Mitä tekisit jos ajautuisit autiolle saarelle 100 ihmistä tappaneen sarjamurhaajan kanssa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Toteaisin kuin eräs fiktiivinen jääkiekkovalmentaja; pojat, me oo hävitty tää peli.
Ei olisi minusta vastusta.
Onko kyseessä legendaarinen käskijä nimeltä Aimo Nivaska? :D
Naiset antais varmaan pildeä sille jän nik selle
Riippuu siitä kumpi ehtisi ensin!
Kun kohtaan uuden ihmisen vaikkapa normaaliarjessa Suomessa, niin toisinaan pohdin "mitä jos joutuisin hänen kanssaan autiolle saarelle? olisiko hän vaaraksi minulle? alkaisiko hän aikaa myöten tehdä minua kohtaan aina vain pahempaa väkivaltaa?"
Erittäin suuri osa "normaaleista suomalaisista" on sellaisia että he olisivat erittäin vaarallisia jos heidän kanssaan joutuisi olemaan pitkään kahden kesken eristyksissä. Sellaisten ihmisten kanssa täytyy pitää kommunikointi minimissään, juttelut tylsän diplomaattisina, välit etäisen viileinä. Jos ihminen olisi vaarallinen autiolla saarella niin hän on tilaisuuden tullen vaarallinen myös Suomessa - älä ole läheisesti tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa.
No, autiolla saarella sellaisen ihmisen kanssa joutuisin varmaan hetken aikaa esittämään edes jossain määrin tuttavallista. Sopivan hetken tullen välittömästi surmaisin hänet. En minä muutoin voisi hengissä selvitä. Ennaltaehkäisevää itsepuolustusta.
Tainnuttaisin hänet lyömällä päähän jollain raskaalla esineellä ja sitten sitoisin hänet kiinni johonkin, esim. puun runkoon. Ruokkisin häntä ja olisin ystävällinen, mutta kertoisin tietäväni kuka hän on ja etten voi ottaa riskiä antamalla hänen olla vapaana.
Yrittäisin ystävystyä hänen kanssaan. Ja jos hän jossain vaiheessa alkaisi vaikuttaa vilpittömästi katuvaiselta, päästäisin hänet vapaaksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kait se määräis tahdin ja minä suunnan?
Tehtäis räppibiisejä soundcloudiin
Ei se sarjamurhaajakaan välttämättä halua olla yksin. Seurankaipuu saattaisi voittaa murhaamishalun.
Isä hyväksikäytti kun olin lapsi, joten ensin pidin tuota aivan normaalina kysymyksenä. Kun fyysinen koskemattomuus on rikottu, on jo kuin olisi puoliksi kuollut.
Purisin kaulasta palan, sinne sormet ja sarjamurhaaja olis entinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sarjamurhaajakaan välttämättä halua olla yksin. Seurankaipuu saattaisi voittaa murhaamishalun.
Juuri näin ja näin läskinä miehenä en ole kohderyhmää. Yleensä sarjamurhataan teinejä tai naisia.
Pakkohan se tappaa on heti. Ei siinä auta mikään.
Toteaisin kuin eräs fiktiivinen jääkiekkovalmentaja; pojat, me oo hävitty tää peli.
Ei olisi minusta vastusta.