Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut elävät ihan tavallisesti, käyvät kuntosalilla, jopa ulkomailla, ravintolassa yms. Toiset sitten elävät karanteeninomaisesti

Vierailija
13.02.2021 |

Minusta aika epäreilua ja lisäksi vastuutonta ja typerää näiltä ensiksi mainituilta.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka matkustelisi huvikseen juuri nyt. Onkohan siellä lomalla kivaa maski päässä ja karanteenissa sakon uhalla? Aina löytyy niitä, jotka ajattelevat ensin omaa napaa.

Vierailija
2/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustelen kotimaassa. Ei tarvitse mitään karanteeneja ennen tai jälkeen.

Muutenkin elän ihan samalla tavalla kuin ennen, paitsi kirjastossa ei voi käydä tavanomaisesti eikä teatterissa tai museoissa ja kuorokin peruttiin. Niiden tilalle on täytynyt keksiä jotain muuta aktiviteettia. Uimahallin sijasta täytyy käydä kylpylässä ja kirjaston osastojen katselemisen sijasta täytyy varata kirjat etukäteen ja käydä kirjaston aulasta hakemassa valmis pino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja aktiivisen kuntosalilla käynnin lisäksi käyn myös välillä kaupalla, postilaatikolla, takapihalla....ravintolassakin kävimme vaimoni kanssa syömässä joulukuun lopulla juhlistamassa 20-hääpäiväämme. Vaimoni lisäksi käy päivittäin töissäkin , kun on yrittäjä. Vanhin poikani suorittaa siviilipalvelustaan koulunkäyntiavustajana....nuorimmainen etäilee lukiossa....mitähän vielä. Ai niin muistamme välillä hengittääkin.

Vierailija
4/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen vastuuton kuin sairastun liikkumattomuuden vuoksi. Vastuullisuuspalkinto arkussa ei kauheasti lämmitä mieltä.

Vierailija
5/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo pitää muistaa hengähtää.Joka paikasta koronaa.Millonkohan ihmiset sekoaa ihan lopullisesti.Oma poikani käy ammattikoulua ja toivoo ,että pääsee koulun penkille ja eikä varmasti ole ainut nuori.

Vierailija
6/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen elänyt koko ajan enkä noudata mitään suosituksia. Korona tuli sairastettua ja viime keväänä hyvin lievänä.

Vierailija
7/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on turha olla katkera kun kaikilla on se mahdollisuus elää suht ”vapaasti” jos haluaa eristäytyä niin se on oma valinta, turha kiukutella meille ketkä ei niin tee😊

Vierailija
8/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää esiintymä ei ole sen kummempi kuin flunssa.

Jostakin syystä totuudesta ei saa puhua.

Kuinka paljon vanhuksia kuolee esim. influenssaan vuosittain?

Miksi siitä ei puhuta?

Vierailija
9/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän tavallista elämää. Käyn töissä ihan fyysisesti. Töitä en voi tehdä etänänä. Tapaan asiakkaita ja ystäviäni. Käyn yksin asuvan isäni luona viikottain. Harrastan kodin ulkopuolella. Matkustan kotimaassa. pesen käsiä, käytän maskia jne. Silti koen tämän rajoittavan elämääni ja toivon kaiken pian normalisoituvan.

Vierailija
10/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei liikuta tää juttu pätkääkään.

Osa ihmisistä on täysin aivopesty.

Vierailija
11/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitushan on saada ihmiset polvilleen ja ottamaan rokote joka ei edes suojaa miltään.

Ihmiset ovat niin tyhmiä!

Vierailija
12/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei puhuta?

Mistä ei puhuta? Tilastoja ja lukuja on joka media täynnä. 

Vierailija
13/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka matkustelisi huvikseen juuri nyt. Onkohan siellä lomalla kivaa maski päässä ja karanteenissa sakon uhalla? Aina löytyy niitä, jotka ajattelevat ensin omaa napaa.

On mukavaa olla täällä auringossa palmun alla. Ei tarvita maskeja eikä ole mitään karanteenejakaan tiedossa.

Miksi tehdä tavallisista asioista niin kovin vaikeaa.

Vierailija
14/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
15/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei puhuta?

Mistä ei puhuta? Tilastoja ja lukuja on joka media täynnä. 

Influenssasta ei puhuta, nyt on vaan tää yks.

Vierailija
16/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on epäreilua? Minusta se on nimenomaan reilua, että ne jotka haluavat välttää tautia ja kuuluvat vaikkapa riskiryhmiin, eristäytyvät itse eivätkä vaadi muita eristäytymään. 

Minusta tämä kaikki on epäreilua ennemminkin noiden ravintoloiden ja kuntosalien omistajia ja työntekijöitä kohtaan, jos aletaan vaatia että heitä pitää boikotoida. Minä mielelläni näkisin, että meillä on näitä yrityksiä ja työpaikkoja koronan jälkeenkin. Siksi yritän niitä omalla panoksellani pitää pystyssä.

Vierailija
17/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei puhuta?

Normaalioloissa hoivakotivanhuksia kuolee 400 viikossa. Koronaan kuollut näitä vanhuksia saman verran puolessa vuodessa...

Vierailija
18/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei puhuta?

Normaalioloissa hoivakotivanhuksia kuolee 400 viikossa. Koronaan kuollut näitä vanhuksia saman verran puolessa vuodessa...

🤫

Vierailija
19/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole lainkaan epäreilua, koska karanteenimaisesti eläminen on ollut ihan mun oma valintani.

Vierailija
20/61 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lentelevä ja kuntosalilla käyvä ei aio lopettaa sitä sen takia että sinä uliset vauvapalstalla. Olet itse itsekäs kun haluat rajoittaa muiden elämää jotta oma ahdistuksesi lievenisi. 

Minä en ole huolissani koronasta. En myöskään lennä tai käy salilla tai baareissa, mutta siihen on ihan muut syyt kuin korona.