Taas uusi yläkerran naapuri, joka mekastaa jatkuvasti
Olen asunut tässä talossa jo vuosia. Jostain syystä yläpuolelleni muuttaa aina sellainen naapuri, joka joko tappelee puolisonsa kanssa yöt läpeensä tai bilettää jatkuvasti isolla porukalla, niin, että heidän asunnossa huonekalutkin kaatuilevat. Ihanaa! Varsinkin asunnossa, jossa seinät ovat täysin paperista ja pienimmätkin askeleet kuuluvat, puhumattakaan vessassa käymisestä. Olisikohan minun aika muuttaa muualle😁
Kommentit (3)
Meillä ne eivät auta. Isännöitsijä vaatii kirjallista selvitystä ja kahden asunnon haltijan allekirjoituksen samasta asiasta. Eli ei onnistu. Ja, ei ole ennenkään onnistunut.
Jos jo vuokralaisen häätö on haasteellista, niin omistusasujaa jos ketä on mahdoton saada pois terrorisoimasta.
Heippalappu ja jos ei auta (ei muuten yleensä auta), alat kirjata ylös päiviä ja kellonaikoja + laita isännöitsijälle liitteeksi vaikka äänityksiä metelistä tai video asuntosi sisältä. Todista että äänet toden totta kuuluuvat asuntoon. Noilla mä sain isännöitsijän laittamaan huomautuksen yläkerran mölisijälle ja on ollut hiljaa nyt pari viikkoa.