Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät uskalla tehdä aloitteita?

Vierailija
12.02.2021 |

Miksi naiset ovat niin pelkureita etteivät uskalla lähestyä miehiä ja tehdä alotteita, miettikää jos miehetkään ei tekisi alotteita niin ei tulisi parisuhteita ja lapsia syntyisiä entistä vähemmän. Tinderissäkin monien naisten profiilitekstissä lukee että aloita sinä keskustelu. Ei hitto mitä raukkoja naiset ovat.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta pitkän parisuhteen mieheltä on tullut kysyttyä että mikä se juttu oli, miksi hän suhteeseen päätyi. Kaikki totesivat, että nainen oli vaikeasti voitettavissa, sellainen osoitti että häntä ei kuka vaan saakkaan.

Vierailija
22/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on läpi aikojen teroitettu että ei saa olla tyrkky, ei saa osoittaa haluavansa seksiä, ei saa olla helppo, ei saa sitä eikä saa tätä. 

Sitten kun tämän ikiaikaisen koulutuksen jäljet eivät miellytäkään miehiä, aletaankin ihmettelemään miksi naiset eivät tee aloitteita ja ei hitto mitä raukkoja naiset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet olette toistuvasti sanoneet että ette halua aloitteita. Sellaista naista kun ei voi arvostaa joka tekee aloitteen. Tämän on käytäntö myös minulle osoittanut todeksi. Miehen pitää saada juosta perässä, tavoitella, nöyryyttää itseään kerta toisensa jälkeen. Ja sekin sopii minulle mainiosti. En siis tee aloitteita, en osoita kiinnostusta, en mitään. Olen läksyni oppinut.

Vierailija
24/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kysymys naisista tai miehistä.

On vain ihmisiä jotka pelkäävät epäonnistua ja siksi eivät tee aloitetta.

On aivan normaalia saada pakit 9/10 tai huonomminkin mutta ei tässä ilman pillua ole tarvinnut olla kun yrittää.

Hyvä että pillua riittää, mutta sen vakavamman suhteen etsiminen onkin sitten jo aika työlästä. Ja epäonnistumiset kuuluvat elämään, ja onnistumiset myös.

Vierailija
25/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta pitkän parisuhteen mieheltä on tullut kysyttyä että mikä se juttu oli, miksi hän suhteeseen päätyi. Kaikki totesivat, että nainen oli vaikeasti voitettavissa, sellainen osoitti että häntä ei kuka vaan saakkaan.

Naurettavaa pelleilyä moinen.

Vierailija
26/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kummassakaan en todellakaan leikkinyt hankalaa vaan osoittanut miten paljon toisesta pidän ja että aloittaisin mielelläni suhteen hänen kanssaan. Enkä kyllä muista kavereidenkaan pitkien suhteiden alkutaipaleilta mitään hard to get -pelejä.

Vierailija
27/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on läpi aikojen teroitettu että ei saa olla tyrkky, ei saa osoittaa haluavansa seksiä, ei saa olla helppo, ei saa sitä eikä saa tätä. 

Sitten kun tämän ikiaikaisen koulutuksen jäljet eivät miellytäkään miehiä, aletaankin ihmettelemään miksi naiset eivät tee aloitteita ja ei hitto mitä raukkoja naiset ovat.

Sittenhän nainen ei saa sitä mitä haluaa vaan joutuu tyytymään siihen mitä tarjotaan.

Vierailija
28/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän nainen ei saa sitä mitä haluaa vaan joutuu tyytymään siihen mitä tarjotaan.

Hei voi olla yksinkin. Sekin voittaa parisuhteen aina. Tämä olisi myös hyvä muistaa kun mies lähestyy, että jokin vastenmielinen tolvana omassa elämässäsi on aikamoinen tason lasku. Miehet tykkää kun niille osoittaa avointa halveksuntaa.

Vierailija
29/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten-harhaluulot on huvittavia. Oikeasti kyse on vain siitä että naiset pelkää tehdä aloitteita kun itsetunto musertuu pakeista.

Kukaan mies ei halua vaikeaa naista. Toistan: Kukaan mies ei halua vaikeaa naista.

Vierailija
30/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi raukka.

Kannattaa mennä takaisin vanhempien helmoihin, kunnes housuihisi tulee täytettä ja kasvat kunnon mieheksi.

En minä tuollaista turhanpäiväistä lässytystä jaksaisi joka päivä kuunnella...

Vierailija
31/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne uskaltaa, minua lähestytty useita kertoja naisten puolelta.

En kyl ihan tiedä miksi. Tuskin olen komea, kasvot pyöreät tukka lyhyt ja hiukan sekaisin, ainoana postiivisena lienee leveät hartiat ja voimakas rintakehä pyöreän mahan ohella. Tosin en kännää, käytä huumeita ja muutenkin neutraali auktoriteetti. Mutta päälle päin ei näy osakesalkut taikka asunnot yms. Vaatteet jopa reikäisiä.

Miten oli miten yksi moinen minua iskevä nainen aloitti. Kommentoimalla että voisin hankkia ehjät vaatteet. Minua vaan nauratti että jotakuta moinen kiinnosti kun minua ei ainakaan kiinnosta ovatko vaatteet ehjät tai ei. Siitä sitten uteli muuta ja lopulta veti tanssimaan.

Vierailija
32/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian epävarma sellaiseen. Mietin vain, että kuka ihmeessä kiinnostuisi minusta. Siksi en tee aloitteita miehille, vaan odotan aloitteita heidän taholtaan. Valitsen sitten sopivan, kun sellainen tulee kohdalle :)

Vierailija
33/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisten-harhaluulot on huvittavia. Oikeasti kyse on vain siitä että naiset pelkää tehdä aloitteita kun itsetunto musertuu pakeista.

Kukaan mies ei halua vaikeaa naista. Toistan: Kukaan mies ei halua vaikeaa naista.

Ok.

(Kerroin tuolle edellä, kuinka en itse koskaan olisi jättänyt aloitetta tekemättä, jos todella kiinnostavalta vaikuttavan miehen kohtasin, mutta ilmeisesti kukaan ei lue kommenttiani.)

Vierailija
34/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kun miehet tekevät aloitteita ihan tarpeeksi. :)

Vierailija
35/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet olette toistuvasti sanoneet että ette halua aloitteita. Sellaista naista kun ei voi arvostaa joka tekee aloitteen. Tämän on käytäntö myös minulle osoittanut todeksi. Miehen pitää saada juosta perässä, tavoitella, nöyryyttää itseään kerta toisensa jälkeen. Ja sekin sopii minulle mainiosti. En siis tee aloitteita, en osoita kiinnostusta, en mitään. Olen läksyni oppinut.

Ai niin ja ex:kin sanoi että minua ei voi arvostaa kun saamiseni oli niin helppoa. Toivottavasti hän viisastui jälkeenpäin siitä kuinka saatanan hankala minä olen. Katsos ovi voi olla auki, mutta kun siitä menee sisään niin sieltähän se haavemaa löytyy. Helvettiähän hän toivoi. Siksihän hankala nainen halutaan, että voidaan elää hankalaa elämää sen kanssa ja eron jälkeen.

Vierailija
36/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voimaantunut nainen tee enää 2020-luvulla mitään aloitteita! Ne tietävät arvonsa eikä niille mikään alle 100k vuodessa tienaava juntti kelpaa!

Vierailija
37/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ime ilmaa, kaikki annetut ohjeet ja toitotukset vähintään yhtä vääriä mitä miehillekkin tungetaan. Ei se naisille annettujen ohjeiden vääryys mitään uniikkia ole.

Vierailija
38/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ne uskaltaa, minua lähestytty useita kertoja naisten puolelta.

En kyl ihan tiedä miksi. Tuskin olen komea, kasvot pyöreät tukka lyhyt ja hiukan sekaisin, ainoana postiivisena lienee leveät hartiat ja voimakas rintakehä pyöreän mahan ohella. Tosin en kännää, käytä huumeita ja muutenkin neutraali auktoriteetti. Mutta päälle päin ei näy osakesalkut taikka asunnot yms. Vaatteet jopa reikäisiä.

Miten oli miten yksi moinen minua iskevä nainen aloitti. Kommentoimalla että voisin hankkia ehjät vaatteet. Minua vaan nauratti että jotakuta moinen kiinnosti kun minua ei ainakaan kiinnosta ovatko vaatteet ehjät tai ei. Siitä sitten uteli muuta ja lopulta veti tanssimaan.

Näinhän se on. Se, ettei naiset tee ap:lle aloitetta ei tarkoita ettemmekö me tekisi muille miehille aloitteita.

Vierailija
39/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei uskalla , minä kysyin mieheltäni eka iltana "mennäänkö sänkyyn" ja myös kosin. Ala tapailemaan oikeita naisia äläkä vätyksiä  -nainen

Vierailija
40/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen varmuuden vuoks naisille vain sp-neutraaleja poliittisia aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi