Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Ensikot maanantaina 7.8.2006~*~

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD00CD]Olen täällä pohtinut syntejä syviä ja siivonnut marjoja! Käytiin illalla anoppilassa ja se sitten tyrkkäs mulle vähän mukaan marjoja, kun ei kuulemma ehdi eikä halua mehustaa kaikkia. No totta kai minä nyt valmiiksi poimitut marjat otan vastaan! Sain siis 10l mustaherukoita, 10l punaisia viinimarjoja ja 10l valkoisia viinimarjoja. No siinähän se ilta sitten meni kun katoin telkusta Perhosvaikutusta ja siivosin marjoja. Just äsken sain kaikki pakastimeen. Huh mikä urakka.[/color]

[color=A020F0]Mies meni ton leffan jälkeen nukkumaan ja sit tossa loppuja marjoja siivotessani mietiskelin, että pidän kyllä pääni, enkä testaa uudestaan, ennen kuin menkat on ainakin päivän myöhässä. Saa nähdä pitääkö päätös, mutta kovasti yritän ainakin! Mielummin kohtaan tädin, kuin elätän roskishaamun avulla toiveita plussasta ja testaankin negan. Eli piinataas vielä muutama päivä. Nythän onkin jo vaihtunu kp26. Eli maksimissaan 5 päivää piina-aikaa jäljellä, jos siis täti ei löydä. En usko että mun kierto vois venyä yli 30 päiväiseksi, koska ei ole koskaan enne tehnyt sitä. Vaan kertahan se olisi ensimmäinenkin...[/color]

[color=CD00CD]Mun sisko ([b]Adeilalle[/b] tiedoksi että mullakin on mun siskon kanssa 16-vuoden ikäero! Ja se on mun ainoa sisarus!), äiti ja isäpuoli olivat Etelä-Suomessa sukuloimassa, ja olivat sit käyny Lintsillä ja toivat mulle hattaraaa purkissa! Aikas hyvää, vaikka pelkkää sokeria onkin! Ja vielä vaaleanpunaista, lemppariväriäni! Nam![/color]

[color=A020F0]Pyydän anteeksi omanapaista tekstiäni ja häivyn tästä hattaraähkyssä peiton alle kuorsaavan mieheni kainaloon. Onneksi tuo hattara on harvinaista herkkua. Vaan ei sitä tiedä vaikka viikonloppuna ahmisi sitä lisää, kun Helsinkiin suunnistetaan lauantaina! ;)[/color]

[color=CD00CD]Hyvää yötä enskattaret! Ja PLUSSATUULIA kaikille![/color]

[color=A020F0]Titi-uu kp26/26-30[/color]

Vierailija
2/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on tänä aamuna? Täällä on palailtu viikonlopun vietosta (oli muuten taas mahtava ilma!) ja kahlattu viikonloppupinot läpi.

Ihan ensiksi onnea Avecos!!! Todella hieno homma kun tuollaisia yllätyksiä tulee!

Pahoittelut tädin ryökäleestä ainakin Apilalle, Mineahille ja Remukalle! Ja tsemppiä kovasti uuteen kiertoon!

D-Flylle negapahoittelut! Ja onnea uudesta kämpästä!

Jännäilijöitäkin vielä oli, ainakin Juli, Aqua ja Bianco ja varmaan muitakin... Kovasti plussaonnea teille!

Hei, Marykin oli päässyt käymään! Vilkutukset!

Moolille kiitokset hoitokertomuksesta! Mielenkiintoista kuulla noista sumutteluista ja muista. Toivotaan että hoito tuottaa toivotun tuloksen!

Galluppia oli musiikkimausta: minä kuuntelen vähän vanhempaa, esim David Bowie, Dire Straits ja Pink Floyd on suosikkeja. Sitten tykkään myös Countrysta (joku muukin taisi olla yhtä outo täällä :) ja erityisesti irlantilaisesta sellaisesta. Radiosta ei oikein tule mitään hyvää minusta, eli taidan olla poikkeava ;)

Baareissa me ei miehen kanssa kumpikaan oikein viihdytä, niin että lapsen takia ei siihen mitään muutosta tulisi. Enemmän tykätään viettää kotona iltaa kavereiden kanssa, ja sitä varmasti jatkettaisiin samaan tapaan silloin tällöin. Muutenkin olen ajatellut että ei lapsen tarvitsisi meidän elämää mitenkään radikaalisti muuttaa, vaan ainakin ihan vauva-ajan jälkeen yritetään kyllä tehdä ihan niitä asioita mitä tähänkin asti. Tietysti lapsen ehdoilla kumminkin.

).( Ei oiretta suuntaan eikä toiseen (vaikka yritän kyllä kovasti niitä keksiä). Varmistuspupuilut jatkuu. Olis jo ens viikko niin sais ehkä piinata!

T: Meriheppa (kp 20/31-38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työviikko alkamassa, taas kerran. Tässä rupee jo pikkuhiljaa odottamaan sitä kesälomaa, voisi sanoa että ensimmäistä palkallista kesälomaa :).

Paljon piinailijoita oli tällä viikolla :) eli toivottavasti saadaan paljon plussauutisia.

ON:iin ei varmaan mitään ihmeellisempää. Tää on niin tylsää tää odottelu... Ku ei oikeestaan oo oireita suuntaan eikä toiseen, välillä hiukan nippailua tuolla munisten suunnalla, mutta sekin tosi satunnaista. Testata ei vielä haluais (vaikka mieli tekis) nega sieltä kuitenkin tulis.. Taidan odottaa viikonloppuun..(jos maltan).

Kuinka moni käy lueskelemassa o-puolen turinoita? Mä oon tähän asti pystyny pitämään itteni sieltä poissa, mutta nyt ku on töissä hiljasempaa niin on tullu välillä siellä piipahdettua.

*Vilkutuksia ja hyvää viikonalkua enskoille*

-Sara-Maria-

Vierailija
4/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan viikon alussa.

Minulla on mennyt taas kaikki aika meidän rakennuksella, kyllä se on vaan kovaa hommaa!!

Pino oli taas viikonloppuna venähtänyt todella pitkäksi! Mukavaa, että täällä jutellaan niin ahkerasti...:)

Titi-uu84: Marjojen perkuu on kyllä todella pitkästyttävää, mutta toisaalta kivaa. Mitäs kaikkea syvällistä ehdit mietiskellä? ;)

Omasta tilanteesta: Vihdoin ja viimein tällä kertaa TODELLA odotettu täti saapui kylään!!! Keitin sille oikein kahvit, niin onnessani olin. Ihanaa tietää, että tuolla minun " moottoreissa" tapahtuu näin luomustikin jotain toimintaa...aikaisempien kokemusten perusteella kun luulin ettei näin olisi. Nyt siis kp2/41?. Voitte kuvitella kuinka innolla odotan tädin loppumista...:)

Ovikellopas tuossa pirahti ja tuli kylään vieras. Kirjoittelenpas myöhemmin vastauksia gallupeihin.

Aurinkoista maanantaita!

*greetas*

Vierailija
5/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäristä just palailin, eipä juuri mieltä kohottanut... Kyseli taas vaan samoja tietoja kuin ennekin, kuinka pitkä kierto, miten terot vaikutti, lääkitykset... Ja sitten vaan totesi että laittaa lähetteen Taysin gynekologiselle polille. Kun kysyin kauankohan menee että saan ajan, sanoi että hoitotakuuseen pyritään (eikös se oo sen 6kk?). Että eipä tässä lähiaikoina oo tapahtumassa mitään... Kyseli vielä onko oireita ollut, pahoinvointia tm. Olin vähän äimänä, ymmärsiköhän että meneillään on vasta kp17?

No mutta näin täällä, nyt en jaksa enempiä kommentoida! Taidan alkaa tosissaan puhumaan miestä ympäri että lähdettäisiin esim. Väestöliiton tutkimuksiin...

Vierailija
6/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kyllä mä tarvisin vähän lisää sitä kärsivällisyyttä.

baarigallup:

itse olen ollut melkoinen bilehile vielä vuosi sitten. samoin mieheni. nyt se on jäänyt tosi vähälle molemmilla, eikä mitään tunnu puuttuvan. ei vaan huvita jotenki enää. just viime lauantaina käytiin leffassa ja sitä ennen terassilla (tai patiolla niinkuin täällä sanotaan), eikä huvittanu yhtään istua siellä tupakansavussa. se häiritsi jopa ulkona! saati sitten ois häirinny sisällä... eli jotenki nyt vaan voittaa koti-ilta kullan kanssa tyttöjen kesken biletyksen.

en vaan halua tulla " tylsäksi" , joten yritän silti pitää kiinni myös niistä bilekavereista edes jollain tavalla. eli kun opiskelut alkaa, mä kyllä yritän käydä joissain opiskelubileissä kuitenkin... tietysti viina jää täysin jos tilanne niin vaatii (toivottavasti!). eli voi olla vähän hankalaa salata raskaus sitten. mutta eipä haittaa:)

titi-uu: mä tein myös se aconin testin. tottakai, mitäpä testiä mä hermokimppu en ois tehny! noh, nyt mulla on kp 31/30-32 ja tein sen eilen. negatiivinen, mutta mun silmät erotti juuri ja juuri jotain harmaata siinä... olikohan toiveajattelua koko harmaa.... no mutta kuitenkin, ja kun tätiä ei näy eikä kuulu niin toivo elää... vai elääkö turhaan? siis mä en tiedä. voihan olla että menkat jää kokonaan välistä ku hermoilen niin älyttömästi!!!

siis miten ihmeessä sais ajatukset johonkin muuhun ku tähän!?! me luettiin miehen kanssa viikonloppuna kaksi paksua vauvakirjaa! siis ollaan ihan innoissaan tästä kaikesta, mutta entä jos koko homma ei onnistu pitkänkään yrityksen kanssa..... tai jos onnistuu ja sitten iskee joku paniikki eikä yhtäkkiä tiedäkään miten kaikesta selviää... siis ajatukset on ihan hullunmyllyä.

voih. mä taidan kirjottaa ihan liikaa ittestäni. tai ajatella muutenki ihan liikaa tätä tilannetta. mun työt ei etene ollenkaan ja kouluunki pitäs yrittää jo orientoitua ku seki alkaa jo viikon päästä. miten ihmeessä siihen voi sitten keskittyä:) ja mä en edes ole vielä raskaana todennäköisesti ainakaan. nyt jo ajatukset sekaisin ni miten sitten!!

Vierailija
7/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii on lähtenyt hakemaan nyyttiään! Ajatella miten aika menee, entiset piinailukaverit jo saavat vauvansa syliin... Huooooh!

Vierailija
8/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken pitkät pötköt ja niin vaan kaikki hävis bittiavaruuteen. Kone vaan ilmoitti, että lisää jotain otsikkokenttään tms. Kyllähän siinä tekstiä oli vaikka muille jakaa, Voihan V! No, yritän nyt sitten uudestaan raapustaa jotain kasaan.

Onnea Avecos! Ihana kuulla plussastasi. Pidäthän vielä ovea hetken auki, niin voisi joku piinailija liittyä seuraasi. Niitä piinailijoita kun täällä tuntuu taas riittävän.

Lohtuhali negan testanneille! Niin kauan sitä kaiketi on toivoa, ennen kuin täti porhaltaa paikalle, joten vielä saa toivoa. bd! Ja tsemmpiä myös roskishaamujen kavereille. Ne vasta ikäviltä vierailta tuntuvatkin, kun tuolla tavoin kiusaavat.

Jaksamista tädin kestitsemiseen! Kyllä se siitä taas kamasa pakkaa, niin pääsettee uutta ovista odottelemaan.

Ja kaikille uusille enskoille tervetulotoivotus!

Mitähän vielä...hmm... Jotain gallupeja oli ollut taas ilmassa.

~Nimiasiaa olen miettinyt paljonkin. Ennen yrityksen aloittamista ja vielä yrityksen alkuvaiheessa pohdimme nimiä yhdessäkin mieheni kanssa, mutta ne keskustelut ovat jääneet pois kuukausien kuluessa. Ei tunnu enää ihan niin ajankohtaiselta :(. On mulla toki mielessä jo yhdet nimirimpsut sekä tytölle että pojalle. Saa sitten nähdä onko niille käyttöä vai ei.

~Musiikin suhteen en nirsoile. Yksin ollessani taustalla soi yleensä Suomipop, jonka renkutuksien tahtiin voi sitten yksikseen laulella. Miehen valinta ole yleensä City, jota sitten monesti kuunnellaan automatkoilla. Ja mikä siinä, kyllä se sopii mullekin. En siis niinkään kuuntele joitain tiettyjä bändejä tai laulajia, vaan lähinnä musiikki soi taustalla jatkuvasti. En oikein osaa elää ja olla hiljaisuudessa.

~Baarielämä on meillä hiljentynyt opiskeluaikojen jälkeen. Muutaman kerran vuodessa saatetaan lähteä ihan pelkästään bilettämään, kesällä tietysti tulee terasseilla istuttua vähän useammin. Mulla alkoi oikeastaan pillereiden lopettamisen jälkeen sellainen kausi, etten voinut juoda alkoholia ollenkaan. Se vaan maistui suussa ihan järkyttävän pahalle. Jääkaapissa saattoi olla siideripullo avattuna monta kuukautta, kun ei vaan tehnyt mieli eikä pystynyt sitä juomaan. No, nyt olen taas vähitellen päässyt makuun, mutta edelleen esim. light-siiderit tökkii pahasti. Ja ennen join oikeastaan pelkästään niitä. Monesti viihdeillat ovat nykyään istuskelua kaveriporukalla jonkun kotona tai sitten pienet ¿kalsarikännit¿ kotona kahdestaan. Tuskin suurta muutosta tässä asiassa tapahtuisi, vaikka vauva taloon muuttaisikin.

Ja nyt tulee sitten OmaaNapaa ihan kunnolla ja pilvilinnojen rakentelua. Älkäähän ystävät rakkaat hermostuko tästä hössötyksestä, tällaista tämä elämä nyt vaan on. Yleensä yritän välttää kaikenlaista piinailua, etten pettyisi niin kovasti, mutta tämä on nyt jotain ihan uutta. Tänään on siis kp26 ja viimeinen luge-päivä. Luget saattavat aiheuttaa kaikenlaisia fyysisiä oireita, joten olen unohtanut tissien puristelut kivun toivossa yms. Nyt on muuten vaan tapahtunut kaikkea omituista ja uutta. Viikko sitten viikonloppuna kilistelimme mieheni kanssa hääpäivän kunniaksi ja sunnuntaina kärsin sitten vuosisadan kapulasta. Toki saan drakulan kylään melko helposti, mutta tämä oli ihan kokopäiväistä huonovointisuutta. Siitä sunnuntaista sitten alkoi oikea mielen vuoristorata. Olen itkua tihrustanut harvas ja päivä, oli syytä tai ei. Kyyneleen virtasivat katsellessani Teho-osastoa ja mikä naurettavinta, itkin myös katsellessani Sinkkuelämää. Ihan kahjoa! Tämä itkemisen ohessa olen rampannut vessassa pissillä useammin kuin ennen. (Toivottavasti ei ole mikään tulehdus iskemässä!) Ja nyt sitten tänä viikonloppuna tuli ihan superouto juttu. Lauantaina oli perhepiirissä täyskymmensynttärit ja olo oli sunnuntaiaamuna ihan järkyttävä. Ja tällä kertaa alkoholilla ei ollut mitään tekemistä oman oloni kanssa. Toinen, joka kärsi alkoholittomasta kapulasta, oli raskaana oleva vara-siskoni. Siinä me sitten yhdessä aamulla voivoteltiin oloamme takapihan auringonpaisteessa, toinen ison mahansa kanssa ja toinen muuten vaan. Oli siinä taas äipällä miettimistä. Ei uskaltanut kuitenkaan kysyä mitään. Toki äippä keksi päivän aikana ihan ennätysmäärän kaikkea vauva-aiheista juteltavaa, ihan kuin olisi toivonut/kuvitellut mun paljastavan jonkin yllätyksen. (Voi kun olisikin voinut¿) Ja mikä ihmeellisintä, tuo eilinen hämykrapula jatkuu tänäänkin. Olenkohan saanut auringonpistoksen tai jotain. Tuntuu ihan kahjolta, kun rakentaa pilvilinnat tällaisten hömpötysten varaan. Kyllä se romahdus taas kuuluu kauas, kun tädin ferrari kaahaa paikalle. Aion nyt kuitenkin vielä yrittää pitää toivoa yllä enkä maalaa piruja seinille. Tavoistani poiketen, aion nyt haaveilla ja toivoa ja piinailla ihan urakalla! Tervetuloa mukaan!

Huoh¿ Sainpas tilitettyä noita omia tuntoja. Eiköhän enskapalstan pituus ole niin suuri, että muidenkin tekstit mahtuvat joukkoon. Taisin sitten kirjoittaa koko viikonlopun edestä! Ehkäpä seuraavassa viestissä osaan taas kommentoida jotain muutakin kuin omaa itseäni.

Aurinkoa ja +tuulia!

~dese

Vierailija
9/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerennyt viikonloppuna kirjottelemaan mitään, kävin kyl lukasemmas suurpiirteisesti noi teidän jutustelut, paljon olitte saaneet aikaan :)

titi-uu: tämäkin on hattara-hullu :) ihanaa kun joku toisi purkissa reissusta hattaraa! Ku luin tota sun kirjotusta niin mulle tuli hirveen vahva tunne et kohta sä lähet täältä..siis hirveen vahvasti tunsin et kohta sulle plussa pärähtää :) toivottavasti tää mun tuntemus pitäis paikkaansa, vaikka jokaiselle täällähän ton plussan kyl toivois :) Mulla tulee näit tuntemuksia ja jollain tapaa " näen" asioita aika useesti... bdbdbd

greetas: onnittelut tädistä :D hassulta tuntuu onnitella tuosta ilkeästä akasta, mut tosiaan tämäkin kohta ovista alkaa metsästelemään :)

galluppia: musiikkia kuuntelen aika laidasta laitaan, mut radiosta taitaa olla lemppareita nova ja kiss... kestosuosikki on poets of the fall.

O-puolen enskojen kuulumisia käyn nykysin aika useastikin lukemassa, tuntuu kyl sekin tosi hassulta et miten nopeesti aika menee ja noi viikot ja mahat vaan kasvaa noilla jotka viel jokin aika sitten piinailivat tääl meidän kans :) Terkkuja vaan kaikille o-puolelaisille jos käytte tääl meitä piina-eläkeläisiä vilkuilemassa *heiluttaa kättänsä ranne soikeana*

on: ööb kp taitaa olla nyt jotain 4 kieppeillä, otapa taas selvää kun on niiiiin pihinä tuo täti taas et pikkuhousunsuojalla on pärjätty koko vierailu ainakin tähän asti... Tuli vaan tuossa eilen illalla mieleen et onkohan tolla vuodon niukkuudella mitään yhteyttä tohon hedelmöittymiseen?? et voiko vaikuttaa ovikseen tai munasoluihin jotenkin niin et olisivat " huonompia" tms??? rupes vaan niin ihmetyttään tollanenkin asia... :)

Pakko alkaa suunnittelemaan töihin lähtöä... huomiseen :)

Vierailija
10/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sun sijassa tekisin testin jos noin niukka vuoto on! Harvoin sitä kunnon menkoissa phs:lla pärjää!

Vierailija
11/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin siis sillon keskiviikkona (muistaakseni) kun tädin olis viikonloppuna pitäny tulla, ihan oikea nega oli, eikä roskishaamuakaan. Torstaina/perjantaina alko sitten tihkutteleen ja phs:llä ollaan menty tähän asti, eikä vuoto kuitenkaan ole ruskeeta tuhrua vaan ihan punaseltahan tuo näyttää, tosi niukanlaisesti vaan tulee... Helkutti nyt alkaa taas hermostuttaan... jos tää nyt ei tästä kummene niin ei kai auta ku mennä testi taas hakemaan, apteekissa jo varmaan ihmettelevät et mitä toi koko ajan ramppaa, pitäis kai ostaa 10 testiä heti kerralla ;) niin ja minkäänlaisia tätikipuja ei oo ollut...

Vierailija
12/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti [b]Apila[/b] sun tuntemukset pitää paikkansa! Mulla oikein kourahti mahassa kun luin ton sun tekstin! Kääk! Jos lähtö on nyt lähellä niin haluaa [b]Desen[/b] mukaan!! Ja totta kai kaikki muutkin piinailevat enskat! Olis vaan aika huippua lähtee täältä [b]Desen[/b] kanssa yhtäaikaa kun on samat koopeet menossa ja varmaan la:tkin sattuis aikas lähelle... No niin, nyt tulen alas pilvilinnoista *hyppää* Saahan sitä haaveille, mutta mä en usko mitään ennen kuin ne kaks viivaa siinä testissä on ja selvästi! Eikä mitään harmaita haamuja!

[b]Greetas[/b]: Niinkuin nyt arvata saattaa niin vauva-asioitahan sitä tuli marjoja siivotessa mietiskeltyä!

[b]Vanilja[/b]: Toivotaan nyt sormet ja varpaat pystyssä että se meidän molempien hailakan harmaa viiva vahvistuu! Ja jos vahvistuu niin maltetaanhan sitten odottaa, jos on vielä tästä kierrosta kyytiin hyppääjiä! Tai jos jöku hyppää ennen meitä kyytiin niin kiitos hihasta saa tulla vetämään vaunuun!

[b]Sara-Maria[/b]: bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

[b]).([/b]: Oireita, tai pikemminkin oireettomuutta: Yleensä mulla on kaikki mahdolliset " raskausoireet" jo tässä vaiheessa kiertoa, mutta nyt ei mitään niitä tavallisia mitä yleensä. Yleensä rinnat on menneet oviksen jälkeen tosi kipeiksi, mutta nyt ne tuntuu raskaille, mutta pehmeille, eivätkä lainkaan kipeille. Alavatsaa on viimepäivät juilinut ihan urakalla ja valkkaria lorahtelee, kun normaalisti mulla on oviksen jälkeen " kuiva kausi" . Tää enska ei meinaa kestää penkissä enää! Miten hitossa maltan olla testaamatta!!!!!! A-p-u-v-a-!

Titi-uu kp26/26-30

Vierailija
13/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tulin Naksuliinin kuulumisia katsomaan ja eipä ollut häävi lekurikäynti, pöh. Olikohan sen aivot vielä kesälomalla vai mitä...pöhpöh. No, toivottavasti teette hyviä ratkaisuja suuntaan tai toiseen...jospa kuitenkin vaikka VL:oon tutkimuksiin...?

Mulla tänään kontrolliultrassa kaikki niin kuin tässä vaiheessa pitääkin - rakkuloita nyt 8-9 ja gynen mukaan punktio ensi ti 15.8. Perjantain ultrassa se sitten määritellään. Mies oli ekaa kertaa mukana - oli hyvä, että gyne näki että mulla mieskin on:=)

Missäs Killa, Jessis, Oona?

Joo, toivoa nyt vaan Aftis!!! Ja kiva, ettei kademieli iskenyt, se on sellainen vihulainen. Haleja!

nyt taas vähän töitä välillä...

heippa!

-mooli

Vierailija
14/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma napa mielessä pyörii, tralalaa. kuinka moni muu istuu töissä koneella muka tekemässä jotain työjuttuja? minä ainakin... onneksi pomo ei tiiä:)

apila: kuulostaa melko jännältä sun tilanne... älä ainakaan heitä vielä toivoa tämän kierron suhteen. sinuna ehkä yrittäisin vielä vähän odottaa (tunnetusti en siihen pysty mutta ehkä sinä pystyt:)) ja sitten testaisin " vielä kerran" . onhans e niin yksilöllistä milloin se testi näyttää plussaa. Paljon plussasäteitä sinulle!!!

titi-uu: ymmärrän TÄYSIN miltä tuntuu... siis mullaki tää homma vie kaiken tilan ajatuksista! mä tunnen olevani niin valmis tähän ja voi elämä. asiaa ei auta se, että mies on täysillä mukana ja innoissaan. tai sii... hienoahan se on, mutta se siis pahentaa mun vauvakuumetta entisestään:)

toivotaan, toivotaan....

Vierailija
15/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit on laitettu koneeseen ja kaikki muut kotityöt vielä suunnittelun asteella. En vaan malta pysyä täältä pois, joten saa imuri odotella seuraa vähän pidempään.

Merihepalle vilkutus! Tää odotteluvaihe on oikeasti tosi kurjaa, kun toisaalta haluaisi ajan kuluvan nopeasti, jotta voisi ehkä saada sen ihanimman yllätyksen ja toisaalta ei haluaisi ajan kuluvan, ettei tarvitsisi tädin tuloon pettyä. Ja vaikka kuinka yrittäisi hillitä itseään, niin kyllä ne toiveet väkisinkin kasvavat. Pidän sulle kovasti peukkuja!

Sara-Marialle samat löpinät kuin merihepalle. Odottelua ja odottelua, sitä kai se on vauvan syntymään saakka. Ja eiköhän sitä keksi sitten taas jotain uutta odotettavaa. :D Käyn aina silloin tällöin lueskelemassa myös o-enskojen jutustelua. Siellä on kuitenkin jo melko monta " tuttua" vaikken itsekään ole vielä kovin pitkään täällä palstaillut. Toisaalta on kiva lukea kuulumisia masun kasvattamisesta, mutta onhan se samalla vähän murheellista. Jos kaikki olisi omalla kohdalla mennyt niin kuin toivottiin, niin olisin jo äiti...

Greetas: Kyllä se tätikin voi joskus olla ihan mukava juttu, niin hassulta kun se tuntuukin. Nyt vaan tuupit sen ovesta pihalle, niin pääset taas kuumeilemaan.

Naksulle lohtuhali! Harvoin ne lääkärikäynnit mieltä parantavat, mutta kyllä tuo 6kk odotusaika tuntuu pahalta. Voihan toki olla, että jono vetää tällä hetkellä nopemmin, mutta ei sitä ikinä tiedä. Jaksamista ja tsemppiä miehen ympäripuhumiseen. Jospa se vaikka ymmärtäisi, kuinka tuskaista tämä ainainen odottaminen on.

Vaniljalle tulee täältä kärsivällisyyttä! (Vaikken taida itsekään olla sieltä karsivällisemmästä päästä.) Tämä maanantai taitaa olla pelkkää odottelua, sitä ehdotan nimittäin sinullekin. Pari päivää saattaa muuttaa tilanteen ihan toiseksi...

Apilan täti se vasta kummallinen on. Peesaan Naksua ja ehdotan testiä!

Titi-uu: Yritetään muutama päivä ainakin vielä sinnitellä. Katsotaan tilannetta sitten loppuviikosta uudelleen. Voidaan tarvittaessa sitten yhdessä raivata ne pilvilinnojen rauniotkin tai sitten puuhailla jotain muuta mukavaa seuraavat 9 kuukautta. :D

Mooli: Sun kuulumisia on aina mukava lueskella, kun teillä ainakin tapahtuu jotain positiivista. Omasta kropasta kun ei edes varmuudella tiedä, mitä tapahtuu ja milloin tapahtuu. Yhtä sotkua siis kaikki! Kiva kuulla, että kaikki on nyt niin kuin pitääkin ja mieskin on käynyt näytillä. Pidän kovasti peukkuja sinullekin!

Pyykit pyörii edelleen, jospa nyt singahtaisi tuonne keittiön puolelle tiskikoneen kimppuun. Ehkäpä sitten taas palaan tänne...

-dese

Vierailija
16/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti mooli ja desejo myötäelämisestä!

Moolilla on koooohtaaaa vauvaaaa! ;) Tai siis masussa, 9 kk:n päästä sylissä! Hienoa että kaikki on siellä kohdallaan ja ens viikolla pääsette asiaan. Mua jänskättää sun puolesta! Paitsi että mä aattelin että plussaillaan sit samoihin aikoihin loppukuussa! :) Toivoa en siis oo mäkään vielä menettänyt!

Eli siis samankaltaisia ajatuksia kuin Titillä! Mun toiveita nostaa kummasti toi tissien oireettomuus! Ne kun ovat kipeytyneet jokaikisessä kierrossa (ainakin siis 11. kiertoa mitä oon itteäni tarkkaillut, miehen mukaan jo aiemmissa :D) siinä kp12 tienoilla kun ovis on ollut, mutta ei nyt. Joten oon taas päässäni kehittänyt vaikka mitä, kun olen lukenut että monilla just plussakierrossa on näin kaynyt... Mistäköhän ihmeestä mäkin nää typertä toiveet aina revin, eikö sitä koskaan ihminen opi?! No, ehkäpä parempi olla toiveikas kuin toivoton! =)

Killa-kamu, var är du?

Ootteko muuten käyneet o-puolella, sunnuntain pinossa oli Niameyn vauvan sopista kuvia, on muuten suloisen pienen nurkkauksen väsännyt vaaville! Ja sielläkin se vauva varmaan jo kohta köllii siinä NallePuhin kaverina...

Vierailija
17/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soitin sinne Taysiin, sanoi että menee 1-2 kk että lähettävät ajan kotiin postitse. Siihen en sitten saanut vastausta, että kauanko siitä menee että se aika sitten on... Pitää varmaan jonkin aikaa vielä katsella ja sitten mennä sinne VL:oon jos ei ala tapahtua...

Vierailija
18/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on vierähtänyt enkä ole saanut mitään kirjoitettua, pinot olen yrittänyt käydä lukemassa, mutta jotenkin vaan ei ole saanut itsestään irti ollenkaan. Töissä oli aivan hirveä viikko ja toinen samanlainen edessä. Nyt on kypsynyt päätös yrittäjäksi ryhtymisestä siihen pisteeseen että starttirahasta olen soitellut ja saanut kuulla työyn tuomion että tuskin tulen sitä saamaan, mutta se ei minua nyt kylä lannista. En jaksa olla enää muiden pompoteltavana, kun ei voi kunnolla omaa elämää suunnitellla kun työvuorot vaihtuvat miten sattuu.

Nyt sitten yritän päästä taas mukaan paremmin ja koitan jonkin verran kommentoidakkin. Siis sen lisäksi että plussanneille paljon onnea ja tädistä kärsiville peukkuja jatkoa ajatellen.

Nyt sitten tulee omaa napaa ja kaikkea ihan sekaisin. ei jaksa olla järjestelmällinen ja tarkka(joten anteeksi kirjoitusvirheet) kun sitä joutuu töissä oleen. Tässä kauhulla odotellan tätiä käymään. Välillä tuntuu että ei se sieltä tällä viikolla ilmesty, mutta nyt myllrtäää ja nipistelee mahassa kyllä jsutiinsa niin ikävästi että voi se sieltä tullakkin ja taas kerran saa pettyä. Toisaalta jostain lukasin että jos kierto on yli35päivää?niin ei välttämättä ovuloi ollenkaan. Ota tässä nyt sitten selvää mitä toi kierto oikeesti on. Jos sitä vaikka koittais saada varmistuksen että ovuloiko edes, siis jos se täti tuleekin.

Ei tästä tule sitten yhtään mitään. Kädet ei toimi ja oksettaakin. =( en kyllä jaksa vastailla vanhoihin. mutta nyt koitan olla mukana ihan kunnolla. Välillä vaan tuntuu niin kovin kurjalta kun muut plussailee ja itse ei tiedä edes ovuloiko. =( Arg! hermot tässä menee omaan saamattomuuteen. taidan lohduttaa itseäni palalla kuivaa kakkua minkä eilen leivoin. Jos ei vauvan takia massu kasva niin ainakin herkkujen myötä se tuntuu turpoavan.

Mutta hyviä paivän jatkoja kaikille! Tämä tyllerö lähtee nyt moikkaamaan äityliään ja sitten tekemään töitä.

Emka

Vierailija
19/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä tosiaan on jo uskottava, että joku tuolla masussa kasvaa. Vastahan ehdin viisi testiä tehdä :) O-puolelle oon jo uskaltautunut mennä esittäytymään mutta silti luen tämänkin pinon päivittäin. Pakko oli tulla kommentoimaan..

[b][color=hotpink]Titillähän[/color][/b] on siellä harvinaisen jännät paikat! Mä oon täällä peukut pystyssä että saan susta seuraa o-puolelle, siellä kun kaikki kirjoittelee jo synnytysvalmennuksista ja muista ja minä olen pihalla kuin käki! Itse testasin mammaksin erittäin herkällä haalean mutta selvän plussan jo kp 34/31-37. Oonkin ihan varma, että uuden testin kun teet niin uskaltautuu haamu kunnolla esiin. Ei ne haamutkaan ihan tyhjästä tule. Kovasti paljon plussaonnea, koska ajattelit testata? Ja muuten, mulla ei vieläkään ole oikeastaan minkäänlaisia oireita, joten ei se oireettomuus mitään todista.

[b][color=hotpink]Vaniljalle[/color][/b] myöskin bd bd bd!!!

[b][color=hotpink]Marylle[/color][/b] vilkutuksia! Kiva oli lukea sun kuulumisia taas vähästä aikaa.

[b][color=hotpink]Sara-Maria:[/color][/b] Kyllä tässä jo uskaltaa plussanneeksi ilmoittautua. Tuon laskurin mukaan la olisi 7.4.2007. Ilmottelen sitten jos siihen myöhemmin tulee muutosta. Varmaan siirtyy vielä eteenpäin, kun mulla on tuo keskimääräistä pidempi kierto.

Huiskutuksia \o myös [b][color=hotpink]Deselle, Naksulle, Killalle, Merihepalle, Apilalle, Greetasille ja kaikille muillekin![/color][/b]

[b][color=hotpink]Omaa napaa[/color][/b] lyhyesti. Ei oireita juurikaan. Vähän kivistää alamahaa, jos kovasti ponnistelen vatsalihaksia. Ja siihen se sitten jääkin. Soitin tänään neuvolaan, harvinaisen julma täti oli ajanvarauksessa. Meidän tk:ssa kuulemma ensimmäiset neuvolat aina vasta rv 10-> kun sitä ennen on niin paljon keskenmenoja ettei sitten turhaan ravattaisi siellä. Eikö ois riittänyt sanoa rv 10 eteenpäin ja olla kertomatta syytä? Ei kovin kannustavaa. No, soitin kuitenkin vielä sille mun omalle th:lle, joka oli onneksi maailman kiltein. Puhuttiin melkeen puoli tuntia, antoi ohjeita jne ja varasi mulle ajan 4.9. Sitä nyt sitten oottelen, jännää.

[b][color=hotpink]Aurinkoista alkavaa viikkoa ja roppakaupalla plussasädetystä koko porukalle![/color][/b]

[b][color=limegreen]Kesämorsian, rv 5+4

Vierailija
20/59 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi testata ennen kp30, mutta en mene vannomaankaan mitään, kun en tiedä malttaako sitä olla testaamatta. Ovis oli kp15-16, eli ei sen tädinkään pitäis ennen sitä kp30 tulla. Jos siis tätiä ei ala näkymän, niin testaan joko sillon kp30 tai kp31 aamulla on testattava viimestään, kun lähetään sillon Ruotsiin reissuun, niin mielummin testaan kotona kuin reissun päällä. Nyt siis kp26/26-30.