Paras nopea aamupala
Puoli purkillista smetanaa. Äkkiä syöty ja jaksaa hyvin lounaaseen asti.
Mikä on sinun nopea aamiainen?
Kommentit (32)
Mustaa kahvia, kirsikkatomaatteja ja juustoa.
Munakaskin on hyvä, muttei yhtä nopea.
Vierailija kirjoitti:
Näkee selvästi, ketkä alapeukuttaa ap;n ja häntä komppavien viestejä.
Ovat kokemattomia nuoria, tuskin edes töissä käyviä ja ne jotka töissä käyvät eivät käsitä paskaakaan siitä, miten elimistö energiaa kuluttaa.
Fyysisseä työssä käyvä ihminen ei pärjää jollain smoothiella tms.
He tarvitsevat aamupalaksi ruokaa joka antaa jaksamista ja energiaa niin pitkään että jakssa vaikkpa klo 11.30 alkvaaan lounastaukoon.
Ja näillä kavereilla ei ole mitään lounasruokalaa lähellä.
He ovat joko eväidensä varassa tai läheisein marketin ruokatarjonnan armoilla.
Näitä ovat mm, rakennusmiehet, etenkin virolaiset sun muut.
En syö koskaan aamulla mitään. Kuten joku mainitsikin, pari kuppia kahvia ja rööki on hyvä. Ällöttääkin ajatus jostain rasvamätöstä heti herättyä. Plus ilman aamukokkailuja saa nukkua pidempään. Ja kas, hyvin jaksan töissä.
Nainen, raksatöissä vuodesta 1999.
Maitokahvilla pärjään hyvin puoleen päivään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee selvästi, ketkä alapeukuttaa ap;n ja häntä komppavien viestejä.
Ovat kokemattomia nuoria, tuskin edes töissä käyviä ja ne jotka töissä käyvät eivät käsitä paskaakaan siitä, miten elimistö energiaa kuluttaa.
Fyysisseä työssä käyvä ihminen ei pärjää jollain smoothiella tms.
He tarvitsevat aamupalaksi ruokaa joka antaa jaksamista ja energiaa niin pitkään että jakssa vaikkpa klo 11.30 alkvaaan lounastaukoon.
Ja näillä kavereilla ei ole mitään lounasruokalaa lähellä.
He ovat joko eväidensä varassa tai läheisein marketin ruokatarjonnan armoilla.
Näitä ovat mm, rakennusmiehet, etenkin virolaiset sun muut.
En syö koskaan aamulla mitään. Kuten joku mainitsikin, pari kuppia kahvia ja rööki on hyvä. Ällöttääkin ajatus jostain rasvamätöstä heti herättyä. Plus ilman aamukokkailuja saa nukkua pidempään. Ja kas, hyvin jaksan töissä.
Nainen, raksatöissä vuodesta 1999.
Komppi tälle. Sekä nykyinen avomies että minä duunissa erittäin fyysisessä duunissa suunnilleen teini-ikäisestä asti. Ei hitossa mitään aamupalaa.
Meidän rutiini: herätyskello soi klo. 04.20. Aikaa pukeutumiseen, pesuun, kahvin keittoon, röökillä käyntiin jne. miehellä 40min, mulla puoli tuntia enemmän, siksipä mä käytän koiran aamulenkillä.
Mitään munakkaita todellakaan aleta vääntämään prkl
Leipä juustolla
Rivi suklaata
Jäätelö
Rahka /jogurtti + mysliä
Pikapuuro
Hedelmä
ja tietenkin kahvia.
Kotipäivinä iso Risifrutti, työpäivinä pieni Risifrutti + joku sämpylä. Pitää sokerit tasaisina lounaaseen saakka. Kaurapuuro aamulla romauttaa sokerit alas tunnissa, vaikka sen kanssa söisi mitä hyvänsä. Jostakin syystä riisi pitää mulla yleensäkin tasaisempaa käyrää sokereissa verrattuna muihin hiilarien lähteisiin.
T DM1 60v
Pähkinä oli edellä suositeltavampi kuin muut. Papuja harvemmin käsillä?
Kaks keitettyä munaa, voi hotkasta missä vaan. Kuorin kotona.
Kahvi + tupakka.