Kuinka moni teistä säilyttää tiskiveden?
Mä säilytän ja huuhtelen esim vessanpöntön sillä. Ei tarvii edes maksaa vedestä mutta säästyypähän vettä.
Kommentit (15)
Käytän sitä uudestaan kun se on niin puhdasta eli en laita sitä ruoanjätteiden sekaan.
Pakastan. Täytyy olla varovainen etikettien kanssa, ettei mene sekaisin makaronin keitinveden ja jauhenlihan pesuveden kanssa.
Mä pakastan sen, samoin kuin makaronien keitinvedenkin.
Minä huuhdon myös pöntön sillä. Pönttö on nimittäin rikki eikä vedä.
Toinen syy on että tiskaan joka tapauksessa vadeissa, kun keittiön hana on rikki. Joten haen veden vessasta, ja ihan sama se on kiikuttaa sinne takaisinkin kun tarvitsee vetää.
Hieman hankalaa napata tiskikoneesta pesuvettä kun kaikki menee automaagisesti viemäriin.
Minä pakastan käytetyn tiskiveden , koskaan tiedä millon tarttee.
Mä säilytän vessanpöntön veden ja tiskaan sillä. Ekologisuus ennen kaikkea, ei kannata hyvää vettä heittää hukkaan. Jos jää yli, niin sitten pakkaseen.
Ei sitä hukkaan kannata heittää.
Tuhlausta.
Mulla kestää väh. viisi vuotta se pullo.
Minä säilytän jopa suihkussa käyntiveden ja pykinpesuveden.
Esinahan pesuvedestä saa hyvän pikantin maun pastakastikkeeseen.
Pakastan, ja lauantaisin sulatan saunassa käytettäväksi.
Kellarissa on kaikki tallessa. Suosikkini on vuoden 2004-vuosikerta. Erinomainen bukee.
Vierailija kirjoitti:
Kellarissa on kaikki tallessa. Suosikkini on vuoden 2004-vuosikerta. Erinomainen bukee.
Kun olet ollut niin säästäväinen, niin voisit tehdä uima-altaan ja täyttää sen. Voit silti käyttää vettä tarvittaessa kun tuleehan sitä aina lisää eikä allas tyhjene.
Kylven siinä. Säästyy vettä ja saippuaa, iholle jää hoitava rasvakerros.
No kyllä nyt on saituus huipussaan tai pikemminkin hulluus.