Olen totaaliyksinäinen
En pyydä kysymyksiä enkä vinkkejä mistä löytää ystäviä.
Kaikki on kokeiltu ja yritetty.
Kahdesti on käynyt niin, että olen käynyt puhumassa tilanteestani ns. auttavalle taholle, yhteystietoni on otettu ylös, ja LUVATTU soittaa tai tulla käymään luonani - mutta sen jälkeen ei kuulu yhtään mitään.
Olen hylkiöiden hylkiö.
Kommentit (12)
Saisitko keskusteluapua jostain muualta?
Oletko kuitenkin työelämässä? On kuitenkin jotain sosiaalisia kontakteja päivän aikana vai oletko työtön ja syrjäytynyt?
Et ole hylkiö. Minäkin olen välillä tosi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuitenkin työelämässä? On kuitenkin jotain sosiaalisia kontakteja päivän aikana vai oletko työtön ja syrjäytynyt?
Luetun ymmärtäminen: totaaliyksinäisellä ei ole yhtään mitään kontakteja.
No, kaupan kassa voi olla, tai ruokalähetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaupan kassa voi olla, tai ruokalähetti.
Eihän tässä mainittu mitään työ/opiskeluelämästä, vaan ystävien etsimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaupan kassa voi olla, tai ruokalähetti.Eihän tässä mainittu mitään työ/opiskeluelämästä, vaan ystävien etsimisestä.
Luetun ymmärtäminen Edelleen: ystäviä ei nimenomaan (enää) etsitty, kunhan nyt edes jotain.
Sieltä kukkahatun alta elämä näyttää erilaiselta, ymmärrän, ettei ole rahkeita ymmärtää.
Etkö tykkää olla totaaliyksinäinen?
En anna vinkkejä, tuli silti mieleen erikseen. Onko mahdollista että löydät eri paikkakunnalta tuttuja tai ulkomailta. Voit soittaa joskus vanhemmalle tai sukulaiselle, vaikkei heistä ystäväksi ole. On paikkakuntia joissa on sisäänpäin lämpiävää, joku toinen alue voi olla parempi.
Tiesittekö, että ihminen jolla ei ole mitään menetettävää, voi olla vaaraksi niille joilla on?
Vierailija kirjoitti:
Etkö tykkää olla totaaliyksinäinen?
En.
Sepä ikävää.