Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla on musta keittiö ja sitten luullaan olevansa jotenkin poikkeus

Vierailija
13.02.2021 |

Meille on tulossa myös musta keittiö.

Olemme rakentamassa taloa ja kierrelleet lukuisia talonäyttöjä ja seuraamme somessa paljon rakennusvaiheessa olevia taloja ja esimerkiksi facebookin sisustusryhmiä. Mä ihmettelen suuresti tätä, että mustan keittiön valitsevat luulevat olevansa jotenkin ainoat ihmiset maailmassa, joille tulee musta keittiö. Tämä ok, mutta samalla ärsyttää, kun puhutaan "meille ei tule ainakaan mitään valkoista tusinakeittiö, joka on kaikilla". Eipä valkoisia keittiöitä enää paljon talonäytöissä näe. Lähes aina musta. Yhteen punaiseen ja pariin beigeen keittiöön olen myös törmännyt. Mustaa on paljon taloissa sisällä ja ulkona ja seinissä tuntuu olevan paljon petrolin sävyä. Okran väriset sohvat ovat myös näköjään nyt muotia.

Mikä ihme siinä on vaikeaa ymmärtää, että aina muoti muuttuu, koska eihän markkinat pysyisi mielenkiintoisena, jos vuodesta toiseen mentäisiin samalla kaavalla. Jokainen laittakoot kotiin mitä haluavat, mutta älkää arvostelko muita. Nyt on mustat keittiöt ja musta in. Sohvissa on väriä ja string-hylly tuntuu olevan jokaisen uuden talon vakiovaruste. Se on ok.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella oma kiva huusholli

Minun oma huushollini ei ole kiva. Se on sellainen kuin on olosuhteiden pakosta. Eikä tällä hetkellä ole varaa eikä kiinnostusta kauan asialle mitään tehdä. Elämässä on suurempiakin ongelmia kuin keittiön kaappien väri.

Vierailija
82/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu jolla talo projekti, ei muuta tee kun postaa heidän hienoja ja KALLIITA valintoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks laitoin välitilaan isoa laattaa 45x90 . Timpuri houkutteli , että laittakaa kalanruotokuviolla keittiön välitila. En lämmennyt.

Vierailija
84/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä laittaa vaikka sinisen keittiön jos haluaa

Vierailija
85/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kenelläkään nähnyt mustaa keittiötä

Vierailija
86/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kenelläkään nähnyt mustaa keittiötä

Mä olen nähnyt yksillä tutuilla. Mielestäni ihan kivan näköinen, koska aitoa, vaaleaa puuta lisänä.

Vierailija
87/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta keittiö on jo out. Valkoinen taas aina klassikko.

Vierailija
88/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta keittiö on jo out. Valkoinen taas aina klassikko.

Joskin valkoinen jollekin liian tylsä.

Vierailija
89/89 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat valitsi mustat keittiökaapit oikeilla ohuilla lautaovilla n.1977. Oli jotain ihan muuta kuin lastulevyovet. Maksoi tietysti. Ostakaa mitä haluatte. Ei ole tarkoitus miellyttää muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän