Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et leikkauta PAHASTI roikkuvia silmäluomia?? Kysyy LIEVÄSTI roikkuvien luomien leikkauttanut

Vierailija
13.02.2021 |

Minua ahdistaa joidenkin silmät niin älyttömästi, esim. Saara Aallon silmiä ei edes NÄY, kun luomet roikkuvat niin pahasti. Miksi ihmiset eivät leikkauta silmiään?? Johan tuo näkökenttäänkin vaikuttaa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Korjaus otsikkoon: lievästi roikkuvat luomet leikkauttanut

Vierailija
2/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo rahnaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa sen verran, ettei köyhällä/pienituloisella/keskituloisilla ole varaa.

Vierailija
4/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassis sulla roikkuu housuissa.

Vierailija
5/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmäluomien roikkuminen haittaa näkemistä, voi saada leikkauksen julkisella puolella eli jokseenkin edullisesti.

Vierailija
6/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos silmäluomien roikkuminen haittaa näkemistä, voi saada leikkauksen julkisella puolella eli jokseenkin edullisesti.

Niinpä.

Ap

Vierailija
7/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin yksityisellä koska ei ollut niin pahasti lerpahtaneet kun sillosella pääministerillä joka sai julkisen leikkauksen.

Vierailija
8/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä määritellään? Äitini sai julkisella leikkauksen, isä kävi yksityisellä ja minä joudun elämään roikkuluomien kanssa.

Vierailija
9/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu miten paljon muiden luomet roikkuvat? Miksi se sinua häiritsee?

Minulla ei roiku yhtään mutta minusta ne roikkuvat luomet ovat viehättävän näköisiä, antavat persoonallisen säväyksen katseeseen.

10/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella ihmisellä silmien muoto kuuluu kasvonpiirteisiin eikä moni halua muuttaa kasvonpiirteitään, onneksi. Jos silmäluomet muuttuvat iän myötä, se johtuu ihon veltostumisesta eikä sekään ole syy mennä leikkaukseen.

Vierailija
11/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Nuorella ihmisellä silmien muoto kuuluu kasvonpiirteisiin eikä moni halua muuttaa kasvonpiirteitään, onneksi. Jos silmäluomet muuttuvat iän myötä, se johtuu ihon veltostumisesta eikä sekään ole syy mennä leikkaukseen.

Jos silmäluomen iho veltostuu niin, että se haittaa näkemistä, on kyse juuri oikeasta syystä mennä leikkaukseen.

Vierailija
12/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä määritellään? Äitini sai julkisella leikkauksen, isä kävi yksityisellä ja minä joudun elämään roikkuluomien kanssa.

Oisko paikkakuntakohtaista? Esim. muualla leikataan molemmat silmät, jos on kaihi todettu, Stadissa vain toinen, koska yhdellä silmällä pärjää...

Vierailija
13/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin leikkauttaa. Maksatko sinä leikkauksen?

Vierailija
14/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leikkauttaisin yksityisellä, jos olis varaa. Tän koronan takia monet ennen kiireellisinä pidetyt leikkauksetkin ovat siirtyneet ties minne. Tällainen leikkaus ei todellakaan ole kiireellisyyslistan kärkipäässä julkisessa terveydenhuollossa. Miesystäväni on jo iäkkäämpi, ja hänellä tuo luomen roikunta häiritsee näkökenttää. On jonottanut julkiselle jo ainakin 1,5 vuotta, eikä mitään kuulu. 

Vierailija
15/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkärini sanoi : silmäluomien pitää PEITTÄÄ osan silmien näkökentästä ennenkuin laitetaan leikkaus jonoon ❗. Kosmeettisista tai kauneuden vuoksi EI LUOMIA LEIKATA. Nythän ei pääse Tallinnaan kauneusoperaatioihin. Onhan se niin surku.

Vierailija
16/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luomi peittää osan pupillista ja tk-lääkäri laittoi lähetteen silmälääkärille. Kulmia joutuu kohottelemaan jos haluaa nähdä kunnolla. Silmälääkäri sitten sanoi, ettei riitä, vaan ripsien pitäisi hangata silmää... Olen miettinyt, kokeilenko vielä uudestaan nyt kun muutama vuosi on kulunut, jos pääsisin julkiselle. Tosin ripset eivät edelleen hankaa silmää. Käsittääkseni täytän Kelan kriteerit leikkaukselle.

Vierailija
17/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla luomi peittää osan pupillista ja tk-lääkäri laittoi lähetteen silmälääkärille. Kulmia joutuu kohottelemaan jos haluaa nähdä kunnolla. Silmälääkäri sitten sanoi, ettei riitä, vaan ripsien pitäisi hangata silmää... Olen miettinyt, kokeilenko vielä uudestaan nyt kun muutama vuosi on kulunut, jos pääsisin julkiselle. Tosin ripset eivät edelleen hankaa silmää. Käsittääkseni täytän Kelan kriteerit leikkaukselle.

Miten ripset voi edes hangata silmää kun taipuvat ylöspäin. Kannattaa käyttää varmaan ripsen taivutinta ennen vastaanotolle menoa. Kriteerien pitäisi täyttyä siitä että peittää jo pupillia.

Vierailija
18/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se leikkaus ei kestä elinikää. Osalla roikkuu samallalailla jo vuoden päästä. Itse haluan lisäksi myös kulmien kohotuksen ei se paljoa auta että vähän luomea nipsaistaan. 

Vierailija
19/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävää, että silmäluomien veltostuminen verottaa ulkonäköä, silmät ovat olleet paras puoli naamastani. En kuitenkaan menisi leikkauttamaan, koska pelkään riskejä, enkä ole varma, muuttuisiko ulkonäkö oudon ja "leikatun" näköiseksi kuten monilla staroilla.

Vierailija
20/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet köyhä ap? Miksi et tule rikkaaksi kuten minä? Ihmettelen kovasti kaikkia miksi he eivät rikastu. Aloin ihmettelemään tätä heti kun itse rikastuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi