Miksi hallitus vihaa työntekijöitä?
Kommentit (18)
Eivät ole itse tehneet päivääkään töitä?
Kun ne nostaa palkkaa ja tulee kalliiksi.
Sen kun tietäisi ja ymmärtäisi. Ehkä selittävänä tekijänä on hallitusohjelman taustapiru, EK.
Tavoittelemme sellaista mallia, joissa töissä käymisestä tulee maksaa, eikä päin vastoin. t Arto "fätfak" Satonen
Olen työntekijä enkä koe hallituksen vihaavan minua.
Joku kummallinen identiteettipoliittinen tarina tähän rakennettu, että työntekijät ovat kommareita tms. Siis ei mitään järjellistä selitystä.
Miten ne ajattelee talouden pyörivän, jos ihmiset ei tee töitä?
Meidän täytyy kohta leimata kaikki köyhät kommareiksi jos tilanne ei mene meidän tahdon mukaan. Sitten puhdistetaan vähän ilmaa
AY-työntekijät eivät kunnioita demokratiaa. Minäkin halveksin niitä.
Ovat täysin pihalla duunareiden ja työttömien arjesta sekä työn hakemisesta ja saamismahdollisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Joku kummallinen identiteettipoliittinen tarina tähän rakennettu, että työntekijät ovat kommareita tms. Siis ei mitään järjellistä selitystä.
Kommunismia on hallituksen näkemys siitä ettei ihminen tarvitse palkkaa eläkseen, ei menestystä vaan valtio rahoittaa minimielämän.
Miksi vasemmisto horisee hallituksen vihaavan työntekijöitä? Työntekijöille nämä muutokset ei tunnu juuri missään, ei myöskään siinä kuuluisassa 13 aiheen listassa.
Sitten jos jää työttömäksi eikä löydä uusia töitä niin tulee heikennyksiä. Toisaalta osa muutoksista helpottaa etenkin pienten firmojen mahdollisuuksia palkata työntekijöitä, joten työllistymisen pitäisi jatkossa helpottua.
Poliittiset lakot (siis ne jotka ovat nyt käynnissä Suomessa) on kielletty esim. Ruotsissa jolla menee paljon paremmin kun Suomella.
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset lakot (siis ne jotka ovat nyt käynnissä Suomessa) on kielletty esim. Ruotsissa jolla menee paljon paremmin kun Suomella.
Hallitus on tehnyt itsestään työmarkkinaosapuolen, joten tämä ei ole poliittinen lakko.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole itse tehneet päivääkään töitä?
Vai niin,kysy Marilta vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on tehnyt itsestään työmarkkinaosapuolen, joten tämä ei ole poliittinen lakko.
Hallitus tekee juuri sitä mitä kuuluukin tehdä.
Ei hallitusta kiinnosta muu kuin yrityspamppujen taskut. Sori siitä.
Miksi sinä vihaat totuutta?