Olen selvänäkijä. Mitä haluat kysyä? Olen tässä nyt klo 17.00 saakka.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä tulevaisuudessa teen? Paranenko edes siihen kuntoon että voin tulevaisuudessa tehdä töitä
Jokainen voi tehdä työtä terveydestään huolimatta, sinulle sopii työ jossa ei tarvitse tehdä juuri mitään muuta kuin painaa nappia välillä, eli valvontatyö tai kansanedustaja.
Vierailija kirjoitti:
[quotie=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö selvännäkemään penikseni koon?
Kokosi vaihtelee, mutta oikein mitattuna näen erektiossa 15,3 cm.
Huti meni ja pahasti. Oikea vastaus olisi ollut 17.9 cm.
Siis oikein mitattuna, ei venytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asuessani olisin onnellisin, ts. mikä olisi minulle paras asuinpaikka?
Mikä ala on minua varten, kuinka tulen toteuttamaan elämäntehtävääni?
Kiitos! 🙏🏼✨
Vastaan vielä sinulle, koska tuli niin vahva tunne, että on pakko. Oletko miettinyt teologian opiskelua. Se saattaisi olla sinulle ala, jossa viihdyt ja kiinnostaisi. Olet empaattinen kuuntelija ja sinulla on paljon annettavaa. Nykyinen asuinpaikkasi ei tyydytä sinua kaikilta osin, mutta nyt kannattaa miettiä tarkkaan muuttoasiaa. Anna mennä kesän yli ja syksyn myötä asiat järjestyvät melkein kuin itsestään, silloin on helpompi tehdä suurempa päätöksiä. Olet sielultasi maaseudun ihminen, mutta koti on siellä, missä sydän on.
Wau, sydämellinen kiitos! Iho meni kananlihalle. Sait ajattelemaan, ja kuvasit osuvasti asioita. Kaikkea hyvää sinulle! 💜💛
Käytit rukoiluhymiötä + sanaa elämäntehtävä = teologia. Kysyt missä asuessa olisit onnellisin = et ole tyytyväinen asuinpaikkaasi. Empaattisuus ja muu arvaus viestissäsi käytetyn kielen perusteella......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quotie=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö selvännäkemään penikseni koon?
Kokosi vaihtelee, mutta oikein mitattuna näen erektiossa 15,3 cm.
Siis oikein mitattuna, ei venytettynä.
Ihan oikeaoppisesti päältä mitattuna ilman vilunkia ja vielä naiskaveri mittasi.