Julkkikset, joiden vetovoimaa en ymmärrä
Maria Veitola ja Sikke Sumari ja Hanna Sumari.
Miten pysyvät julkisuudessa vuodesta toiseen.
Kommentit (136)
Rosanna Kulju ja kaunotar-sana samassa lauseessa menee itsellä vähän yli ymmärryksen.
Mikko Kuustonen. Varmaan ihan hauska seuramies, mutta musiikkinsa on täysin karismatonta hissimusaa. Näyttelijänsuorituksia en ole tainnut nähdä ainoatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustonen. Varmaan ihan hauska seuramies, mutta musiikkinsa on täysin karismatonta hissimusaa. Näyttelijänsuorituksia en ole tainnut nähdä ainoatakaan.
Onko joku väittänyt että Mikko Kuustonen olisi näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu.
Sata peukkua tälle👍
Jenni Alexandrova ja hänen absoluuttiset totuutensa. Onneksi ei tarvitse kuunnella kun ei ole enää radio Aaltoa ja sen tilalle tullutta kanavaa en kuuna päivänä kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset julkimot.
Jos noin on, niin sinulla ei ole mitään katsottavaa telkusta. Ei mitään suomalaisia sarjoja tai tv ohjelmia.
Mitä katsot?
Susanna Laine, menee kategoriaan turhat julkkikset.
Täällä on mainittu jo monia inhokkeja. Mutta ällöttävyyden huippu on Jutta Larm. Julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä viihdeohjelmasta toiseen siirtyvät tatuoidut moottoriturvat. Edes nimiä muista, mutta liikaa niitä on.
Ja mä en taas saa yhtäkään päähäni, että keitä tässä tarkoitetaan. Tatuoidut moottoriturvat?
Katonko mä sitten niin eri viihdeohjelmia...
Sehän riippuu millä oksalla itse istuu puussa. Toisia joutuu katsomaan ylöspäin, toisia alaspäin.
Ja sitten meillä on iso kasa puusta pudonneita, jotka ihailevat kaikkia jotka edes istuvat siellä oksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Pääskysaari
Hän on myös kirjailija. Olin aivan hämmästynyt miten hienon ja vähälle huomiolle jääneen kirjan hän on kirjoittanut
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://otava.fi/k…
Jennihän on kirjoittanut kolme kirjaa ja lisäksi kolme yhteistyötä.. Mun mielestä niistä on mölytty juurikin sen verran, mikä on tarpeeksi.
Sen takiahan se vetää Pitääkö olla huolissaan? - ohjelmaakin.. koska hän on kirjailija muun muassa.
Lukematta ketjua veikkaan, että moni muukin on luetellut Maisa, Martina, Sofia, Sara...