Kuinka tavallista on että 55+ mies menee jopa kolmevitosesta kun vaan pukeutuu trendikkäästi?
Kiinnostaa onko tavallista
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Minuakin luultiin nuoremmaksi aina sinne 48-v. asti, mutta 50 täytettyäni rapistuminen alkoi. Nyt 53 lasissa ja onneksi on samanikäisiä ystäviä, joiden kanssa vedetään tämä vanheneminen ihan huumorilla.... omanikäisiä miehiä en jaksa kyllä vieläkään katsella, ne näyttää niin vanhoilta ;-) sori siitä.
Tämän viestin kirjoitti kouvolatukkainen "aikuinen nainen".
Pystyn arvioimaan miehen iän viiden vuoden tarkkudella, vaikka sillä olisi millainen valeasu. Liikkuminen alkaa useimmilla muuttua aika jäykäksi ikäpuolella, eikä sitä pysty peittämään. Paitsi ehkä pyörätuolilla.
Hyvässä fyysisessä kunnossa oleva mies voi näyttää kymmentä vuotta nuoremmalta, kunnes tulee henkilökohtainen rajapyykki vastaan.
Trendikkäät näyttävät sitä pellemmiltä, mitä enemmän ikää on. Tykkään sedistä enemmän puvuissa kuin tennareissa. Erävaatteissa ikä ei niin näy.
Trendikkyydessä haisee raha, joka kelpaa näille 3-kymppisille opintovelkaisille misuille 10v kaurapuurokuurin jälkeen loistavasti.
Ei ole tavallista, poikkeuksia toki on. Suurin osa ei mene edes likinäköiselle mummolle läpi.
Vierailija kirjoitti:
Tavallista on, että 55v mies on ympärihullu kuten ap.
LOL
Hoh hoijaa. Jos näyttäisit edes 5 vuotta nuoremmalta niin sekin olis jo jotain.
No kai nyt minäkin 89 vuotias vielä parituskymppisestä käyn, kun Verrarillla ajelen ja Gamginaan bukeudun.
🤣
--
--
--
--
Hei lopeta - et saa
Mua susta välittämään
Sun pitäis se jo ymmärtää
Siis lopeta - ja mee
Etsi joku muu
Joka susta vois kiinnostuu
Tajuu sua en: oot kummallinen
Et tajuu lähtee kun kuljen pois
Käännyn ja nään et paikalles jäät
Et suostu ymmärtämään
Mikset sä pysty käsittää
En tahdo sua mun elämään
Erittäin harvinaista, mutta hyvät geenit, liikunnallisuus, ja terveet elämäntavat saattavat vaikuttaa positiivisesti look:iin mutta ei silti ihmistä nuorenna, mutta saattaa erottua edukseen muista oman ikäisistä.