Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet tuntenut itsesi oikeasti köyhäksi?

Vierailija
13.02.2021 |

Itse joskus 18-vuotiaana, omillaan asuvana, lukiosta kesälomalla. Sain kaupungilta kesätyön mutta palkka tuli kesäkuun lopussa, opintotuki oli tullut toukokuun alussa, eli kuukausi jäi rahatonta aikaa väliin. Pyöräilin töihin ja söin valehtelematta sen kuukauden oikeastaan päivittäin spagettia ketsupilla. Joskus pihistin töistä (vanhustenkodin keittiö) leipäpalasia tai jotain muuta pientä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana jatkuvasti. Palkka nettona 1800€/kk.

Vierailija
22/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri kusetti minulle karenssin. Työkkäri kusetti koska ne pyysivät selvityksen tai muuten saan karenssin ja kuin vein selvityksen ja palasin kotiin niin sillä aikaa oli tullut kirje että sain karenssin. En viivytellyt yhtään mitään tämän asian hoitamiseksi ja tämä oli osa vainoa jotta jalohopeańíC-l-í-p-p-é-ŕ metalli oltaisiin voitu varastaa minulta.

Samoin kuin söin ihmiskunnan historian tulisimman chilin niin minulle sanottiin työpajassa että en voi jatkaa jos en ota lääkitystä. Vainoamista. Tiedätte kyllä kuka vaikutusvaltainen ihminen tekee ohjat tälläiseen iđíotísmíín. Lääkitykseen koko perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaillaan. Tarvisin silmälasit mutta ei ole varaa. Silmät kouristelee jatkuvasti väsymyksestä. Kävin näöntarkastuksessa ja pyysin yksitehot tietokoneelle mikä rasittaa eniten silmiä. Optikko määräsi kahdet monitehot mihin mulla ei ole varaa. Yritän pärjätä vanhoilla laseilla, huonompi silmä kramppaa jatkuvasti.

Oletko oikeutettu toimeentulotukeen. Uudet lasit optikolta saa ilmeisesti kerran kolmessa vuodessa.

Vierailija
24/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokenut oikeaa köyhyyttä kuten ei uskoakseni kukaan alta 70-v suomalainen.

Vierailija
25/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin opiskelija enkä halunnut nostaa opintotukea, vaikka töitä en tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi