Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tavallista on että 55+ mies menee jopa kolmevitosesta kun vaan pukeutuu trendikkäästi?

Vierailija
12.02.2021 |

Kiinnostaa onko tavallista

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut nuoren näköinen

Vierailija
22/65 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näitä näkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisvitonen tai kolmevitonen, menee helposti sekaisin

Vierailija
24/65 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko niin, että jätetään unelmointi.

Olen äskettäin 46 täyttänyt mies. Ketuttaa ikääntyä, mutta niin se vain on. Kukin vuorollaan. Sen verran luoja suonut, että minua luullaan sein sellainen 6-10 vuotta nuoremmaksi. Ja tämä nyt ei ole fantasiaa, vaan tosiasia, johon olen kerta toisensa jälkeen törmännyt. Onnekseni pahimmilta rypyiltä olen vielä säästynyt ja aika raivokkaankin kuntoilun osalta olen varmaan ihan jees. Harmaata puskee erityisesti parrasta ja näemmä rupeaa nousemaan ohimoille. Onneksi voi parran vielä ajaa pois, mutta ei voi enää oikein feikata.

En fantasioi nuorista pimuista tms., kun tiedän, että juna meni jo. Haluan pitää itsestäni huolta ja joskus vähän imartelee ns. mukavat katseet, joita saatan saada. Nykyään kuitenkin vähemmän ja vähemmän, ikä kuitenkin näkyy väkisinkin, Vielä palautuminen treenistä on ns. ok, mutta tiedostan, että sitäkin iloa ei montaa vuotta enää kestä ellei ole tarkka. Ja aina vaan tarkempi saa olla.

Joten, ihan meidän kaikkein vuoksi: PLIIS LOPETA NÄÄ TROLLAUKSET! Saat meidät muuta kokemaan myötähäpeää.

Ystävällisin terveisin,

Vanheneva mies.

Miksi kirjoitat miehenä täällä?

Vierailija
25/65 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tavallista

Vierailija
26/65 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näistä jahtaa parisuhteeseen 30+ naisia

Vierailija
27/65 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikäs ja nuorekas mies kiinnostaa nuorempia naisia

Vierailija
28/65 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissähän näitä tulee vastaan

Vierailija
29/65 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äskettäin 46 täyttänyt mies. Ketuttaa ikääntyä, mutta niin se vain on. Kukin vuorollaan. Sen verran luoja suonut, että minua luullaan sein sellainen 6-10 vuotta nuoremmaksi. Ja tämä nyt ei ole fantasiaa, vaan tosiasia, johon olen kerta toisensa jälkeen törmännyt. Onnekseni pahimmilta rypyiltä olen vielä säästynyt ja aika raivokkaankin kuntoilun osalta olen varmaan ihan jees. Harmaata puskee erityisesti parrasta ja näemmä rupeaa nousemaan ohimoille. Onneksi voi parran vielä ajaa pois, mutta ei voi enää oikein feikata.

En fantasioi nuorista pimuista tms., kun tiedän, että juna meni jo. Haluan pitää itsestäni huolta ja joskus vähän imartelee ns. mukavat katseet, joita saatan saada. Nykyään kuitenkin vähemmän ja vähemmän, ikä kuitenkin näkyy väkisinkin, Vielä palautuminen treenistä on ns. ok, mutta tiedostan, että sitäkin iloa ei montaa vuotta enää kestä ellei ole tarkka. Ja aina vaan tarkempi saa olla.

Joten, ihan meidän kaikkein vuoksi: PLIIS LOPETA NÄÄ TROLLAUKSET! Saat meidät muuta kokemaan myötähäpeää.

Ystävällisin terveisin,

Vanheneva mies.

Älä ole tosikko. Naiset tykkää näistä jutuista.

Vierailija
30/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlin on hyvä esimerkki

Vierailija
31/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kevään pukeutumistrendi? Luukkupöksyt?

Vierailija
32/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita!

Vierailija
33/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisin terveisin,

Vanheneva mies.

Miksi kirjoitat miehenä täällä?

Ei muka fantasioi nuorista pimuista LOL jokainen mies tekee sitä vielä vanhainkodissakin

Vierailija
34/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlin on hyvä esimerkki

Ja paljon vanhempi kuin 55+

35/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tavallista, ärsyttää vaan kun alkosta käy ruokailuun ja ruuantekoon viiniä niin epäilevät papereita väärennöksiksi😕

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
36/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se farmariasu ei nuorenna sinua vaikka kuinka haluaisit.

55v mies ei mene edes 45veestä, vaikka pukisi mitä päälleen/olisi pukematta.

Vierailija
37/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia.

Vierailija
38/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikäs pukeutuminen ei tee nuoremman näköiseksi. Voi tehdä hölmön näköiseksi.

Vierailija
39/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä moista nähnyt. Esimerkiksi aasialaiset, joita yleensä väitetään nuoren näköisiksi, näyttävät 50+ vuotiaina vähintään 40-vuotiailta jopa niiden filtterien kanssa, mallitkin. Ja länsimaiset vieläkin vanhemmilta.

Vierailija
40/65 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 55 vuotiaat ole jo suurimmaksi osaksi palvelutaloissa ?

Hirmu vanhoja kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan