Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita naisia joiden mielestä nämä kaiken maailman metoo-jutut ovat ampuneet yli?

Vierailija
12.02.2021 |

Olen nainen ja esimerkiksi työpaikalla tykkään huomattavasti enemmän mies -kuin naisseurasta. Miesten kanssa on letkeää ja tunnelma on usein rentoa. Joskus voi jotain kaksimielistä hieman lentää, mutta sekin pilke silmäkulmassa ja koskaan ei kukaan ole vaikkapa sopimattomasti kosketellut tms.
Naisten kesken taas valitsee usein paljon raskaampi ja eräänlainen kyräilyn ilmapiiri. Se on pitkän päälle aika ahdistavaa ja ahdistaa kyllä miesseuraa enemmän.
Onko kukaan muu nainen sitä mieltä, että nämä metoo-kampanjat ovat oikeasti aika yliampuvia todelliseen tilanteeseen nähden vai olenko naisena joku kummajaispoikkeus?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yliampuvia 100% tapauksissa.

Vierailija
2/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole nii kuin muuta naiset."

Voi jeesus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet kummajainen. Ainakin yleistät tosi rankasti sukupuolet niihin kivempiin ja vähemmän kivoihin. Onneksi en tunne sinunlaisiasi ihmisiä.

No nyt pomppas. Voisin veikata, että äärifeministi, joka vihaa miehiä jo pelkän heidän olemassaolonsa takia 😆

Vierailija
4/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen vaan mies. - Voi olla, eä joissain tapauksessa  "me too" on ampununt yli - Se on osa siitä hinnasta, joka tulee vääjämättä kun vuosa ja taas vuosia on ammuttu ali ja jäänyt nostamatta meteliä  ja vaadittu perustelutuja oikeuksia. Tai jos on niin ne sivuutettu, ennen kuin ovat vaatimuksia on ennätety saattaa loppuun asti  Miksi näin? Sen voinee itse kukin arvata.  Toiseksi ne saattavat ampua yli siksi, että kaikki eivät ymmärrä tai halua ymmärtää, mitä "me toolla" halutaan ja ajetaan takaa.    

Vierailija
5/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo ei ole kyllä millään lailla estänyt minua tai työkavereitani heittämästä kaksimielistä läppää hyvässä hengessä sukupuoleen katsomatta. Metoon ansiosta hitaimmatkin työpaikalla vihdoin ymmärtävät, ettei muita saa kähmiä eikä tehdä ei-toivottuja suoria seksiehdotuksia.

Ankea käsitys sinulla ap naisista. Tunnetko yhtäkään naista hyvin?

Vierailija
6/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas nainen ja mua erityisesti ällöttää nämä "tykkään kaikista pojista, omasta sukupuolestani en tykkää koska päläpäläpälä naiset sitä ja ne on tätä....". Lähdin opiskelemaan sairaanhoitajaksi, mutta just nämä kovaäänisimmät naisvihaajanaiset järjesti niin tukalia tilanteita, että en kestänyt. Vain naisia tai 50/50 sekaporukka paras, silloin nämä naisvihaajat ei joudu kilpailemaan harvojen niiden harvojen ja niiiiin ihanien miesten huomiosta. Siellä sairaanhoitajaopinnoissa oli just se pari miestä ja nämä muutamat naiset meni aivan sekaisin niistä, varsinkin kauniimpia ja vähemmän ärsyttäviä/enemmän viehättäviä naisia piti alkaa sortaa. Hirveitä paskajuoruja piti keksiä ja valehdella, ihan sirkus koko oppilaitos. Piti saada siskot näyttämään inhottavilta miesten silmissä. Ja siltä musta tuntuu just tällaiset aloittajat, jotka on heti kertomassa kuinka "minä tulen juttuun miesten kanssa, oon ihana nainen" "muut naiset ne vaan metoo-metoo"... Voi vitalis, ei kaikki naiset huuda mitään metoo turhasta varsinkaan eikä naisten kesken ole ikävä olla koska kaikki naiset metoo. Sä nyt ap et vaan tykkää muista naisista koska miehet tykkää.

Vierailija
7/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri ole seurannut. 

Vierailija
8/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metoo ei ole kyllä millään lailla estänyt minua tai työkavereitani heittämästä kaksimielistä läppää hyvässä hengessä sukupuoleen katsomatta. Metoon ansiosta hitaimmatkin työpaikalla vihdoin ymmärtävät, ettei muita saa kähmiä eikä tehdä ei-toivottuja suoria seksiehdotuksia.

Ankea käsitys sinulla ap naisista. Tunnetko yhtäkään naista hyvin?

Näin. 

Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja hyvin hurttia huumoria heitellään. Jokaisella on kuitenkin oikeus koskemattomuuteen eli ketään ei kähmitä tai ahdistella seksuaalisesti.

Vierailija
9/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet kummajainen. Ainakin yleistät tosi rankasti sukupuolet niihin kivempiin ja vähemmän kivoihin

Montako metoo-tapausta tiedät, jossa ulostulija olisi ollut mies, joka tuo esille sen, kuinka joku nainen on häntä häiritsevästi lähestynyt? Se jos joku on yleistämistä, että aina vain miehet liitetään tässä kohtaa siihen ahdistelijan osaan.

Vierailija
10/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon lähtökohtaisesti kaikkia naisia, jotka sanovat tulleensa kaltoinkohdelluksi, hyväksi käytetyksi tai rais ka tuk si. Miksi EN uskoisi? Tottakai naisten joukossa on myös niitä, jotka valehtelevat, mutta silloin asia pitää todistaa minulle, se että ”rais kaus ta ei ole tapahtunut”. Vasta sitten, minä voin uskoa, että nainen valehtelee näin kamalasta asiasta, joka pahimmassa tapauksessa tuhoaa hänen koko elämänsä. Herätkää, varsinkin naiset, meidän pitäisi olla toistemme puolella ja tukena. Niin kauan kun asiasta ei puhuta, miehet jatkavat vallankäyttöään ja uhrit syyttävät itseään.

Vierailija
11/55 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon lähtökohtaisesti kaikkia naisia, jotka sanovat tulleensa kaltoinkohdelluksi, hyväksi käytetyksi tai rais ka tuk si. Miksi EN uskoisi? Tottakai naisten joukossa on myös niitä, jotka valehtelevat, mutta silloin asia pitää todistaa minulle, se että ”rais kaus ta ei ole tapahtunut”. Vasta sitten, minä voin uskoa, että nainen valehtelee näin kamalasta asiasta, joka pahimmassa tapauksessa tuhoaa hänen koko elämänsä. Herätkää, varsinkin naiset, meidän pitäisi olla toistemme puolella ja tukena. Niin kauan kun asiasta ei puhuta, miehet jatkavat vallankäyttöään ja uhrit syyttävät itseään.

Eiköhän se yleisesti ottaen pidä todistaa, että rikos on tapahtunut.

Vierailija
12/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla taas naisporukassa (johon kuuluu yksi tossumies) nauru raikaa niin että varmasti kaikki kuulevat. Mutta jos paikalla on yksikin mies niin puheet pysyy hiljaisina ja välillä jopa vaivaannuttavina.

Vierailija
13/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Ei tietenkään. Joukolla tehty julkinen lynkkaus on aivan terve modus operandi. Ei tarvitse kuormittaa oikeusjärjestelmääkään kun tuomiot jaetaan punakaartin tapaan huutoäänestyksellä somessa. Plussana tuomitsijat saavat vielä hyvän mielen koska maailmassa on yksi sika vähemmän. Ja vaikka joskus tulisi oikeusmurhiakin niin väliäkös tuolla, me2 on niin tärkeä asia, että muutama lapsi saa kernaasti mennä pesuveden mukana.  

Ei suomessa pitäis olla enää oikeusjärjestelmiä, koska konkurssi. Mut se vaan pysyy, kiitos eu kommunismin.

Vierailija
14/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Sitten voi mieli muuttua, kun ekan kerran joudut kourituksi tai et etene uralla sukupuolesi vuoksi..

Suurimmalle osalle työnhakijoita tulos yksittäisessä haussa on työpaikan meneminen jollekin muulle hakijalle. Mistä osaat arvioida syyn, ettei sinua valittu?

Vierailija
15/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko palstan feministit edelleen sitä mieltä, että naisen euro on 80 senttiä ja että sukupuolen perusteella ei voi tehdä uraa? Herätkää jo tähän päivään, 70-luku meni jo.

Vierailija
16/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me vuodatus. Et oo niinku muut naiset ja seksuaalinen ahdistelu on sun mielestä oikeestaan vaan ihan hassua.

Vierailija
17/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Sitten voi mieli muuttua, kun ekan kerran joudut kourituksi tai et etene uralla sukupuolesi vuoksi.

Ole iloinen, jos sulla ei sellaisia kokemuksia vielä ole.

Mulle tuli ekan kerran 10-vuotiaana mies ehdottamaan seksiä keskellä katua.

Jos nainen ei saavuta urallaan jotain, niin hänen on helppo sanoa että joo tämä johtuu sukupuolesta.

Ärsyttää suorastaan.

Vierailija
18/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetoo-kampanja on myös jättänyt usein vähemmälle äänelle naiset ja MIEHET jotka on oikeasti raiskattu

Vierailija
19/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä yliampumisen piirteitä. Ihan jo naisenakin joutuu varomaan puheitaan naisten kanssa, kun joku jo on pahoittamassa mielensä.

Monin osin se on kyllä myös asiallinen asia.

Vierailija
20/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet kummajainen. Ainakin yleistät tosi rankasti sukupuolet niihin kivempiin ja vähemmän kivoihin

Montako metoo-tapausta tiedät, jossa ulostulija olisi ollut mies, joka tuo esille sen, kuinka joku nainen on häntä häiritsevästi lähestynyt? Se jos joku on yleistämistä, että aina vain miehet liitetään tässä kohtaa siihen ahdistelijan osaan.

Tämän kommentin saaneista alapeukuista päätellen naiset on sitä mieltä, ettei naiset oikeasti voi lähestyä miestä sopimattomasti. Toivottavasti se ukkonne työpaikan sihteeri-Tiina vie miehenne, niin voi mieli muuttua.