Kuinka tavallista on että 55+ mies menee jopa kolmevitosesta kun vaan pukeutuu trendikkäästi?
Kiinnostaa onko tavallista
Kommentit (74)
Hyvin tavallista että joku patu kuvittelee menevänsä vaikka todellisuus on lähinnä naurettavan näköistä.
Kyllä olen usein luullut huppariin ja farkkuihin pukeutunutta laihaa äijänkäppänää nuoreksi pojaksi. Kunnes hän on kääntynyt.
Sinun mittasiko ne on ne 190/138/46/11?
Ja tennareilla iästä -20.
Leuat lähtee, jos tähystät kuuta koko ajan. Tai etsit naisen, joka on 215 cm, niin katsot häntä aina yläviistoon? Mutta silloin näkyy kalju. Mutta hatulla peität sen. Menestyksekästä kumppanin etsintää!
Mihin sillä iän hämäämisellä pyritään? Solutasolla oot kuitenkin vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sillä iän hämäämisellä pyritään? Solutasolla oot kuitenkin vanha.
Miehenn geneettinen ikä voi poiketa jopa kolmanneksella kalenteri-iästä
Tästä tulikin mieleen kun teineinä naurettiin kaksinkerroin kaverin isäpuolelle.
Viisikymppinen ukko pukeutui värikkäisiin Kanin huppareihin ja saman merkin hopparifarkkuihin sekä tietty tennareihin. Korvis korvassa ja lippis vinossa. Oli olevinaan niin nuorekas ja ilmeisesti kuvitteli näyttävänsä nuorelta. Ei näyttänyt, näytti säälittävältä ja naurettavalta. Mutta ainakin meillä oli hauskaa.
Sovitaanko niin, että jätetään unelmointi.
Olen äskettäin 46 täyttänyt mies. Ketuttaa ikääntyä, mutta niin se vain on. Kukin vuorollaan. Sen verran luoja suonut, että minua luullaan sein sellainen 6-10 vuotta nuoremmaksi. Ja tämä nyt ei ole fantasiaa, vaan tosiasia, johon olen kerta toisensa jälkeen törmännyt. Onnekseni pahimmilta rypyiltä olen vielä säästynyt ja aika raivokkaankin kuntoilun osalta olen varmaan ihan jees. Harmaata puskee erityisesti parrasta ja näemmä rupeaa nousemaan ohimoille. Onneksi voi parran vielä ajaa pois, mutta ei voi enää oikein feikata.
En fantasioi nuorista pimuista tms., kun tiedän, että juna meni jo. Haluan pitää itsestäni huolta ja joskus vähän imartelee ns. mukavat katseet, joita saatan saada. Nykyään kuitenkin vähemmän ja vähemmän, ikä kuitenkin näkyy väkisinkin, Vielä palautuminen treenistä on ns. ok, mutta tiedostan, että sitäkin iloa ei montaa vuotta enää kestä ellei ole tarkka. Ja aina vaan tarkempi saa olla.
Joten, ihan meidän kaikkein vuoksi: PLIIS LOPETA NÄÄ TROLLAUKSET! Saat meidät muuta kokemaan myötähäpeää.
Ystävällisin terveisin,
Vanheneva mies.
Minuakin luultiin nuoremmaksi aina sinne 48-v. asti, mutta 50 täytettyäni rapistuminen alkoi. Nyt 53 lasissa ja onneksi on samanikäisiä ystäviä, joiden kanssa vedetään tämä vanheneminen ihan huumorilla.... omanikäisiä miehiä en jaksa kyllä vieläkään katsella, ne näyttää niin vanhoilta ;-) sori siitä.
Ei. Se farmariasu ei nuorenna sinua vaikka kuinka haluaisit.