Olen selvänäkijä. Mitä haluat kysyä? Olen tässä nyt klo 17.00 saakka.
Kommentit (86)
Missä asuessani olisin onnellisin, ts. mikä olisi minulle paras asuinpaikka?
Mikä ala on minua varten, kuinka tulen toteuttamaan elämäntehtävääni?
Kiitos! 🙏🏼✨
Ihan hämmentynyt olen erään miehen kanssa. Olisiko parempi vain unohtaa? Tosin helpommin sanottu kuin tehty.
Kylläpä aika vierähti nopeasti kysymyksiä lukiessa ja vastaillessa. Olisin halunnut vastata kaikille, mutta aika tuli rajaksi. Kiitoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan pillua?
Tänään ei irtoa. Sen voin luvata varmasti, mutta kyllä sinä jossain elämäsi vaiheessa vaiheessa saat. Kortit näyttävät, että ehkä tänä vuonna ei irtoa, mutta ensi vuosi on parempi ja....hmmmm....kyllä, ensi vuonna saat peräti kaksi kertaa!
Unohdit mainita, että on hyvä alkaa säästää niitä kahta kertaa varten, etteivät mene sivusuun.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! 🙏🏼✨
Vastaan vielä sinulle, koska tuli niin vahva tunne, että on pakko. Oletko miettinyt teologian opiskelua. Se saattaisi olla sinulle ala, jossa viihdyt ja kiinnostaisi. Olet empaattinen kuuntelija ja sinulla on paljon annettavaa. Nykyinen asuinpaikkasi ei tyydytä sinua kaikilta osin, mutta nyt kannattaa miettiä tarkkaan muuttoasiaa. Anna mennä kesän yli ja syksyn myötä asiat järjestyvät melkein kuin itsestään, silloin on helpompi tehdä suurempa päätöksiä. Olet sielultasi maaseudun ihminen, mutta koti on siellä, missä sydän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! 🙏🏼✨
Vastaan vielä sinulle, koska tuli niin vahva tunne, että on pakko. Oletko miettinyt teologian opiskelua. Se saattaisi olla sinulle ala, jossa viihdyt ja kiinnostaisi. Olet empaattinen kuuntelija ja sinulla on paljon annettavaa. Nykyinen asuinpaikkasi ei tyydytä sinua kaikilta osin, mutta nyt kannattaa miettiä tarkkaan muuttoasiaa. Anna mennä kesän yli ja syksyn myötä asiat järjestyvät melkein kuin itsestään, silloin on helpompi tehdä suurempa päätöksiä. Olet sielultasi maaseudun ihminen, mutta koti on siellä, missä sydän on.
Wau, sydämellinen kiitos! Iho meni kananlihalle. Sait ajattelemaan, ja kuvasit osuvasti asioita. Kaikkea hyvää sinulle! 💜💛
Koska tulet takaisin palstalle ? Please tulethan ?
Miltä rahatilanteeni näyttää tulevaisuudessa? Yritän saada jotain säästöönkin vaikka välillä tuntuu ettei rahat riitä mihinkään.
Missä uusi kotimme on, muutammeko pian? Menenkö vielä naimisiin? Miten tämä nyt käsillä oleva ihmissuhdehaaste ratkeaa?
Orvokki
no miten selvännäkijä näet naiskuvioni tämän hetkisen tilanteen. Olen erossan naisestani koronan vuoksi? Näenkö häntä enää ja onko hän vielä messissä? PIdetään kyllä yhteyttä, mutta ei voi tietää mikä on asioiden todellinen laita. Näetkö sinä?
Jos irtisanoudun vakityöstä, saanko uutta tilalle. Ja miten paikkakunnan vaihdos?
Raamatussa kielletään noituus ! Polta noitakirjat.
Onko miesystäväni kanssani tosissaan?
Mikä tulevaisuus minulla ja läheisellä miehellä tulevaisuudessa?
Milloin ja miten saan kämppäni myytyä? Jos tähän vastaat oikein niin uskon että olet oikea selvännäkijä;)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tulevaisuus minulla ja läheisellä miehellä tulevaisuudessa?
Missäpä muuallakaan tulevaisuus voi olla.
Saanko jomman kumman noista työpaikoista joita hain juuri?
Vierailija kirjoitti:
no miten selvännäkijä näet naiskuvioni tämän hetkisen tilanteen. Olen erossan naisestani koronan vuoksi? Näenkö häntä enää ja onko hän vielä messissä? PIdetään kyllä yhteyttä, mutta ei voi tietää mikä on asioiden todellinen laita. Näetkö sinä?
Ajattelin nyt vastata tähän. Näen naisystäväsi jotenkin niin että hänellä olisi kylmä ja kuuma samaan aikaan? Viittaisi siihen, että hän on tällä hetkellä alasti ja hänen päällään on iso musta mies.
Näyt näkevän todella paljon oikein edellisistä kommenteista päätellen. Miten sinuun saisi muuta kautta yhteyden ?