Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia?!

07.08.2006 |

3km takana luulin aluksi että tämäkin viittaisi myös sellaiseen, mutta enää en tiedä..

Elikkäs..en enää tiedä kenen puoleen kääntyä kun lääkäritkään ei tutki kunnolla :(

Mulla tullu menkat nyt pari kk aina n. viikon myöhässä, vuoto ollu aika tavallista, tosin kestää lyhyemmän aikaa..

Maha on alkanu kasvaa heinäkuun aikana oikeen urakalla ja tämä on siis se suuri hämmästyksen aihe, niin mulle kuin sulhasellekin!

Mahan ympärys on kasvanut siis heinäkuusta tähän päivään 14cm ja kyse EI OLE turvotuksesta, sillä kiloja on kertynyt vain 1kg!

Tosin iltaisin suurehko massuni turpoaa vielä entisestään, mikä tuo tullessaan oikein todella tuhdin olon :D

Usein mahassa tuntuu jännä painon tunne, etenkin iltaisin.. Navasta on lähtenyt tummumaan viiva alaspäin..

Vessassa olen saanut juosta myös useammin viimeiset 2kk, öisinkin jopa 3 kertaa :/

Vahventunut hajuaisti on ollut monena aamuna oikein inha kiusa, sillä se tuo helposti oksennuksen suuhun :(

Sulhanen on jo monesti sanonutkin tuota vauvamassuksi, koska siltä se tosiaan näyttää.. Olen hankkinut pitkiä ja venyviä paitoja jotta edes jotain saisi mahan ylle :D Nyt käytän jo väljempiä housuja mutta nekin tuntuvat kiristävän?!

Onko kokemuksia että kuukautiset tulee vaikka olisikin raskaana,

testin olen tehnyt jo useita kertoja, mutta siihen ei ilmesty mielestäni kovinkaan selkeää viivaa, ohut ja haalean tumma joka häviää aina testiajan umpeuduttua?!! taidan olla nyt ihan pöpi, joten neuvokaa tyhmää..

Neuvolaan en ole viitsinyt soittaa kun niin usein jo olen sinne asiasta soittanut ja aina saanut niin tylyn kohtelun..

Vai olenko oikeasti jotenkin kropaltani sairas? Tämä asia oikeasti vaivaa todella paljon..joten kaipailisin totisesti vastauksia.. kiitos

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän tyttö hyvä terveyskeskuksesi labraan ja pyydä että ottavat raskaustestin. Sillähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän