Miksi naiset eivät uskalla tehdä aloitteita?
Miksi naiset ovat niin pelkureita etteivät uskalla lähestyä miehiä ja tehdä alotteita, miettikää jos miehetkään ei tekisi alotteita niin ei tulisi parisuhteita ja lapsia syntyisiä entistä vähemmän. Tinderissäkin monien naisten profiilitekstissä lukee että aloita sinä keskustelu. Ei hitto mitä raukkoja naiset ovat.
Kommentit (56)
Ihminen menee sieltä, mistä aita on matalin. :) Ei naisten tarvitse tehä alotteita, ku saavat nii paljo huomioo miehiltä. Miks naisten pitäs alkaa tekee työtä, jonka miehet kumminki tekee? :o
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun miehet tekevät aloitteita ihan tarpeeksi. :)
Eli sinä tyydyt niihin etkä saa mitä oikeasti haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Jos tinderissä ensin viestein laittaminen on aloite niin tein niitä vaikka kuinka.
Itse en sitä pidä aloitteena mutta muille se näyttää olevan.
Sama. Laitan aina viestin, jos mätsi osuu kohdalleni eli yleensä minä laitan sen viestin aina ensin.
Kun nainen tekee aloitteen suhtautuu mies tähän vain helppona seksinä, ei nää yhtään vaivaa tai ajattele minään vakavana noin helppoa naista. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kysymys naisista tai miehistä.
On vain ihmisiä jotka pelkäävät epäonnistua ja siksi eivät tee aloitetta.
On aivan normaalia saada pakit 9/10 tai huonomminkin mutta ei tässä ilman pillua ole tarvinnut olla kun yrittää.
Jos sadasta yrityksestä oikeasti 10 onnistuu, niin sehän on erinomainen.
Isolla osalla miehestä onnistuu 1/100, tai jopa harvemminkin.
Olet näköjään Chad.
Ei kyse ole sukupuolista vaan monia ihmisiä arastuttaa ja mahdolliset pakit pelottavat. Ei sen kummempaa. Myös se, että kukaan ei tee aloitetta tai tule iskemään voi johtua siitä, että sinua ei moni ihminen ei pidä viehättävänä. Oman mieheni sain napattua kun olin itse aloitteellinen. Olin ihastunut häneen ja pyysin treffeille ja siitä se sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas epälooginen päätelmä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten-harhaluulot on huvittavia. Oikeasti kyse on vain siitä että naiset pelkää tehdä aloitteita kun itsetunto musertuu pakeista.
Kukaan mies ei halua vaikeaa naista. Toistan: Kukaan mies ei halua vaikeaa naista.
Niin sinä et halua. Mutta moni muu mies sanoo aivan toista. Myös avuton pitäisi olla hankalan lisäksi, että mies saisi olla MIES. Minä ainakin olen jo liian vanha teidän egoleikkeihin ja piirileikkeihin. Elää voi ilmankin suhdetta ja rasitetta miehen lapsellisuudesta.
Katkerat yksinhuoltajat tuota toitottaa että pärjää ilman miestä kun todellisuudessa niitä ei kukaan huoli parisuhteeseen.
Luulen, että tuo naisten harhaluulo tyrkkyydestä tai, että "pitää olla vaikea" johtuu siitä, että ne kaikista tasokkaimmat miehet, joita naiset haluaa eivät anna vastakaikua.
On helpompi pitää tekosyynä, että mies ei tykännyt aloitteellisuudesta kuin kohdata totuus, että oma taso naisena ei riittänyt miehelle.
Luuletteko, että mies torjuisi hoikan nätin omanikäisen tai nuoremman naisen sen takia, että nainen oli helppo? Oikeasti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kirjoitti, ettei tarvitse. Minä tulkitsen sen niin, että myös ne, joita hän oikeasti haluaa, tekevät hänelle aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos miehet eivät mielestäsi ole raukkoja, niin eihän heillä sitten ole mitään ongelmaa tehdä aloitetta.
Vastaa sinä ensin kysymykseen miksi naiset ovat raukkoja!
Koska naisille pariutumisleikki on monella tavalla hengenvaarallinen, miehille ei ole. Helppo lällätellä siellä, kun ei ole vaarana se, että tindernainen istuttaa sisällesi vieraan organismin, joka repii tiensä ulos sieltä yhdeksän kuukauden kuluttua.
Riskit on naisille sellaiset, että sitä mielellään ensin vähän katsoo, mikä mies on miehiään. Ja aloitekyvyttömät miehet evoluutio karsii jo itse, ei tarvitse naisten edes heistä tehdä karsintaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tuo naisten harhaluulo tyrkkyydestä tai, että "pitää olla vaikea" johtuu siitä, että ne kaikista tasokkaimmat miehet, joita naiset haluaa eivät anna vastakaikua.
On helpompi pitää tekosyynä, että mies ei tykännyt aloitteellisuudesta kuin kohdata totuus, että oma taso naisena ei riittänyt miehelle.
Luuletteko, että mies torjuisi hoikan nätin omanikäisen tai nuoremman naisen sen takia, että nainen oli helppo? Oikeasti? :D
Ehkä se kumpuaa enemmänkin siitä ajatuksesta, että jos mies lähestyy naista, nainen olettaa hänen lähestyvän kymmeniä muitakin naisia. Vastaavasti nainen olettaa, että hänen lähestyessään, mies ajattelee samalla tavalla ja pitää "helppona".
Vierailija kirjoitti:
Tasorunkkari ei ole vieläkään tajunnut, että miehillä on tasoja, ei naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos miehet eivät mielestäsi ole raukkoja, niin eihän heillä sitten ole mitään ongelmaa tehdä aloitetta.
Vastaa sinä ensin kysymykseen miksi naiset ovat raukkoja!
En vastaa, koska sillä ei ole mitään väliä. Riittää, että yksi osapuoli (ilmeisesti siis miehet) ovat rohkeita.
Taitaa olla ennemminkin kyse siitä etteivät halua. Miksi tekisi aloitteen ihmiselle joka ei kiinnosta?
Niin sinä et halua. Mutta moni muu mies sanoo aivan toista. Myös avuton pitäisi olla hankalan lisäksi, että mies saisi olla MIES. Minä ainakin olen jo liian vanha teidän egoleikkeihin ja piirileikkeihin. Elää voi ilmankin suhdetta ja rasitetta miehen lapsellisuudesta.