Mitä tekisit jos ajautuisit autiolle saarelle 100 ihmistä tappaneen sarjamurhaajan kanssa?
Kommentit (34)
Olisi se pakko listiä. Muutenhan se tappaisi minut
Ajattelisin tyytyväisenä, että sittenhän meitä on kaksi samanlaista. Tulisimme varmasti hyvin toimeen keskenämme risumajaa tehden ja kalastellen kunnes tappaisimme yhtaikaa toisemme.
Vastaaja nro 1 jatkaa vielä, että minä säilyisin hengissä vaikka kuinka pitkään, tämä kaveri sen sijaan ei 😉
Teoriassa. Pitäisi raahata pari kaatunutta puuta, sitoa ne ja lähteä merelle kellumaan kauemmas saaresta. Ellei savumerkki toimi. Mistä saisi juomaveden. Tai sitten ajatella että se toinen on kuin saalistava eläin ja yrittää pitää se loitolla tulen ja keihään avulla. Nukkua korkealla puussa. Kertoa oma reviiri
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja nro 1 jatkaa vielä, että minä säilyisin hengissä vaikka kuinka pitkään, tämä kaveri sen sijaan ei 😉
Mistä oot varma? Sarjiksella kokemusta, sulla ei.
Mä tekisin siitä mun Perjantain!!!!!
Missä se saari olisi? Grönlannin edustalla, lähellä Huippuvuoria vai jossain Karibialla?
Jos se olisi joku isokokoinen & nopea tyyppi, sitten se mainitsemani keihäs ei auta pitämään loitolla. Hintelään tyyppiin ehkä.
Siis tappanut saarella vai joskus nuoruudessaan? Kaikki tekee nuorena virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä se saari olisi? Grönlannin edustalla, lähellä Huippuvuoria vai jossain Karibialla?
Trooppinen saari. Paljon puita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sata🙁
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Miten autioĺla saarella voi tappaa 100 henkeä varsinkin kun sinne vasta ajautuu...
Söisin pois kun nälkä tulee. Oli sarjis eli ei.
Lähtisin uimaan jonkun puukarahkan kelluttamana oitis pois.
Antaisin armon käydä oikeudesta ja säästäisin sarjamurhaajan hengen. Tekisin hänestä palvelijani ja antaisin hänelle nimeksi Perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis mahdotonta haaksirikkoutua trooppiselle saarelle. Todennäköisenpää olisi haaksirikkoutua Michael Penttilän (?) kanssa jonnekin Turun saaristoon. Tai ehkä insuliinihoitajan kanssa Kemin edustalle.... Saa nähdä miten menis... Jos olisin sen venehukuttajan kanssa jollain sisäjärven saarella, niin saattaisi selvitä.
Mutta toisaalta, olis kans tärkeä tietää, tiedänkö haaksirikkoutuessani, että toinen on sarjamurhaaja?
Enpä paljonkaan enää viitsisi tehdä mitään. Olisin hyvin äkkiä se 101.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis mahdotonta haaksirikkoutua trooppiselle saarelle. Todennäköisenpää olisi haaksirikkoutua Michael Penttilän (?) kanssa jonnekin Turun saaristoon. Tai ehkä insuliinihoitajan kanssa Kemin edustalle.... Saa nähdä miten menis... Jos olisin sen venehukuttajan kanssa jollain sisäjärven saarella, niin saattaisi selvitä.
Mutta toisaalta, olis kans tärkeä tietää, tiedänkö haaksirikkoutuessani, että toinen on sarjamurhaaja?
Entä jos sukellusvene peter vapautuu joskus ja muuttaa naisystävänsä luokse suomeen. Kanoottiretkellä pari ihmistä eksyy saareen. Ehkä on vain liian vilkas mielikuvitus.
Odottaisin, että kaveri nukahtaa / huomio herpaantuu muuten... Ja tyyppi olisi historiaa alta aikayksikön 😈