Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on vuosi siitä kun mulle soitettiin että teini-ikäinen lapseni on joutunut vakavaan onnettomuuteen

Vierailija
12.02.2021 |

Onneksi on nyt kunnossa ❤️ en ikinä unohda tuota puhelua ja niitä tunteja kun odotin tietoa pojan voinnista. Sydän sekoaa edelleen ahdistuksesta kun edes muistelen koko asiaa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä todella veemäisiä ihmisiä. Siis todella.

Ap:lle kaikkea hyvää! Kyllä noista riskinottajapojista kasvaa monesti kunnollisia, vastuullisia, ihania miehiä.

Vierailija
22/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä todella veemäisiä ihmisiä. Siis todella.

Ap:lle kaikkea hyvää! Kyllä noista riskinottajapojista kasvaa monesti kunnollisia, vastuullisia, ihania miehiä.

Aika harvoin itse asiassa. Moni alkoholisoituu tai lähtee rikoksen  polulle.  Huonosti käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille jotka olette laittaneet kauniita viestejä!

En todellakaan halua kertoa mitä kävi. Sanotaanko että ripaus teinipojan riskinottoa ja suunnattoman huono tuuri. Ap

Eli mopolla tai autolla. Mistä arvasin?

Tai kävellen, sähköskootilla, pyörällä. Tai liukastui uimahallissa ja löi pään betonilattiaan. Tai lensi nurin hyppyristä laskettelemassa. Mitä vaan on voinut sattua eikä se ole tämän keskustelun pointti

Vierailija
24/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuli mopolla auton kylkeen?

Vierailija
25/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini pari vuotta sitten oli ihan selvinpäin laskettelemassa ja harjoitteli uutta temppua. Tuli ilmeisesti huonosti rampille tai vauhti oli liian hidas ja temppu epäonnistui. Iskeytyi huonossa asennossa maahan ja heti taju pois. Onneksi oli ystävät mukana ja saivat heti apua soitettua. Kymmenen leikkausta tehtiin pojalle ja edelleen niskahartiaseutu on todella heikko. Kävelemään opetteli uudelleen. Suhteellisen hyvin siis palautunut koulussa käy normaalisti ja puhe on normaalia. Liikkuminen nykyään jo jouhevaa, mutta mitään kovin raskasta liikuntaa ei voi harrastaa. Oli todella pelottava juttu äitinä. Ei voi muuta sanoa kun että onneksi oli enkeleitä matkassa! ❤️ Ihana kun teillä tarina päättyi yhtä onnellisesti!

Vierailija
26/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teini pari vuotta sitten oli ihan selvinpäin laskettelemassa ja harjoitteli uutta temppua. Tuli ilmeisesti huonosti rampille tai vauhti oli liian hidas ja temppu epäonnistui. Iskeytyi huonossa asennossa maahan ja heti taju pois. Onneksi oli ystävät mukana ja saivat heti apua soitettua. Kymmenen leikkausta tehtiin pojalle ja edelleen niskahartiaseutu on todella heikko. Kävelemään opetteli uudelleen. Suhteellisen hyvin siis palautunut koulussa käy normaalisti ja puhe on normaalia. Liikkuminen nykyään jo jouhevaa, mutta mitään kovin raskasta liikuntaa ei voi harrastaa. Oli todella pelottava juttu äitinä. Ei voi muuta sanoa kun että onneksi oli enkeleitä matkassa! ❤️ Ihana kun teillä tarina päättyi yhtä onnellisesti!

❤️❤️ Ap

Vierailija
27/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki on nyt hyvin ❤️

T. Marjatta

Vierailija
28/37 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavaa huomionhakua

Vierailija
29/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh. Hirvein tunne ikinä!

Vierailija
30/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki päättyi hyvin. Näin äitinä voin uskoa tuntevani huolesi ja tulee aina mieleen ne omat hölmöilyt joita omaa tyhmyyttä tehtiin teineinä. Onneksi vanhemmat eivät ihan kaikkea tiedä!

Vierailija
31/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saman kokenut. Onneksi täälläkin säikähdyksellä selvittiin ❤️

Vierailija
32/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas tippui katolta kun tiputti lumia. Onneksi vain koipi murtui. Oli kyllä pelottavaa. Lapset ei oo vielä noin pahasti telomere itsensä

Vierailija
33/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua kertoa mitä kävi. Sanotaanko että ripaus teinipojan riskinottoa ja suunnattoman huono tuuri. Ap

Kerro ap edes että oliko mopolla

Vierailija
34/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap edes että oliko mopolla

Se ei sulle edelleenkään kuulu

Vierailija
35/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas mukavaa huomionhakua

Enemmänkin sinulla.

Näitä sattuu joskus mutta ei onneksi kävi lopulta hyvin 🙂

Vierailija
36/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on tyttöjä vain. Saa sydän kylmäten katsoa siskon teinipojan menoa. Onneksi mitään isompaa ei oo sattunut. Ja teilläkin kaikki käänty hyväksi

Vierailija
37/37 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on tyttöjä vain. Saa sydän kylmäten katsoa siskon teinipojan menoa. Onneksi mitään isompaa ei oo sattunut. Ja teilläkin kaikki käänty hyväksi

Ja tyttö ei voi olla luonteeltaan vilkas tai tytölle ei voi onnettomuutta sattua? Mun tyttö on vasta 7v mutta hyvin menevä ja monenlaista on ehtinyt sattumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi