Suosittele äänikirjaa, joka olisi vähintään yhtä hyvä kuin Suon villi laulu
Kuuntelin siis tuon Delia Owensin bestsellerin Sanna Majurin lukemana viimeksi, ja se oli niin huikea kokemus että on jotenkin korkea kynnys aloittaa uutta kirjaa.
Siispä toivon suosituksia muilta, jotka pitivät Suon villistä laulusta (äänikirjana).
Mitä tulee mieleen?
Kommentit (35)
Finlandia-voittaja Margarita. Siinä on myös erinomaiset lukijat!
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse lukea?
Joillain voi olla lukihäiriö tai näkövamma, tai eivät pysty pitämään kirjaa kädessä. Silloin äänikirja on oikein hyvä, tai ainut vaihtoehto.
Suon villi laulu on todella yliarvostettu.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse lukea?
Hyvin osaan lukea, mutta kuuntelen kirjoja autoa ajaessa ja painetun kirjan kanssa se ei ihan onnistu.
Sinä sen sijaan et ilmeisesti osaa lukea, sillä pyysin äänikirjasuosituksia, en ilkkumista.
AP
Joonatan Tola: punainen planeetta. Itse luen kirjat. Jotenkin saan paremman tuntuman niihin. Kuuntelen podcasteja kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse lukea?
Joillain voi olla lukihäiriö tai näkövamma, tai eivät pysty pitämään kirjaa kädessä. Silloin äänikirja on oikein hyvä, tai ainut vaihtoehto.
Suon villi laulu on todella yliarvostettu.
Niin, ja jotkut nyt vaan tykkää äänikirjoista muuten vaan. Mitä se muille kuuluu.
Mikä tahansa Anni Kytömäen kirjoista. En tosin ole kuunnellut niitä vaan lukenut ja samoin Suon villi laulu on vain kuunneltu. Kytömäen kirjoissa on samoja teemoja, mutta pidän häntä parempana kirjailijana.
Jes, kiitos, otan Margaritan listalle seuraavaksi! Lisääkin saa ehdottaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joonatan Tola: punainen planeetta. Itse luen kirjat. Jotenkin saan paremman tuntuman niihin. Kuuntelen podcasteja kävellessä.
Hmm, tätäkin voisin kokeilla vaikka ei kuvauksen perusteella vaikuta ihan omalta jutulta. Eihän sitä koskaan tiedä, joten kiitos! Ap
Nosto vielä, jos tulisi lisää vinkkejä. Ap
Aloin lukea suon villiä laulua. En ainakaan heti tehnyt vaikutusta. Alkoi mm.tökkiä se puhekielinen dialogi.
Tommi Kinnunen, Ei kertonut katuvansa
Kristian Hannah, Satakieli
Vierailija kirjoitti:
Aloin lukea suon villiä laulua. En ainakaan heti tehnyt vaikutusta. Alkoi mm.tökkiä se puhekielinen dialogi.
Ymmärrän, ei se varmaan ole kaikkien makuun! Itse lähdin lukemaan avoimin mielin, koska olen aika nirso lukija itsekin. Joskus kirja vaan kolahtaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tommi Kinnunen, Ei kertonut katuvansa
Kristian Hannah, Satakieli
Kiitos, Kinnusta olenkin nähnyt kehuttavan, mutta tämä toinen on uusi tuttavuus. Molemmat menevät lukulistalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, ei se varmaan ole kaikkien makuun! Itse lähdin lukemaan avoimin mielin, koska olen aika nirso lukija itsekin. Joskus kirja vaan kolahtaa. Ap
Minäpä kokeilen tätä seuraavaksi.
Kaikki se valo jota emme näe. Vaikuttava kirja muutenkin, ja mun lempparilukija Jukka Pitkänen tekee siitä vielä vaikuttavamman.
Kate Quinn: Metsästäjätär
Jojo Moyes: Ne, jotka ymmärtävät kauneutta
Ja myös Kytömäen Margaritaa (ja Kultarintaa!) sekä Hannahin Satakieltä olisin ehdottanut, kuten jo muutkin.
Merikirja ehkä jos tykkäät samanlaisista.
Ihan samoja tulin ehdottamaan, Kytömäkeä ja Kinnusen Ei kertonut katuvansa. Kinnusen kirjan lukijana on Krista Kosonen, toimi todella hyvin. Alku lähti liikkeelle ehkä hieman nihkeästi, mutta kannattaa siis jatkaa.
Jos tykkäät kuunnella englanniksi, Helmetissä
on tosi hyvä äänikirjavalikoima. Viimeksi Lisa Wingaten Before we were yours teki vaikutuksen.
Etkö osaa itse lukea?