Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät uskalla tehdä aloitteita?

Vierailija
12.02.2021 |

Miksi naiset ovat niin pelkureita etteivät uskalla lähestyä miehiä ja tehdä alotteita, miettikää jos miehetkään ei tekisi alotteita niin ei tulisi parisuhteita ja lapsia syntyisiä entistä vähemmän. Tinderissäkin monien naisten profiilitekstissä lukee että aloita sinä keskustelu. Ei hitto mitä raukkoja naiset ovat.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi taas uhriutumista siitä, kuinka ihan vääränlainen teki aloitteen, kiitos.

Vierailija
2/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tekee komeille miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos miehet eivät mielestäsi ole raukkoja, niin eihän heillä sitten ole mitään ongelmaa tehdä aloitetta. 

Vierailija
4/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos miehet eivät mielestäsi ole raukkoja, niin eihän heillä sitten ole mitään ongelmaa tehdä aloitetta. 

Vastaa sinä ensin kysymykseen miksi naiset ovat raukkoja!

Vierailija
5/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen aikoinani tehnyt ihan riittävästi aloitteita, mutta sitten orastava suhde päättyy siihen kun miestä ahdistaa se, että olin "helppo" eikä tarvinnut jahdata.

Vierailija
6/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti yhden kesän. Siksi en enää pokaa, ellen etsi pelkkää panoa.

Vierailija
7/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ”alota sinä keskustelu” -tyyppinen teksti muuten lukee välillä miestenkin profiiliteksteissä. Ne pyyhkäisin aina vasemmalle. Minusta ei anna hyvää kuvaa itsestään, jos käskyttää tai anelee toista aloittamaan keskustelun (koskee miehiä ja naisia). Eli kannattaa jättää sellaiset profiilit omaan arvoonsa ja keskittyä muihin.

Itse olen kolme kertaa seurustellut ja jokaisella kerralla minä tein aloitteen. Olisi kieltämättä ollut hauska joskus päätyä suhteeseen miehen aloitteesta.

Vierailija
8/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, turhaan roikun ko. palstoilla, kun en tee aloitteita. Ei niin kiinnosta miestenkään aloitteet, jos ne on vaan kuvapyyntö ja sen jälkeen ei mitään. Tai yhdet kahdet treffit ja katoaminen. Olen tulkinnut, että minussa on jotain vikaa, ei kelpaa. Miehet etsii aina niin niin, kauniita, hoikkia, tavallinen keski-ikäinen nainen ei kelpaa ikäiselleen tai n max +10 v vanhemmille.

Vierailija
9/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mew kirjoitti:

Tuo ”alota sinä keskustelu” -tyyppinen teksti muuten lukee välillä miestenkin profiiliteksteissä. Ne pyyhkäisin aina vasemmalle. Minusta ei anna hyvää kuvaa itsestään, jos käskyttää tai anelee toista aloittamaan keskustelun (koskee miehiä ja naisia). Eli kannattaa jättää sellaiset profiilit omaan arvoonsa ja keskittyä muihin.

Itse olen kolme kertaa seurustellut ja jokaisella kerralla minä tein aloitteen. Olisi kieltämättä ollut hauska joskus päätyä suhteeseen miehen aloitteesta.

Jep, profiilissa jos lukee, että en osaa kertoa mitään itsestäsi, kysy mitä haluat. Ei tuollainen varmaan jatkossakaan olisi kiva keskustelukumppani.

Vierailija
10/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, turhaan roikun ko. palstoilla, kun en tee aloitteita. Ei niin kiinnosta miestenkään aloitteet, jos ne on vaan kuvapyyntö ja sen jälkeen ei mitään. Tai yhdet kahdet treffit ja katoaminen. Olen tulkinnut, että minussa on jotain vikaa, ei kelpaa. Miehet etsii aina niin niin, kauniita, hoikkia, tavallinen keski-ikäinen nainen ei kelpaa ikäiselleen tai n max +10 v vanhemmille.

Miksi olet päästänyt itsesi pulleroksi, miehet säikähtää treffeillä pulleroita ja siksi katoavat. Varmaan olet salannut lihavuutesi kuvissa.

Vierailija
11/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin pelimiesteorian mukaan nainen pyrkii asettumaan miehen näkökenttään, mutta passiivisesti. Ehkäpä useaan kertaan jotta vihje menee perille. Miehen tehtävä on sitten "löytää" ja iskeä nainen. Tämä siis biletyspaikkaympäristössä.

Mitenhän tämä siis Tindereissä onnistuisi.

Vierailija
12/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa liian suuria odotuksia ja sitten pettymys on musertava, pätee molempiin sukupuoliin kyllä.

Vierailija
13/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kerran yksi kaunis nainen teki aloitteen. Onnistuin tosin ryssimään senkin mahdollisuuden. Olen estynyt ja ruma mies.

Vierailija
14/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta on tullut aloite ehkä kaksi kertaa? Olen paria kuukautta vaille 50 vuotias mies. Näin siis tutustumisessa. Sitten vielä toinen asia. Vuosia kestäneissä pitkissä suhteissa aloitteet seksiin voin laskea yhden käden sormilla. Tarkoitan naisen tekemiä aloitteita.

Ei voi olla että haluttaa niin harvoin kun omista aloitteista on kuitenkin tehty vaikka mitä. Otetaan nyt esimerkki. Kysyin haluaisitko joskus jotain tuhmempaa? Meni ihan punaiseksi ja vastasi että joo mutta mitä sillä tarkoitat? Pikkusen piti ihan tivata niin neito halusi piiskaa/remmiä.  Sai mitä halusi mutta eipä itse kyennyt sitä sanomaan.

Vierailija
15/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perjantai...

Mietipä, ap, hetki. Jos minä naisena näen/tapaan miehen, joka vaikuttaa todella kiinnostavalta, niin minkä ihmeen takia jättäisin tilaisuuden käyttämättä? Se, mikä aloite milloinkin on, riippuu sitten tilanteesta. Jos kyseessä on nettideittipalsta ja sovin miehen kriteereihin, niin totta mooses minä laitan hänelle viestiä!  Jos näen hänet baarissa ja hän selkeästi vastaa katseeseeni ja hymyyni, niin todellakin sopivalla hetkellä siirryn juttusille.

MUTTA! Minä en mene baariin sillä mielellä, että nyt pitää saada joku. Enkä nettideitteihin. Jos ei ole sellaista, joka saa sydämen läpättämään (ei nyt ihan kirjaimellisesti), niin en tietenkään tee aloitteita kenellekään.

(Olen parisuhteessa joten kaikki tuo imperfektissä, mutta se oli helpompi kirjoittaa preesensissä)

Vierailija
16/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kysymys naisista tai miehistä.

On vain ihmisiä jotka pelkäävät epäonnistua ja siksi eivät tee aloitetta.

On aivan normaalia saada pakit 9/10 tai huonomminkin mutta ei tässä ilman pillua ole tarvinnut olla kun yrittää.

Vierailija
17/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein nettideiteissä aloitteita. Edellytyksenä oli, että ensinnäkin mies siis todella herätti kiinnostuksen eli oli enemmän kuin "ok". Sen jälkeen tarkistin, millaista naista hän etsii ja tein aloitteen jos varmasti sovin kriteereihin (paitsi jos hänen ikähaarukkansa alkoi paljon minua nuoremmasta; vaikka olisin mahtunut ikähaarukan yläpäähän, tulkitsin hänen todellisuudessa hakevan selvästi nuorempaa).

Vierailija
18/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tinderissä ensin viestein laittaminen on aloite niin tein niitä vaikka kuinka.

Itse en sitä pidä aloitteena mutta muille se näyttää olevan.

Vierailija
19/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on testi. Jos mies tuijottaa ja pyörii ympärillä, mutta ei tee mitään, niin sellaisella miehellä ei ole riittävästi ”munaa” olla minun kanssa. Järkevä, normaali aloite riittää, ei tarvitse yrittää alfana kukkoillen pullistella.

Vierailija
20/56 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman kuukauden deittisivuilla ja kolme kertaa tein aloituksen, ei minkäänlaista kontaktia tullut vastapuolelta. Ja ne, jotka tekivät aloituksen minun suuntaan olivat varattuja jotka vonkasivat päiväkahvi seuraa. Ne joitten kanssa kävin treffeillä, olivat kaikki kyynisiä ja katkeria menneisyydessä vellovia miehiä. Kannattaisi käydä se avioero läpi vaikka ammatti-auttajien kanssa jos muuten ei pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä