Jos ei liiku yhtään (kotona oloa) niin onko tässä liikaa ruokaa?
Pitkä saikku nyt. Tiedä miten sitä uskaltaa syödä. Tänään:
1. Annos jauhelihakiusausta + 2 Maalahden limppua tuorejuustolla
2. 2 palaa Maalahden limppua tuorejuustolla ja kylkeen vielä juustopaloja sormipalana 50 g.
3. Pieni annos jauheliha-kaalivuokaa, 2 paahtoleipää juustolla ja yksi omena.
Liikaa leipää. Täytyy sitä vähentää. Muuten ok?
Kommentit (15)
Ei ok. Jäikö voi pois leivältä?
Ihan liikaa leipää, maalahden limppu on vielä makeaa. Tietämättä annoskokojasi jos itse söisin kalorit olisi ok n 1200kcal mutta hiilareita ihan liikaa, juustoissakin kovaa rasvaa
Leivät voi jättää pois, mutta juusto on hyvää ravintoa. Liikkumaton ei tarvitse hiilareita niin paljon kuin liikkuva.
Aivan liikaa hiilihydraatteja ja kasvikset loustaa poissaolollaan.
Hirveästi leipää ja juustoa ja tosi vähän kasviksia.
Kaloreiden puolesta varmaan ihan ok, mutta aika juusto- ja leipäpainotteinen on ruokavaliosi....
Tuo leipä on kyllä s***anasta tavallaan, kun aloituksessakin luetellulla leipämäärällä päällisineen olisi syönyt jo ison aterian lämmintä ruokaa sekä pienen jälkiruoan. Mutkun se leipä on niin helppo…
2 X jauheliharuokaa, huono homma. Puuttuu kasvikset, marjat, hedelmät. Yksi omena ei riitä mihinkään. Leipää max 2 palaa päivässä, täysjyväruista tai - kauraa. Tuorejuuston tilalle hummus. Kanaa, kalaa kasviksilla. Itse rakastan kaupan linssikeittoa ( Happy Soup). Juusto mielellään max 15%. ( tämä itselleni äärettömän vaikeaa, koska rakastan täysrasvajuustoja, mutta terveystilanne ei salli) . Tee itse ruokaisia salaatteja, niihin voi laittaa ties mitä vihanneksia ja kunnolla proteiinia plus yrttejä ja hyvä kastike.
Kaksi limppua yhdellä ruokailulla?
Omasta voinnista ja habituksestahan sen tuntee, syökö hyvin. Määrää joutuisin itse vähentämään tuosta, koska lihoisin. Ja juureksia ja kasviksia lisää. Jauheliharuuan sekaan voi raastaa porkkanoita ym.
Siis kaksi kokonaista limppua vai kenties viipaletta??
Onko tämä kenties joku Maalahden limpun mainos?
Vierailija wrote:
2 X jauheliharuokaa, huono homma. Puuttuu kasvikset, marjat, hedelmät. Yksi omena ei riitä mihinkään. Leipää max 2 palaa päivässä, täysjyväruista tai - kauraa. Tuorejuuston tilalle hummus. Kanaa, kalaa kasviksilla. Itse rakastan kaupan linssikeittoa ( Happy Soup). Juusto mielellään max 15%. ( tämä itselleni äärettömän vaikeaa, koska rakastan täysrasvajuustoja, mutta terveystilanne ei salli) . Tee itse ruokaisia salaatteja, niihin voi laittaa ties mitä vihanneksia ja kunnolla proteiinia plus yrttejä ja hyvä kastike.
Terveyden kannalta ne täysrasvaiset juustot on kuitenkin parempia kuin keinotekoisesti kevennetyt.
Enemmän kasviksia ja vähemmän leipää.
Liikaa juustoa