Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen saa todella paljon anteeksi miehiltä

Vierailija
13.02.2021 |

Rehellisesti sanottuna olen kaunis nainen. Hsrrastsn fitnessiä, olen hoikka ja siro, mutta DD-kupin rinnat. Minulla on isot silmät ja harvinaisen täyteläiset huulet luonnostaan. Säännöllisesti saan kehuja ulkonäöstäni. Miehet tuijottelevat. Ja minua yritetään iskeä myös säännöllisesti.

Olen ihan kauhea prinsessa. Treffeillä miehet haluavat maksaa aina kaikki tarjottavat ja käytän tietenkin tätä hyväkseni. Saatan siis juoda treffeillä koko illan miehen piikkiin. Ja miehet katsovat vaan touhua spanielin katse silmissään. Näen jo katseesta milloin mies on ihan sulaa vahaa.

Miten saisin itseni ruotuun?? Pyöritän tätä spanieli karusellia ja samalla vähän halveksin sisimmissäni näitä löperöitä miehiä.... Haluan muuttua kivaksi ihmiseksi enkä olla tällainen mulk••ku.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii pohtia itsesi ruotuun saamista. Aika kyllä hoitaa sen puolen. Tulet tippumaan korkealta ja lujaa :D Voi olla aika shokki, kun se huomion saaminen ja iskuyritykset loppuu kuin seinään. Aloituksesta päätellen oletan sun nauttivan tuosta, nauti pois, ei se kestä kuin hetken. Sitten tulet palstalle tekemään aloituksia "miksi miehet ei enää iske ja pitäisi mies löytyä tähän elämään nyt".

Vierailija
42/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos miehet sanoo mulle aina, että oot ihan erilainen kuin luulin 😄. Mä olen kaunis, mutta myös mukava ja kiltti. Kehut luonteesta tuntuvat jostain syystä aina kivammalta kuin kehut ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jakaa näille miehille pillua, tehän tiedätte miksi sellaisia naisia kutsutaan. Eli ap saa ruokaa, drinkkejä ja kirjoja, ap:n miehet saa siitä hyvästä pillua.

Ei seksin harrastamisessa ole mitään pahaa. Itsekin harrastaisin seksiä monien miesten kanssa, jos olisin kaunis. Mutta koska olen ruma, miehet eivät suostu seksiin kanssani.

Vierailija
44/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä kans huomannut miten pinnallisia ihmiset ylipäätänsä ovat. Miksi en käyttäisi ihmisten omaa pinnallisuutta hyväksi? Saan paljon parempaa kohtelua kun laittaudun, huolittelen ja pidän itsestäni huolta. Masentuneena ja lääketurvonneena minua kohdeltiin kuin paskaa, silloin kyllä olisin kaivannut tukea. Tämän eron huomaa kaikkialla, lääkäreistä lähtien. Valitettavaa mutta totta.

Minulla on sama kokemus. Oli todella järkyttävää ja musertavaa kun itsetuhoisen vaikeasti masentuneena turpoaa hirviön näköiseksi ja saa kokea sen ihmisten inhon, halveksunnan ja julmuuden.

Ei tunnu myöskään yhtään hyvältä, kun lääkkeistä eroon taistellessa sitten laihtuu ja ihmiset kohtelevat taas kuin ihmistä. Ihan suoraan sanovatkin että "nyt näytät ihan ihmiseltä".

Vierailija
45/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jakaa näille miehille pillua, tehän tiedätte miksi sellaisia naisia kutsutaan. Eli ap saa ruokaa, drinkkejä ja kirjoja, ap:n miehet saa siitä hyvästä pillua.

Miehet jakavat aloittajalle munaa. Miksi aloittajan pitäisi kieltäytyä ottamasta munaa vastaan?

Vierailija
46/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että huonoimmillaan nämä naiset ovat tottuneet, että miehet kuuntelevat innokkaasti heidän juttujaan, vaikka jutut olisivat ihan mitä tahansa. Jossain vaiheessa vanhetessaan naiset havahtuvat siihen, että eivät ne jutut oikeasti ole niin mielenkiintoisia olleet, miehet vain ovat kuunnelleet niitä toiveikkaina.

Samoin nämä naiset pitävät töykeinä naisia, jotka eivät sitten reagoi heihin samalla tavalla innostuneesti kuin nuo miehet. Heille voi tulla normaaliksi oletusarvoksi se, että ihmiset ovat heistä aina hurjan innostuneita, ne, jotka eivät ole, ovat sitten "kateellisia" tai muuten vain ikäviä ihmisiä:)

Jep. Sinkkuaikana jaksaa kyllä kuunnella kauniiden naisten juttuja, vaikkeivät ne sinänsä mielenkiintoisia olisikaan, jotta pääsisi läheisemmäksi naisen kanssa, mutta toisilla naisilla tuskin mitään vastaavaa intressiä on teeskennellä kiinnostunutta ko. kauniiden naisten jutuista. t. mies

Vierailija
47/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan pelannut korttini väärin. Nuorena kuulin usein kehuja siitä, kuinka olen nätti ym. Koskaan ei ole mies maksanut minulle mitään lukuunottamatta muutamaa drinkkiä. Lapsetkin hoidan yksin ja maksan kaiken. Olen jo nelikymppinen. En edes odota, että kukaan mies tarjoaisi illallista.

Toisaalta toisen elättinä minusta olisi tullut laiska. Nyt olen tehnyt kaikkea mielenkiintoista, kun itse olen maksanut kaiken. Olen tehnyt juuri sitä, mitä haluan. Rikastuakin olen ehtinyt juuri sen takia, että olen ollut toimelias. Tästä monet kauniit naiset ovat kateellisia minulle: Teen mitä haluan omilla rahoillani, olen vahva, itsenäinen ja vielä ihan hyvännäköinen.

Vierailija
48/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei aloitus ole totta, niin vähintään se voisi olla totta.

Minä olin myöskin tällainen miehiä hyväksikäyttävä nuorempana. Olin niin kilttiä prinsessaa mutta ihan tiedostamalla otin vastaan miesten avun ja maksut. Minulla oli muutama "talonmies" jotka auttoivat minua kun olin sinkku mm.kuskaamalla minua, muuttoapuna, kokoamalla huonekaluja yms. Mitään he eivät halunneet tästä hyvästä, olivat vain niin ihastuneita. Treffeillä kävin jatkuvasti ja nautin miesten kehuista.

Tätä kesti varmaankin 5v, kunnes löysin nykyisen mieheni. Ihan neitsyt olin miehelleni (tämä oli minulle henk.koht.tärkeää), eikä hän tiedä mitään siitä kuinka olen pyöritellyt nuoria miehiä pikkusormeni ympärillä.

Vierailija
49/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa. Itsellä vastaavaa kokemusta nuorena, tai itse asiassa nelikymppiseen asti. Nyt kun ikä alkaa jo näkyä, niin ikävästi huomaa kohtelun muuttuneen. Silti olen edelleen seksikäs ja jos laittaudun, näen taas miesten tyhmyyden. Ikävä kyllä, kauniit naiset tuppaavat keräämään myös narsistisia mu#^kuja ympärilleen. Olen tullut siihen tulokseen, että elämäni olisi ollut onnellisempaa jos olisin tavallisemman näköinen. Ja kyllä, kokemukseni ovat opettaneet halveksimaan miehiä. Ulkonäön vaikutus on ihan uskomaton ja seksikäs nainen saa muutoksen aikaan lähes kaikissa miehissä. On pieni osuus jotka ovat oikeasti fiksuja ja uskollisia. Hyvin pieni.

Sitä en ymmärrä mitä ne miehet saa kauniista naisesta. Seksiä kauniin kanssa, onko se niin hienoa? Vai oman arvon nousu jos omistaa kauniin naisen ja käy hänen kanssaan ulkona. Asuu kauniin kanssa. Millaista nautintoa se tuottaa? Voittaa kilpailussa miehen jolla on rumempi kumppani?

Varmasti se jollakin lailla nostaa itsetuntoa ja tuo statusta muiden silmissä, kun on itsellä kaunis nainen. Muiden voi ajatella vetävän johtopäätöksen, että ei tuo voi aivan turha jätkä olla, kun on saanut kauniin naisen, vaan hänen täytyy itse olla menestynyt tai ainakin jollakin tavalla hyvä mies, koska muutenhan kaunis nainen - josta muutkin ovat luonnollisesti kiinnostuneita - olisi jonkun muun kanssa. Ja toki kaunista naista on mukava suudella ja helliä, jos hän on muuten ihana, mutta ei sillä ulkonäöllä makuuhuoneessa niin paljon ole merkitystä kuin sitten, kun liikutaan jossakin yhdessä. Kaunis nainen voi toki olla myös hankala luonteeltaan, mutta saa hänen kanssaan silti esim. hyviä kuvia otettua ja saattaa äksyilyä jonkin aikaa sietää kauneuden vuoksi, mutta rajansa tietysti kaikella pitemmän päälle. Persoonan merkitys on kuitenkin niin iso juttu arjessa. t. mies

Vierailija
50/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jakavat aloittajalle munaa. Miksi aloittajan pitäisi kieltäytyä ottamasta munaa vastaan?

Nainen antaa pillua ja ottaa rahanarvoista hyödykettä, miehet ei myy itseänsä. Siinä on se ero.

Entä jos nainen haluaa munaa, ei niitä rahanarvoisia hyödykkeitä? Harva nainen on aseksuaali.

Vierailija
51/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa pillua ja ottaa rahanarvoista hyödykettä, miehet ei myy itseänsä. Siinä on se ero.

Ne myy munaansa. Siksihän ne on siinä. Munan takia ja koska sen arvo on aika vähäinen niin mukana tulee kaupantekijäiset jotta kauppa syntyy.

Vierailija
52/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne myy munaansa. Siksihän ne on siinä. Munan takia ja koska sen arvo on aika vähäinen niin mukana tulee kaupantekijäiset jotta kauppa syntyy.

Pätee ehkä kaikkein rumimpiin miehiin, komeat miehet menee aina kauniin naisen yläpuolelle ja se on nainen joka anelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän