Kannattaako tälläsestä koskaan kertoa kellekään
Lastensuojeluun tai mihinkään, kun tästä on jo vähän aikaakin, eli ei tapahtunut nyt...
Kun oltiin vielä miehen kanssa yhdessä, neljä lasta joista nuorin oli ehkä noin vuoden...
Olin väsynyt, mies ei osallistunut nuorimman hoitoon, ryyppäs illat ja yöt ja nukkui päivät.
Kerran sitten väsyneenä ja kiukkusena viskasin pissavaipan sängylle missä mies nukkui...se suuttui.
Lähdin pakoon lapsi sylissä, mentiin vessaan piiloon.
Mirs oven takana käski ulos tai muuten hän heittää kaikki mun tavarat pihalle.
Tiesin että se tekee sen, joten avasin oven.
Mies otti mua päästä kiinni ja hiero sitä pissavaippaa mun naamaan, ehkä noin 3-5 minuuttia.
Kaks lasta itki ja huusi miestä lopettamaan mutta se vaan jatkoi hieromista.
En oo koskaan kellekää kertonu, eikä lapsetkaan oo puhunu mitään tästä.
Meillä on yhteishuoltajuus, mietin, kannattaako tästä ikinä puhua kellekkää, jos esim haen yksinhuoltajuutta..
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, sen verran heikko olin, että pelkäsin miehen hakevan ja saavan yksinhuoltajuuden kun uhkaili ennen eroa, joten suostuin hänen vaatimaan lähihuoltajuuteen...
Kesti aika kauan että pääsin ahdistuksesta ja peloista miestä kohtaan. Se vaipan heittäminen sängylle tapahtui kun olin väsynyt.
Hänestä on vain nyt tehty jo toisen kerran lastensuojeluilmoitus, eihän hän ole lopettanut juomistaan...
Ja mietin, jos saan voimia lähtee käräjille hakemaan vaikka yksinhuoltajuutta, niin mitä kannattaa puhua ja mitä ei.
En haluaisi kyllä palata muistelemaan menneisyyttä, mutta jos kaikki nuo vaikuttaa päätökseen, niin sitten harkitsen.
En muuten.Mies siis on lähihuoltaja? Miten paljon näet lapsiasi?
Vuoroviikoin..
Ei ne lapset vai?