Julkkikset, joiden vetovoimaa en ymmärrä
Maria Veitola ja Sikke Sumari ja Hanna Sumari.
Miten pysyvät julkisuudessa vuodesta toiseen.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Russell Crowe, Tom Cruise, Jason Statham, Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Steven Seagal, Mel Gibson... Kyllä näitä vanhoja toimintasankareita riittää.
Adam Sandler, Jim Carrey, Renee Zellweger.
Leonardo DiCaprio, Alec Baldwin.
Musiikkipuolella Justin Bieber, Miley Cyrus ja Lady Gaga.
Kardashianit - miksi?
Höpö höpö. Leonardio DiCaprio ja Alec Baldwin ovat karismaattisia.
Mel Gibson: Ihana! Russell Crowe: Vetovoimainen. Miley Cyrus: Söötti. Jim Carrey: Hulvaton. Renee Zellweger: Hassu. Jne.
Taidat puhua aivan potaskaa.
Jason Statham on ihana!!!
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen. Ihmettelen että naiset pitävät jonakin hottiksena. Luulisi vetävän puoleensa enemmän (tietyn suuntauksen omaavia) miehiä.
Kohta sataa!
Jennifer lopez. Mun mielestä lähinnä ne hänen poseeraukset ” uhh olen femme fatale”- ilmeellä ( tyyliin joka punaisella matolla otettu kuva) näyttävät lähinnä mielummin siltä että ” im about to sneeze..”
Mut joo. Ei mun silmään niin maagisen upea. Ihan kaunis / tavallinen mut ei mikään ”50 on uusi 25 ” -jumalatar
Mikko Leppilampi. En vaan ymmärrä mitä naiset näkee hänessä. Toinen joka jopa ärsyttää on Vappu Pimiä. Ei onneks tartte kattoo ohjelmia joissa he ovat juontajina. Leppilampi tosin pilasi Ivalo-sarjan ja Karkuritkin, harmi kun ovat muuten niin hyviä sarjoja. Eikö Suomen maasta tosissaan löydy muita näyttelijöitä kuin Leppilampi??? Ja juontajia muita kuin Pimiä ja Leppilampi????? Hermot menee!!!!
Julia Roberts. Se nakkihuuli on niin järkkyy, kun hän hymyilee.
Mä olen miettinyt miksi Vappu Pimiä ärsyttää mua. Varmaan siinä on ihan kateuttakin, lähinnä sen suhteen että rahaa on. Ehkä ärsyttää myös se, että mainostaa itse tienaavansa mutta tosiasia on, että miehen varallisuudella on kyllä asiaan vaikutusta. Toinen mikä ärsyttää on se, että kun on liikaa joka paikassa, monessa eri ohjelmassa juontajana ja sitten vielä monessa ohjelmassa vieraana. Liian täydellinen elämä.
Sanna Marin, täysin mitäänsanomaton öyhöttäjä.
Maisa Torppa. Nytkin hänestä on kaksi aloitusta etusivulla ja iltislööpeissä juttu hänen instakuvasta on viiden luetuimman joukossa. En ymmärrä mikä hänestä tekee ihmisten mielestä kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer lopez. Mun mielestä lähinnä ne hänen poseeraukset ” uhh olen femme fatale”- ilmeellä ( tyyliin joka punaisella matolla otettu kuva) näyttävät lähinnä mielummin siltä että ” im about to sneeze..”
Mut joo. Ei mun silmään niin maagisen upea. Ihan kaunis / tavallinen mut ei mikään ”50 on uusi 25 ” -jumalatar
Joo. Nätti on, mutta ei mitään erityistä hänessä. Keskinkertainen näyttelijä, surkeaakin surkeampi laulaja.
Yliarvostettu ulkonäöltään ja karismaltaan on myös Beyonce. Hän osaa laulaa, mutta ei ole mitenkään ylivertainen.
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti
Mick Jagger.
Jack Nicholson.
Donald Trump.
Jälkimmäisellä vetovoimaa pieneen, mutta sitäkin sekopäisenpään ryhmään.