Törmäsin lääkäriini baarissa
Hän oli humalassa. En halua käydä samalla lääkärillä enää, meni jotenkin koko respect ihmiseen. Voinko laittaa hänen pomolle viestiä? Jos puhuttelisi vähän. Kai niillä joku työmoraali pitäisi olla.
Kommentit (31)
Laita vaan, voivat sitten pomon kanssa nauraa sinulle räkäisesti kun kuvittelet etteivät lääkärit saa käydä baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä baariin jos ei kestä sitä tosiasiaa että lääkäritkin voivat siellä käydä.
Käydä saa, kännissä ei saa olla. T. Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä baariin jos ei kestä sitä tosiasiaa että lääkäritkin voivat siellä käydä.
KÄYDÄ SAA KÄNNISSÄ EI SAA OLLA
T. Ap
Meni edellinen kommentti pilalle. En osaa käyttää tätä palstaa vielä.
Varmaan se pomo kysyy ensimmäisenä, että mitäs sinä siellä baarissa teit
Ettekö edes pannut? Oi oi kun törmäisi omaan lekuriin baarissa...
Miten lääkärin työmoraaliin liittyy vapaa-ajalla kännissä oleminen?
Kyllä se lääkärikin ansaitsee nollauksen jos sillä on enemmänkin tommosia potilaita
Itse törmäsin kerran parturiini joka ikäisekseen erittäin hyväkroppainen milf. Itse siis M28 ja hän noin N50, monta kertaa tullut fantasioitua...
Laita ihmeessä. Naurua tässä maailmantilanteessa kaivataankin.
Se, että hoitotyötä tekevä lääkäri käy korona-aikaan baarissa on kyllä vähän huolestuttavaa.
Mä olen juottanut lauman lääkäreitä humalaan muutamaankin otteeseen töissä pikkujouluaikaan. Osa noista vaikutti siltä, että olivat alkoholin lisäksi nauttineet jotain muutakin.
Olin jokusen vuoden laivalla töissä.
Etelä-Euroopassa asuessani taas mentiin lasteni pediatrin ja tämän vaimon kanssa joskus ravintolaan syömään. Lääkäri vaimoineen oli pahemmassa juubassa kuin minä ja mieheni. (Lapset olivat yökylässä). Emme vaihtaneet lääkäriä.
Lääkäri on ihminen hänkin.Eihän hänellä ollut vastaanottoa siellä ravintolassa.Lääkärikin saa vapaaajallaan tehdä mitä haluaa.Unoha käy samalla lääkärillä jos hyvä!!
En ole lääkäri, mutta potilasvastaanottotyötä teen kuitenkin. Ja käyn joskus baarissa, ja joskus saatan olla kännissäkin siellä. Olen tätä joskus miettinyt itsekin, että mitä mahdolliset vastaantulevat potilaat mahtaisivat tuumata. Mutta todennut sitten, että en aio siitä välittää. Se, että olen suorittanut tutkinnon kiinnostavalta alalta ja saanut ammattipätevyyden, ei ole taianomaisesti poistanut baareiluhaluja. Ja se, että olen töissä, tarkoittaa sitä, etät olen sitoutunut vaihtamaan tietyn osan ajastani rahaksi ja tuolla ajalla tekemään työni parhaani mukaan. Toki lojaliteettivelvoite sitoo myös vapaa-ajalla, mutta ei kyllä niele koko elämää. Omalla ajallani teen justiinsa mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Käydä saa, kännissä ei saa olla. T. Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄYDÄ SAA KÄNNISSÄ EI SAA OLLA
T. Ap
Meni edellinen kommentti pilalle. En osaa käyttää tätä palstaa vielä.
Sinäkö sen kiellät, vai kuka?
Minä oon törmännyt opettajaani baarissa muutaman kerran. Se oli ehkä hieman hämmentävää kun maanantaina taas koulussa näki häntä😆 mutta eikai siinä.
Onhan se tietysti outoa huomata että kaikki ovatkin vaan tavallisia ihmisiä .Mutta mikä sinun oma ammattisi on ja miten voit olla baarissa ???
tarkistitko tuliko baariin potkulaudalla?