Kuinka tavallista on että 55+ mies menee jopa kolmevitosesta kun vaan pukeutuu trendikkäästi?
Kommentit (65)
Viisvitonen tai kolmevitonen, menee helposti sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko niin, että jätetään unelmointi.
Olen äskettäin 46 täyttänyt mies. Ketuttaa ikääntyä, mutta niin se vain on. Kukin vuorollaan. Sen verran luoja suonut, että minua luullaan sein sellainen 6-10 vuotta nuoremmaksi. Ja tämä nyt ei ole fantasiaa, vaan tosiasia, johon olen kerta toisensa jälkeen törmännyt. Onnekseni pahimmilta rypyiltä olen vielä säästynyt ja aika raivokkaankin kuntoilun osalta olen varmaan ihan jees. Harmaata puskee erityisesti parrasta ja näemmä rupeaa nousemaan ohimoille. Onneksi voi parran vielä ajaa pois, mutta ei voi enää oikein feikata.
En fantasioi nuorista pimuista tms., kun tiedän, että juna meni jo. Haluan pitää itsestäni huolta ja joskus vähän imartelee ns. mukavat katseet, joita saatan saada. Nykyään kuitenkin vähemmän ja vähemmän, ikä kuitenkin näkyy väkisinkin, Vielä palautuminen treenistä on ns. ok, mutta tiedostan, että sitäkin iloa ei montaa vuotta enää kestä ellei ole tarkka. Ja aina vaan tarkempi saa olla.
Joten, ihan meidän kaikkein vuoksi: PLIIS LOPETA NÄÄ TROLLAUKSET! Saat meidät muuta kokemaan myötähäpeää.
Ystävällisin terveisin,
Vanheneva mies.
Miksi kirjoitat miehenä täällä?
Moni näistä jahtaa parisuhteeseen 30+ naisia
Trendikäs ja nuorekas mies kiinnostaa nuorempia naisia
Tinderissähän näitä tulee vastaan
Vierailija kirjoitti:
Olen äskettäin 46 täyttänyt mies. Ketuttaa ikääntyä, mutta niin se vain on. Kukin vuorollaan. Sen verran luoja suonut, että minua luullaan sein sellainen 6-10 vuotta nuoremmaksi. Ja tämä nyt ei ole fantasiaa, vaan tosiasia, johon olen kerta toisensa jälkeen törmännyt. Onnekseni pahimmilta rypyiltä olen vielä säästynyt ja aika raivokkaankin kuntoilun osalta olen varmaan ihan jees. Harmaata puskee erityisesti parrasta ja näemmä rupeaa nousemaan ohimoille. Onneksi voi parran vielä ajaa pois, mutta ei voi enää oikein feikata.
En fantasioi nuorista pimuista tms., kun tiedän, että juna meni jo. Haluan pitää itsestäni huolta ja joskus vähän imartelee ns. mukavat katseet, joita saatan saada. Nykyään kuitenkin vähemmän ja vähemmän, ikä kuitenkin näkyy väkisinkin, Vielä palautuminen treenistä on ns. ok, mutta tiedostan, että sitäkin iloa ei montaa vuotta enää kestä ellei ole tarkka. Ja aina vaan tarkempi saa olla.
Joten, ihan meidän kaikkein vuoksi: PLIIS LOPETA NÄÄ TROLLAUKSET! Saat meidät muuta kokemaan myötähäpeää.
Ystävällisin terveisin,
Vanheneva mies.
Älä ole tosikko. Naiset tykkää näistä jutuista.
Mikä on kevään pukeutumistrendi? Luukkupöksyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisin terveisin,
Vanheneva mies.
Miksi kirjoitat miehenä täällä?
Ei muka fantasioi nuorista pimuista LOL jokainen mies tekee sitä vielä vanhainkodissakin
Vierailija kirjoitti:
Harlin on hyvä esimerkki
Ja paljon vanhempi kuin 55+
Tosi tavallista, ärsyttää vaan kun alkosta käy ruokailuun ja ruuantekoon viiniä niin epäilevät papereita väärennöksiksi😕
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se farmariasu ei nuorenna sinua vaikka kuinka haluaisit.
55v mies ei mene edes 45veestä, vaikka pukisi mitä päälleen/olisi pukematta.
Trendikäs pukeutuminen ei tee nuoremman näköiseksi. Voi tehdä hölmön näköiseksi.
En ole ikinä moista nähnyt. Esimerkiksi aasialaiset, joita yleensä väitetään nuoren näköisiksi, näyttävät 50+ vuotiaina vähintään 40-vuotiailta jopa niiden filtterien kanssa, mallitkin. Ja länsimaiset vieläkin vanhemmilta.
Eikös 55 vuotiaat ole jo suurimmaksi osaksi palvelutaloissa ?
Hirmu vanhoja kuitenkin.
Olen aina ollut nuoren näköinen