Onko tolkuton dokaaminen miehekästä?
Iltalehden mukaan on:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b0984c25-3672-4d5b-acf3-267871e76bec
Mitä mieltä olette?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tolkuttomaan dokaamiseen voi olla syy. Itsekkin olen harkinnut ja vähän kokeillut päämäärä tietoista juomista. Tavoitteena hauta.
Toi on kunniallinen tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Tolkuttomaan dokaamiseen voi olla syy. Itsekkin olen harkinnut ja vähän kokeillut päämäärä tietoista juomista. Tavoitteena hauta.
Hautaan pääsee ilman dokaamistakin. Riittää, kun sinnittelee elossa tarpeeksi kauan.
Ei ole ongelmaa jos mies on kännissä vain 3 päivää joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on käräjäoikeuden siteeraus kuulustelupöytäkirjasta, ei toimittajan oma lause.
Mitä helvettiä?
Tuskin, mutta silloin kun juodaan niin dokataan miehekkäitä määriä. Alkoholin kohtuukäyttö on täysin järjetöntä hommaa.
Juominen on Niin vanhanaikaista. Pössytelkää!
Jännästi vaan opiskelijaelämässä ne eniten bileissä käyvät kovat dokaajamiehet on eniten naisten suosiossa :D No en odottanutkaan naisilta rehellisiä vastauksia edes internetissä
Vierailija kirjoitti:
Näin Corona-aikana ei voi suositella, kun olisi hyvä olla terveet keuhkot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautaan pääsee ilman dokaamistakin. Riittää, kun sinnittelee elossa tarpeeksi kauan.
Rehellisesti sanottuna en tiedä ketään joka olisi selvinnyt elämästä hengissä. Alkoholi on ainoa mitä saa laillisesti niin sama kait sitä on vetää ihan tolkuttomasti kun pahasti ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep se auttaa paremmin kuin viina. Ongelma on sen laittomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep se auttaa paremmin kuin viina. Ongelma on sen laittomuus.
Oli apu sitten viina tai pössyttely, niin lääke voi olla pahempi kuin tauti.
Olen työni vuoksi ollut tekemisissä asunnottomien alkoholistien kanssa.
Ei päihteet ole heistä hienoja eivätkä he sekoita päätään kaikilla mahdollisilla aineilla miehekkyyden vuoksi.
He kärsivät riippuvuudestaan, josta eivät kykene irtautumaan.