Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaamojen hiustenpesuallas - Tuska vai nautinto?

Vierailija
12.02.2021 |

Kampaajalla käymistä monesti hehkutetaan itsensä hemmotteluna, mutta kellä siellä oikeasti on niin ihanaa?

Jos ryhtyy juttusille, ei voi enää luontevasti lopettaa. Hiljaisuutta tai juttua ei meinaa kehdata keskeyttää kysymyksellä tai kommentilla, jos se leikkaakin oudosti/väärin. Jos selaa puhelinta tai lukee lehteä, katse on helposti liian alas ja pää voi liikkua. Tuijotatko peilistä itseäsi vai kampaajan tekemisiä?

Pahin mulle on kuitenkin se hiustenpesu. Altaan reuna on AINA epämukava: kova, kylmä ja väärällä korkeudella, väärän muotoinen... Mitenkään ei voi rentoutua ja mietin tuskissani, että ei tässä kauaa mene, kohta pääsen pois, no lopeta jo, eikö se riitä... Ja ilmeisesti tämä on se kaikista ihanin rentoutushetki, ah päähierontaa! En kyllä muutenkaan tykkää päähieronnasta, mutta ei se siinä häiritse vaan niskakuolema. Ne varmaan olettaa, että kaikki nauttii, ja oikein mieliksi vielä pitkittävät. Vesikin on aina kylmää tai kuumaa aluksi ja sitten kampaaja löytää "sopivan", eli jonkin surullisen haalean välimuodon.

Sitten lopulta siitä pääsee ja yrittää peitellä helpotusta ja vaivihtaa pyöritellä päätä takaisin paikoilleen.

Ja kyllä, yleensä saan suun auki useimmissa tilanteissa, mutta näissä aina jäädyn, enkä päätöksistä huolimatta sanokaan - mitä? "Voitko pestä hiukset mahdollisimman nopeasti, mua sattuu tollaset altaat?" No sitten se säätelee ja asettelee pyyherullaa väliin ja lässyttää siinä ja sitten päädyt esittämään, että joo, nyt on parempi, kiitos. Ja sitten se vielä tietää oikein tarkkailla, näytätkö kuitenkin tuskaiselta.

Olenko ainut? Onko muilla siinä ihan rentoa olla?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyyhän ne aina, onko veden lämpötila ok, onko allas sopivassa asennossa jne jne. Ei ne ole mitään retorisia kysymyksiä vaan saa sanoa ihan suoraan jos se vesi on liian kuumaa/kylmää tai allas huonossa asennossa. 

Ei sitä allasta vaan saa asentoon, joka ei olisi huono. Kampaajani tietää kyllä että inhoan pesua, ja tuskin minua tarkoituksella rääkkää. Olen siis rehellisesti kysymyksiin vastannut.

Vierailija
22/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on koettu. Ratkaiseva tekijä siinä on oma suu. Jos ei saa sanotuksi , että nyt menee väärin, niin eihän kampaaja voi sitä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin kauheeta, pysykää kotona.

Kyllä on pienet murheet teillä.

Roikkuisin vaikka pää alaspäin, jos olis rahaa mennä kampaajalle. Korjaan— jos kehtais näistä vähistä rahoista käyttää satasen ihan vaan omaan päähän.

Vierailija
24/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun osa kertoo altaan olevan liian matalalla. Mulle se on aina aavistuksen liian korkealla. Siinä sitten koko kroppa jännityksessä, takapuoli aavistuksen ilmassa. Ihanan rentouttavaa.

Vierailija
25/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin on koettu. Ratkaiseva tekijä siinä on oma suu. Jos ei saa sanotuksi , että nyt menee väärin, niin eihän kampaaja voi sitä tietää.

No mä sanon aina, että painaa ja yrittää säätää ja vääntää ja laittaa pehmustetta, mutta siinä kun on pidemmän aikaa niin mulla alkaa päässä humista, niskaa särkeä ja tulee fyysisesti huono olo. Vika on siis vissiin minussa. Toki mä olen aina ollut hyvin hoikka ja niska ja hartiat luiset, että voiko olla että painaa sitten jotenkin enemmän. En tiedä 🤔

Vierailija
26/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä päähieronnasta :)

Vierailija
27/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä sanon aina, että painaa ja yrittää säätää ja vääntää ja laittaa pehmustetta, mutta siinä kun on pidemmän aikaa niin mulla alkaa päässä humista, niskaa särkeä ja tulee fyysisesti huono olo. Vika on siis vissiin minussa. Toki mä olen aina ollut hyvin hoikka ja niska ja hartiat luiset, että voiko olla että painaa sitten jotenkin enemmän. En tiedä 🤔

Niin tyypillistä av:ta. Pientä humble bragia sekaan. Toki. 

Ei mulla paina mikään, vaikka normaalipainoinen olen. 

Vierailija
28/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa, kun osa kertoo altaan olevan liian matalalla. Mulle se on aina aavistuksen liian korkealla. Siinä sitten koko kroppa jännityksessä, takapuoli aavistuksen ilmassa. Ihanan rentouttavaa.

Sama mulla kun olen niin lyhyt. Kiva killua siinä persus ilmassa pohkeiden varassa ja niskanikamat venytyksessä. Todella rentouttavaa, tai sitten ei.