Törmäsin lääkäriini baarissa
Hän oli humalassa. En halua käydä samalla lääkärillä enää, meni jotenkin koko respect ihmiseen. Voinko laittaa hänen pomolle viestiä? Jos puhuttelisi vähän. Kai niillä joku työmoraali pitäisi olla.
Kommentit (31)
Voi voi sentään. Minä törmäsin aikoinaan seurakunnan kirkkoherraan olutpubissa. Oli melkoisessa laitamyöteisessä. Huomasin, että ihan samanlaisia ne papitkin ovat - eli ihmisiä.
Jos lääkärisi on kirurgi, no hivenen huolestuttavaa ehkä. Jos yleislääkäri niin aivan sama kyllä hän edelleenkin kykenee kirjoittamaan sinulle reseptin.
Minä olen usein nähnyt lääkärin vaimonsa kanssa Alkossa. Punaviiniä näyttävät vkonlopuksi ostavan.
Jos tuolla lailla törmäilet, niin mene silmälääkärille ja hanki paremmat lasit.
Olet vaaraksi.
Olin yläasteella TETissä lähimarketissa ja huomasin erään opettajani palauttavan sinne keskellä päivää tyhjiä kaljapulloja. En ollut kuitenkaan yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Se, että hoitotyötä tekevä lääkäri käy korona-aikaan baarissa on kyllä vähän huolestuttavaa.
Miksi lääkäri tekisi hoitotyötä?
eikö kirjoittanutkaan kuppa tai mieliala lääkkeitä siellä baarissa.
Mä törmäsin mun gynekologisen kuntosalilla. Nyt ollaan naimissa.
Voi kaksinaismoralismia...
Vielä 90-luvun puolen välin paikkeilla oli RantaSipi Forssassa jossa järjestettiin ääri-suosittuja tanssi-iltoja muistaakseni tiistaisin ja torstaisin. Sen ajan tiukkapipomaailmassa siellä kävi >100km päästä opettajia ym. siveydensipuleita irrottelemassa, kun kotikylillä olisi juttu kiertänyt jo ennen lehdenjakajaa aamulla.
Jos papit on nykyään ihmisiä, annetaan lääkäreidenkin olla ja käydä kotikylän barissa silloin kun
työ(yö-)vuoroit sen salölii...
Ilmoitettu asiattomaksi esimiehelle.