Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**** HERKKUPEPUT 7.8. ****

07.08.2006 |

Viime vkonloppuna olin siskoni häissä ja kyllähän sitä tuli rehellisesti sanottuna liikaa herkuteltua (koko viikonloppu :-), eilen vielä oikein kunnon roskaruokaa) mutta paino ei ole onneksi viime maanantaista noussut (viime vkolla pysyin tosi hyvin " ruodussa" ), tosin ei tippunutkaan. Ja nyt on sellainen olo, että ei teekään mieli herkutella... kroppa suorastaan " vaatii" kevyempää ruokaa! Ehkä tässä jossain vaiheessa voisi päästä jopa lähtölukemiin :-) Mun rivi:

167/73 (nyt)/70,6 (lähtö)/65

Tsemppiä kaikille pudotukseen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se on maanantai ja punnituspäivä. Viime viikolla oli hienosti paino tippunut, mutta kun en viikolla laskenut pisteitä, oli puntariin tullut 1,1 kg painoa lisää, mutta ei se mitään, reissu oli niin onnistunut että oksat pois : ) Tyttö tykkäs kun sai käydä lintsit ja särkänniemet sekä muut kaikki pakolliset kohteet, heh! Ja muumit ja myy oli äidin ja isänkin mieleen : D

Mutta nyt alan orientoitumaan kotona oloon ja pyykin pesuun, sekä pisteiden laskuun!

162 / 83 / 82,6 / 75

Tsemiä kaikille tähän viikkoon!

Vierailija
2/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on tuo lomatunnelma päällä eli osasta herkuista kyllä jo luovuttu ja lenkillä kävin kolme kertaa, mikä hyvä alku. Paino viimeviikosta pudonnut 100g, heh. Parempi kuin ei mitään :) Nyt täytys saada kunnon kiinteytysbuumi päälle, mulla on se katri mannisen tehokiinteytyskirja, jossa 3 kuukauden ohjelma, sitä pitäis alkaa vetämään läpi. Jos jaksais sitten töissä paremmin. 169/73,2/69,1/65-67

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taustalla haahuilen. Tulee käytyä kattomassa joka viikko... Mulla tilanne ihan hyvä, pituus 166 ja paino 61,5. Tavoitteena oli 62 eli siitä on vähä tippunu siitäki. Herkkuja tulee syötyä aina välillä mutta sellanen kokoaikanen syöminen ja napostelu on onneksi jäänyt. Eli oon oikein tyytyväinen. Jatkakaa te täällä, mä pidän peukkuja!

Vierailija
4/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva, että nyt on useampi kirjoitellut.

Oma viikko meni ihan mukavasti, vaikka parina päivänä minulla on ollut tosi turvonnut ja raskas olo. Olin varma, että paino on noussut reilusti. Mutta onneksi ei, paino oli pudonnut 700g. =)

Huominen on vielä työpäivä, sitten on muutama vapaa ja teemme perheen kanssa pienen lomareissun etelä-Suomeen. Toivottavasti saan pidettyä syömisen edes suurin piirtein kurissa, koska en haluaisi repsahtaa pahasti nyt, kun kiloja on jo ihan kivasti pudonnut.

Tässäpä olisi rivi: 166 / 75 / 67,7 / 60

Lämmintä loppuviikkoa kaikille, palaillaan viimeistään ensi maanantaina.

-visukinttu-

Vierailija
5/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissulla on oltu ja pinoutuminen on jäänyt. Tällä hetkellä tilanteeni 168/63,7/63,1/60. Paino oli pari viikkoa sitten 62,3 mutta lomamatkat ovat tehneet tehtävänsä. Eilen leivoin korvapuusteja ja pullaa...

Luulenkin, että pidän tämän elokuun " taukoa" painontarkkailussa. Syyskuun alussa sitten tositoimiin! Ehkäpä saan hieman motivaatiota kerättyä siihen mennessä.