan koira sitten tunki itsensä väkisin makkarin lattialle yöl nukkumaan ja heräsin siihen kun se tuhis ja " röhkis" ja yritti väkisin tunkee itteesä sängyn alle. No huonolla menestyksellä, koska siellä on hieman tuota rojua varastoituna, mun kenkäpussi ja kirjahyllyn puolikas osina... Plus koira ei oo mikään kääpiö kissansukulainen.

No meni hermot ja häädin koiran pois makkarista ja just kun olin uudelleen nukahtamassa kuuluu sängyn alta " jyrsin, jyrsin, narsk, narsk" ... Heräsin salamavauhtia mun horroksesta ja valot päälle pikana ja miehelle kiljumaan et voi jumankauta siel on hiiri!

No siinäpä sitten roudattiin makkarista kaik irtonainen tavara yöllä yhden aikaan käytävälle, kolisteltiin kirjahyllynpaloja, siirreltiin sänkyy ja kaik mahdolliset. Eikä hiirtä näy enää tietenkään missään!

Koira kyllä osoitti terävällä supersaalistajan vainulla jättikokoisen koppakuoriasen myös nurkasta, jota sai tuntee nahoissaan mun läskipohja kengän tehon. Mun mies... SE on tappajan sukua. Tosin koirakin olis halunnu sen raadon syödä... Yök. Se syö kaik hämähäkit ja kärpäset ja muut pöristimet.

Kello oli sit vissiin kaks kun luovutettiin hiirijahti, tuloksetta.

Että semmosta yöaktiviteettiä meillä harrastetaan... per**** ja tietty kello sois jo aamul ennen kuutta, kuinkas muuten!

Vierailija
37/72 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että mielenkiinnolla odotamme mitä tämä yö tuo tullessaan, koska hiiri pirulauta hyppii täällä jossain irrallaan.... Ja tietenkin mulla on myös huomenna aamuvuoro...

Vierailija
38/72 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Miten yö meni, oliko hiiriä havaittavissa. Meillä kanssa joskus syksyisin on noita epämiellyttäviä vieraita. Pari kertaa on ollut seinän sisällä, kun pari väliseinää on ilman villoja, kivaa kun ne on siellä seinän välissä rapsitellutt. Ei kun rasiaporalla reikä seinään ja pyydyshommiin.... Niin, että innolla odotan sun tarinaa viimeyöstä, sulla kun toi juttu lentää niin mukavalla tavalla.

Kirjoitinkohan mä eilen tänne, että mulla ei ollutkaan hiivaa...? Joku bakteeri siellä oli havaittavissa, mutta ei mikään paha juttu. Jos oireita ei ole, ei tarvitse hoitoa. Mulla itseasiassa epämiellyttävä olotila (kutina ja polte) on jo lähes kadonnutkin. Sovittiin lääkärin kanssa, että tänään soitan jos haluan reseptin. Puhuttiin aika paljon kaikkea lekurin kanssa. Mullahan alkoi tädin vierailu tiistaina, mutta vuotoa ei juurikaan ole ollut sen päivän jälkeen, niin lääkäri teetätti labrassa vielä verikokeesta raskaustestinkin. No, negahan se tietty oli, en mä muuta odottanutkaan.

Lämmintä päivää kaikille!!

Vierailija
39/72 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt yrittänyt jättää kuumeilua vähemmälle ja keskittyä oleelliseen eli " normaaliin elämään" ...Ketjut kyllä olen lukenut, mutta muuten yrittänyt ajatella tulevaa syksyä, kevättä ja ensi kesää ilman " jos kuitenkin olen raskaana" " jos olenkin äitiyslomalla" -ajatuksia.

Uusia haahuja oli taas ilmaantunut, pahoitteluni kaikille. Tervetuloa! Tämä on kiva porukka, jossa saa purkaa ajatuksiaan mielin määrin:) Myös Koala ja joku muukin (ei millään muista) oli saanut huonoja uutisia:(

Meillä töissä tapahtuu kaikkea kivaa ja kouluunkin pitäisi mennä muutamat ovarit suorittamaan, joten kiireinen syksy tulossa. Yritän nyt keskittyä niihin ja todellakin jättää kuumeilun hieman taka-alalle.

Täti tuli ajallaan sunnuntaina todella ryminällä. Oireita " valkkarin lorahduksista" nippailuihin oli jo monta päivää ennen tätiä ja se jotenkin taas antoi toivoa. Joka tapauksessa täti vieraili 4 päivää tavallisen 2 päivän sijasta ja vuotoa tuli todella runsaasti. Tiedä sitten mikä oli...

Suhdekriisikin oli, kun mun mielestä mies ei panosta tarpeeksi näihin ovulaatioajan yrityksiin. Vi..uttaa välillä, kun " väsyttää" " on jalat kipeet" tai jotain vastaavaa ja sitten on taas ovis ohi. Välillä jaksoi ihan eri tavalla, mutta nyt on menty koko kesä niin, että ehkä kerran tai kaksi on peittoja pöllytelty oviksen aikaan. Ongelma vaan on siinä, että mulla ei välillä ole aavistustakaan koska ovis on, joten ajoitus voi hyvinkin mennä ihan pieleen.

No, tää kaikki on vetänyt mielen aika matalaksi. Mies kun ei ymmärrä, että minä olen se, joka tuntee kaikki nippailut ja " lorahdukset" :) ym. Ja joka henkisesti jännittää kierrosta toiseen ja sitten pettyy jälleen kerran. Mies vaan elää eteenpäin realistisesti. " Kyllä me vielä lapsi saadaan" -kommentointi ei juuri enää lohduta.

Mun henkinen takarajahan oli juuri elokuu. Tasan vuosi sitten tulin raskaaksi. Toisaalta kamalaa, jos joutuisi samoissa raskausviikoissa elelemään, jos tulisi raskaaksi..Ja taas mää mietin sitä " jos tulisi raskaaksi" ...HEITTÄKÄÄ MUA JOLLAKIN!!!

Että näin täällä:) Toivoa ja uskoa pitäisi jostakin nyt saada..

Tulipas purettua! Anteeksi siis omanapaisuus, mutta nyt tämä asia on poissa systeemistä ja voin lähteä suihkuun.

Ihanaa, että olette olemassa,

Jumppis

Vierailija
40/72 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Hiiri on varmaan loikannu naapurin kämppään koiran vahtivan silmän alta, koska ei mitään rapinaa, rousketta, sipsuttelua kuulunu illal/yöl. * onneks!*

Nyt meilläkin on sit ihan vaan varmuuden vuoks ehkä, kun ja jos kuitenkin se ovis ei oo menny hukkaan niin virallista " nyt tehdään lapsi" seksiä. Siis pakko pupuilua. Laskeskelin päiviä illal ja sanoin miehelle, et mua väsyttää ja mä tiiän, et sua väsyttää mut josko varuiks pistettäs vähä siementä tätille. Heh, mies oli hyvä.. Hää vaan meinas et no kait sit saa olla nopee, johon mä joo-o, niin nopee kun kykenet kun tarttee aamulla taas herätä ajoissa. No se mitään nopee ollu.. ;) Ja aamulla olikin taas silmät puoltangossa.

* Olen kohta tätä tahtia unissakävelijä*

Nii ja tänään töissä vääns perin varsin kummallisesti tuota vasenta munista, oikein ihmettelin, et mitäs hemmettiä kuin se tolleen. Sit tuli mieleen et meinaako täti parkkeerata lähipäivinä kylään. ( Ovistestit näyttää nyt puhdasta negaa koko ajan.) No mielluummin nyt kuin viikon päästä!

Jumppis: * Paiskaa discopallolla* =) Miten se onkin niin, et kummasti kaikkiin asioihin hiipii se, että jos olen raskaana silloin ja silloin? En tajua. Mun piti oikein opetella taas omat ajatukset uusiks. Joten ai now thö fiiiling.

Jaahas jos painelis vaik suihkuun tai jotain. Taikka tirsoille.... Taikka söis..... Vai söis ja kattelis canalii... hmmm... Emmä osaa päättää! Äh, ja nii lupasin tädin kanssa mennä sidukallekkin vielä parin tunnin sisällä, jos hää vaan jaksaa lähtee... Voi vattu... Mua taitaa laiskottaa nyt niiiin maaan peevelisti, et taidan vaan löhötä soffalla....

Mut palailen ehtoommal =)