Kaunis nainen saa todella paljon anteeksi miehiltä
Rehellisesti sanottuna olen kaunis nainen. Hsrrastsn fitnessiä, olen hoikka ja siro, mutta DD-kupin rinnat. Minulla on isot silmät ja harvinaisen täyteläiset huulet luonnostaan. Säännöllisesti saan kehuja ulkonäöstäni. Miehet tuijottelevat. Ja minua yritetään iskeä myös säännöllisesti.
Olen ihan kauhea prinsessa. Treffeillä miehet haluavat maksaa aina kaikki tarjottavat ja käytän tietenkin tätä hyväkseni. Saatan siis juoda treffeillä koko illan miehen piikkiin. Ja miehet katsovat vaan touhua spanielin katse silmissään. Näen jo katseesta milloin mies on ihan sulaa vahaa.
Miten saisin itseni ruotuun?? Pyöritän tätä spanieli karusellia ja samalla vähän halveksin sisimmissäni näitä löperöitä miehiä.... Haluan muuttua kivaksi ihmiseksi enkä olla tällainen mulk••ku.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Rumat miehet ehkä käyttäytyvät noin. Komeana miehenä en katselisi sinunlaistasi itseriittoista keharia paria minuuttia kauempaa. Ei tarvitsisi.
Ihanaa että ollaan saatu mieskomeutta tänne siiderivalaiden luvatulle palstalle :) Olen sulaa vahaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa! Idiotismin, kouluttamattomuuden, kielitaidottomuuden, itsensä esittelyn muille - aivan kaiken! Se on uskomatonta!
Tämä oli ilkeä mielistä. En ole tyhmä älyllisesti vaikka olenkin kaunis. Itseasiassa olen hyvässä työpaikassa ja saan hyvin siitä myös palkkaa. Lisäksi olen yleissivistynyt ja lukenut. Kotonani on mm 3000 kirjaa, en siis ole tyhmä blondi vaikka olenkin kaunis. Joten huti tuli tällä ilkeämielisesti kommentilla.
Mainitse neljä lempi kirjailijaasi..hyvät kirjat ovat kalliita..joten olet rikas myös.
No siis samaa mäkin aina sanon, kauniina saa ihan hitosti anteeksi, mutta en todellakaan anna miesten tarjota juomia tms. Mitä mä millään spanielilla teen ja miks haluaisin olla hyväksikäyttäjä tai joku prinsessa? Mä haluan kiltin ja ihanan miehen joka ymmärtää mua, ja sellasen mä onneksi löysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa! Idiotismin, kouluttamattomuuden, kielitaidottomuuden, itsensä esittelyn muille - aivan kaiken! Se on uskomatonta!
Tämä oli ilkeä mielistä. En ole tyhmä älyllisesti vaikka olenkin kaunis. Itseasiassa olen hyvässä työpaikassa ja saan hyvin siitä myös palkkaa. Lisäksi olen yleissivistynyt ja lukenut. Kotonani on mm 3000 kirjaa, en siis ole tyhmä blondi vaikka olenkin kaunis. Joten huti tuli tällä ilkeämielisesti kommentilla.
Mainitse neljä lempi kirjailijaasi..hyvät kirjat ovat kalliita..joten olet rikas myös.
miehet tuovat minulle ruuan lisäksi kirjoja.
En ole tosin yhtään niistä lukenut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä onkin provo, niin paikkansa tuo kerrottu asia pitää. Spanielin katse, auttavaisuus ja muu vastaava. Olen vasta vanhemmiten tajunnut miten erilaista ja ikävää kohtelua naiset saattavat saada ja olin siitä ennen täysin tietämätön. Kauniiseen naiseen rakastutaan koko ajan ja monet miehet ovat kilvan häntä palvelemassa, kaupoista saa alennusta pyytämättä jne. Se ei tosin pidä paikkansa, että voisi olla ilkeä, silloin varmaan kohtelukin muuttuisi, mutta mitäpä syytä kauniilla olisi ilkeä ollakaan. Moni asia helpottuu kauneuden avulla ja peruskilttikin saa suoranaisen enkelin sädekehän.
Vain yhden kerran olen ehkä vähän käyttänyt hyväkseni erästä miestä, kun hän opetti mulle matikkaa lukiossa ja oli rakastunut minuun. Se ei ehkä ole kovin paha.
AP . Tämä ei kyllä ole provo.
Kauniina naisena saan kohteliasta käytöstä miehiltä. Ovia avataan ja kehutaan ulkonäköä. Töissä olen myyntitykki koska miehet ostavat tarjoamia palveluita (olen rahoitusalalla). Myös monet asiakkaat vaativat juuri minu, joten olen suosittu. Kaupassa ja kuntosalilla saan aina apua lyhyenä, aina joku herrasmies auttaa kun huomaa etten ylety itse.
Töissä miehet tarjoavat autokyytiä kotiini jne.On tällä kauneudella myös ikävä puoli. Saan seksistisiä kommentteja ja aloitteita niin paljon että niihin turtuu. Kuljen ns laput silmillä koska en halua huomata tuijottelua tai kommentteja. Rannalla bikineissä olen tuijotuksen kohde. Baarissa saan aina_jokaikinen_kerta kommentteja: olet kaunis ja söpö on viattomimmista päästä... kerran eräs humalainen huusi täysiä ”Oot helvetin hyvännäköinen” niin että KAIKKI kääntyivät katsomaan. Ja huuliani ja rintojani kommentoidaan.
Olen joutunut portsaria pyytämään mm poistamaan miehiä jotka eivät suostu jättämään minua rauhaan.
Onpas erikoista, että ns. laput silmillä kuljet, mutta kokoajan vaan huomaat, kuinka kaikki tuijottaa vaan ja ainoastaan sinua 😂😂😂 huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole kuullut ekirjoista? Blondi mikä blondi 🤣
Ai haluat saada käytöksesi ruotuun. Helppoa. Mene naimisiin , parin vuoden päästä olet miehellesi itsestäänselvyys, hän tuijottelee nuorempia, kauniimpia, seksikkäämpiä. Itsetuntosi laskee normaalille tasolle tai alemmas. Jokainen päivä on arkipäivä. Olet kuin muut.
Ymmärrän aloittajaa. Itsellä vastaavaa kokemusta nuorena, tai itse asiassa nelikymppiseen asti. Nyt kun ikä alkaa jo näkyä, niin ikävästi huomaa kohtelun muuttuneen. Silti olen edelleen seksikäs ja jos laittaudun, näen taas miesten tyhmyyden. Ikävä kyllä, kauniit naiset tuppaavat keräämään myös narsistisia mu#^kuja ympärilleen. Olen tullut siihen tulokseen, että elämäni olisi ollut onnellisempaa jos olisin tavallisemman näköinen. Ja kyllä, kokemukseni ovat opettaneet halveksimaan miehiä. Ulkonäön vaikutus on ihan uskomaton ja seksikäs nainen saa muutoksen aikaan lähes kaikissa miehissä. On pieni osuus jotka ovat oikeasti fiksuja ja uskollisia. Hyvin pieni.
Ai jessus mikä myötähäpeä XDDDDDDDD Miten joku kehtaa kirjoittaa tuollaista XDDDDDDDDDDDDDDDD
Mutta ap, ikä tulee auttamaan tuohon. Ikävä kyllä tulet odottamaan silloinkin prinsessakohtelua, kun siihen olet tottunut. Kun sitä ei enää olekaan, luvassa on ongelmia.
Naisvauva avautui taas! Mitä jos kasvaisit aikuiseksi ja hankkisit itse ruokasi ja juomasi?
Vierailija kirjoitti:
Ai jessus mikä myötähäpeä XDDDDDDDD Miten joku kehtaa kirjoittaa tuollaista XDDDDDDDDDDDDDDDD
Kehtaa? Hän kertoo millaisia miehet on. Ne rakastaa kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa. Itsellä vastaavaa kokemusta nuorena, tai itse asiassa nelikymppiseen asti. Nyt kun ikä alkaa jo näkyä, niin ikävästi huomaa kohtelun muuttuneen. Silti olen edelleen seksikäs ja jos laittaudun, näen taas miesten tyhmyyden. Ikävä kyllä, kauniit naiset tuppaavat keräämään myös narsistisia mu#^kuja ympärilleen. Olen tullut siihen tulokseen, että elämäni olisi ollut onnellisempaa jos olisin tavallisemman näköinen. Ja kyllä, kokemukseni ovat opettaneet halveksimaan miehiä. Ulkonäön vaikutus on ihan uskomaton ja seksikäs nainen saa muutoksen aikaan lähes kaikissa miehissä. On pieni osuus jotka ovat oikeasti fiksuja ja uskollisia. Hyvin pieni.
Näinpä. Itsekin olen kaunis ja oikeastaan aina olen ollut miesvihaaja.
N24
Olen aina ollut kaunis ja kroppa kadehdittava, 180cm pituutta ja paino 60kg. Gisele Bündcheniksi on kutsuttu. Sairastuin muutama vuosi sitten pahasti, lihoin (lääkkeistä tuli turvotusta) ja kasvonpiirteet muuttuivat samalla. Sainkin sitten kokea mitä se on kun miehiä ei enää kiinnosta ja muutenkin ihmisten suhtautuminen muuttui. Nykyään olen taas laihtunut ja kasvot palautuneet ja olen taas kaunis. Tuo kokemus kuitenkin opetti minulle sen, että se miten käyttäydyn ja se mitä annan itsestäni ja miten kohtelen muita ihmisiä on paljon arvokkaampaa kuin ulkonäkö. Tapasin nimittäin mieheni sairauteni aikana ja hän näki ulkonäön sijaan sisimpäni. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen suhteessa, jossa miestä ei kiinnosta ulkonäköni vaan muut asiat. Kannattaa kehittää omaa sisintään ja voit miettiä onko spanielilauman ylläpitäminen moraalisesti oikein vai ei. Itse voit käytökselläsi vaikuttaa siihen.
Olen huomannut, että huonoimmillaan nämä naiset ovat tottuneet, että miehet kuuntelevat innokkaasti heidän juttujaan, vaikka jutut olisivat ihan mitä tahansa. Jossain vaiheessa vanhetessaan naiset havahtuvat siihen, että eivät ne jutut oikeasti ole niin mielenkiintoisia olleet, miehet vain ovat kuunnelleet niitä toiveikkaina.
Samoin nämä naiset pitävät töykeinä naisia, jotka eivät sitten reagoi heihin samalla tavalla innostuneesti kuin nuo miehet. Heille voi tulla normaaliksi oletusarvoksi se, että ihmiset ovat heistä aina hurjan innostuneita, ne, jotka eivät ole, ovat sitten "kateellisia" tai muuten vain ikäviä ihmisiä:)
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä mitä ne miehet saa kauniista naisesta. Seksiä kauniin kanssa, onko se niin hienoa? Vai oman arvon nousu jos omistaa kauniin naisen ja käy hänen kanssaan ulkona. Asuu kauniin kanssa. Millaista nautintoa se tuottaa? Voittaa kilpailussa miehen jolla on rumempi kumppani?
Itse olen kyllä kans huomannut miten pinnallisia ihmiset ylipäätänsä ovat. Miksi en käyttäisi ihmisten omaa pinnallisuutta hyväksi? Saan paljon parempaa kohtelua kun laittaudun, huolittelen ja pidän itsestäni huolta. Masentuneena ja lääketurvonneena minua kohdeltiin kuin paskaa, silloin kyllä olisin kaivannut tukea. Tämän eron huomaa kaikkialla, lääkäreistä lähtien. Valitettavaa mutta totta.
Kauneudessa on jotain maagista. Olen hieman kateellinen että jotkut saavat lahjana kauneuden. Tässä maailmassa se on ehdottomasti etu! Arvostan kyllä kaunista luonnettakin. olisihan se ihanaa tulla aina huomioiduksi minne vaan menee. Joskus joku avaa oven tai hymyilee niin se kyllä pelastaa päivän :)
Osaako kauniina samalla tavalla iloita huomiosta vai alkaako ärsyttää esimerkiksi jos joku tulee aina siellä kaupassa tarjoamaan apua?
Tämä teksti on luultavasti miehen kirjoittama :D
Naiselle kauneus on sama kuion jos mies syntyisi miljonäärinä.
Kaikilla tuntemillani kauniilla naisilla on nyt 30+ iässä hyvät puitteet, riippumatta ovatko hyvin tienaavia itse vai tekevätkö elääkseen mitään. Jokaisella on joko hyvin tienaava tai superahkera ja osaava mies; näin kauneus vaihtuu resursseihin.