Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää koskaan, ikinä, katsoko elokuvaa Wolf Creek. Olen sanaton, jokaista soluani myöden järkyttynyt.

Vierailija
07.08.2006 |

Tosi tapahtumiin perustuva elokuva.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kolme kaverusta Liz, Kristy ja Ben päättävät lähteä retkelle Wolf Creekin kraateripuistoon. Hauskuutta riittää, mutta kun ilta lähestyy he huomaavat, että heidän autonsa ei käynnisty. Pian kuin tyhjästä ilmestyy auto, jonka ystävällinen kuski lupaa auttaa heitä. Tämän jälkeen on hauskuus kaukana."

Vierailija
2/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australian erämaita kiertelemään. Törmäävät turisteja kidnappaavaan ja teurastavaan mieheen. Itse epäilen, että perustuu erittäin löyhästi todellisuuteen eli lähinnä johonkin urbaanilegendaan.

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysäytti parin retkeilijän auton tappaen nuoren miehen, mutta tyttö pääsi karkuun. Miehen ruumista ei löydetty, mutta tappaja tuomittiin kuitenkin. Tämä tapahtui hyvin kaukana Wolf creekistä, jonka oikea nimi on itse asiassa Wolfe creek.

Eli fiktiota koko elokuva.

Vierailija
4/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pääsi karkuun. Ruotsalaiset turistit löysivät pojan verissään erämaasta. Poika vangittiin neljäksi kuukaudeksi, päästettiin sitten vapaaksi. Murhaajaa, murhapaikkaa, eikä tyttöjen ruumiita ei koskaan löysetty. Eli tyyppi on edelleen vapaana.

Elokuva alkaa näin " Australiassa katoaa joka vuosi 30 000 ihmistä. 90% heistä löytyy kuukauden sisällä. Osaa heistä ei koskaan."

Oli aivan hirvittävä elokuva, koskaan en ole pelännyt mitään elokuvaa kuten Wolf Creekiä.

Vierailija
5/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se nyt niin kamala ollut! ja olen aika herkkä vielä.

olihan se välillä aika karmiva, mutta niin on moni muukin elokuva.

Vierailija
6/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.14

Vierailija
7/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy ärrältäkin.

Oli aivan järkyttävä elokuva, pelkkää sadismia jo katsominenkin. Kadun sitä, että vuokrasin elokuvan. Seuraava yö leffan katsomisen jälkeen meni flash backeja säikähdellessä :(

Vierailija
8/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tarkalleen muista kauanko aikaa sitten, noin vuosi on suhteellinen käsitys mulle.

kerro ap olihan se sama leffa, jossa mm. ne nuoret menivat yhdessä vaiheessa sinne " epäilyttävään" taloon ja ainakin joku/osa porukasta meni piiloon sinne sängyn alle. oli aika pelottavat hetket!

14

Vierailija
9/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttumatta kirjoittajan kirjoitusvirheisiin, niin kylläpäs siellä Australissa sattuu ja tapahtuu, jos tiellä TODELLA katoaa 30000 ihmistä joka vuosi...huh

Vierailija:

Poika pääsi karkuun. Ruotsalaiset turistit löysivät pojan verissään erämaasta. Poika vangittiin neljäksi kuukaudeksi, päästettiin sitten vapaaksi. Murhaajaa, murhapaikkaa, eikä tyttöjen ruumiita ei koskaan löysetty. Eli tyyppi on edelleen vapaana.

Elokuva alkaa näin " Australiassa katoaa joka vuosi 30 000 ihmistä. 90% heistä löytyy kuukauden sisällä. Osaa heistä ei koskaan."

Oli aivan hirvittävä elokuva, koskaan en ole pelännyt mitään elokuvaa kuten Wolf Creekiä.

Vierailija
10/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoin trailerin, eikä tosiaankaan olekaan sama leffa!

minä tarkoitin sitä vähän samantyyppistä leffaa, jossa nuoret lähtevät myös retkelle jonnekin metsään ja joutuvat jonkun ihmesekopääolioiden uhreiksi.

traileri vaikutti tosi karmivalta, täytyy vuokrata tuo mahd pian! kiitti vinkistä ap.

14

Vierailija
11/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kyllä mitä tarkoitat. Siellä metsässä asui niitä tyyppejä jotka söi ihmisiä. Hitto kun en muista sen nimeä... on jo ainankin muutaman vuoden vanha

Vierailija
12/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oliot oli jotain sukurutsauksen tuotteita tai jotain sellaista.

tuntuu muuten että maailmassa on sata miljoonaa jenkkileffaa, jossa nuoret lähtevät jeepillä erämaahan... ja yleensä vain yksi palaa takaisin..

14

Vierailija
13/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi lainsäädäntökin olla poikkeava Suomesta, en tiedä merkitäänkö Suomessa kadonneeksi heti, ainakaan tv-ohjelmista päätellen Jenkkilässä ei... Suomessa kyllä joku poliisi vastikään telkassa kehotti että pitää ilmoittaa HETI kadonneeksi eli kai ne sitten merkkaa.

Eli tuossa vois olla mukana kaikki pihalta kadonneet lapset, harhailemaan lähteneet dementikot, kotiinmenoajan ylittäneet nuoret... jne. Kunhan vaan joku soittaa poliisille.

Vierailija
14/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva alkaa tekstillä, jossa on tuo lukema 30 000. Olen pahoillani, jos tämä jotenkin " harmittaa" sinua.

Ja muuten, ennen kun nostat itsesi jalustalle älykkäämpänä ja kielitietoisempana, olen taatusti korkeammin koulutettu kuin sinä. Tämä on keskustelu palsta, ei tieteellinen keskustelupiiri, jossa oikeinkirjoitus ja sanamuodot ovat tärkeitä.

Vierailija
15/15 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin täysin lohduttomissa fiiliksissä, kun katsoin leffaa. Itkutkin taisin tirauttaa, kun oli niin mahdottoman ahdistava. Syke huiteli 150 hujakoilla ja koko ajan oli pakko puhua, että ahdistus hiukan hellitti. Oli suuri helpotus, kun elokuva loppui. Olin jopa iloinen kun ihmiset kuolivat, pääsivät kärsimyksestään :(

Kannessa luki muuten Tarantinon kommentti " Yksi parhaista kauhuelokuvista 25 vuoteen" . He knows his shit! Eli siis tässä viittaa alkuperäiseen Texas chain saw murderer leffaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän