Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmisto vai Oikeisto Kumpaan kuulut vai kuulutko keskelle??

Vierailija
12.02.2021 |

Itse en kuulu kumpaankaan mulla on mielipiteitä molemmista puolista

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali oikeisto on mun juttu. Ei siis näitä öyhöttäjiä, mutta uskon yksilön omaan vastuuseen ja siihen, että kaikilla pitäisi olla yhtäläiset mahdollisuudet. 

Vierailija
2/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liberaali vasemmistolainen mutta on oikeistollakin ihan hyviä pointteja mutta nykyään pitää olla vaan yhtä mieltä asioista ja kriittisesti ajattelevat leimataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, mut olen kallistunut viime aikoina oikeistolaisiin, mut olen liberaalimpi.

Vierailija
4/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mihin kuulun mutta sen tiedän että influenssa kausilla mediassa kerrotaan että liikunta ja vitamiinit ehkäisevät influenssaa mutta korona aikana niistä ei puhuta pelastajina vaan rokotetta jossa on kuitenkin riskejä. Kyllä luonnolliset keinot ehkäisevät paremmin kun rokote

Vierailija
5/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani kummassakaan ja onko tuolle nyt Suomessa tarvetta. Silti en äänestä keskustaa vaikka pidetään vissiin neutraalina...

Vierailija
6/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se joka ennenkin on sanonut tosta miten ne ehkäisee enemmän kun rokote? 

Ap

Vierailija
7/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se joka ennenkin on sanonut tosta miten ne ehkäisee enemmän kun rokote? 

Ap

Sama mies

Vierailija
8/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistoa. Kun hyvinvointivaltio lyö valtavat rahasummat tasaveroisten mahdollisuuksien antamiseen, niin kyllä niitä on jokin velvollisuus myös käyttää.

Vierailija
9/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistoon kuulun, ehdottomasti.

Vierailija
10/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni mietityttää koronasta se asia että se on aika tappava mutta sen toinen aalto tuli syksyllä nyt on kevät talvi jolloin se on myös pahana ja taas kesällä se väistyy pois. Onko tää sittenkin influenssa joka joskus tuli joka vuosi ja nyt sille on annettu uus nimi eli korona :D

Olen miettinyt myös sitä teoriaa että korona tuli silloin 2019 syksyllä ja aluksi oli pahana mutta koska tuli rajoitukset niin korona hävisi suurilta osin ja ei keretty rokottaa niin nyt kun halutaan rokotuttaa ihmisiä alettiin valehtelemaan että korona tuli taas takaisin vaikka tällä kertaa se on kausi-influenssa

Vierailija
11/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto ja vasemmisto molemmat miettivät rahaa kun nousevat hallitukseen.

Älkää äänestäkö sitä joka lupaa vaan sitä joka on pyyteetön

Vierailija
12/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni mietityttää koronasta se asia että se on aika tappava mutta sen toinen aalto tuli syksyllä nyt on kevät talvi jolloin se on myös pahana ja taas kesällä se väistyy pois. Onko tää sittenkin influenssa joka joskus tuli joka vuosi ja nyt sille on annettu uus nimi eli korona :D

Olen miettinyt myös sitä teoriaa että korona tuli silloin 2019 syksyllä ja aluksi oli pahana mutta koska tuli rajoitukset niin korona hävisi suurilta osin ja ei keretty rokottaa niin nyt kun halutaan rokotuttaa ihmisiä alettiin valehtelemaan että korona tuli taas takaisin vaikka tällä kertaa se on kausi-influenssa

Toi toka teoria voi ollakin totta kun kattoo vähän tilastoja jne

Vierailija
13/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasen

Vierailija
14/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle. Se on paras sijainti, hyvää on molemmilla puolilla.

Vierailija
15/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun keskelle, koska Keskusta pitää esillä itselleni tärkeää imaamikoulutusta.

Vierailija
16/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla keskelle! Kannetaan Perussuomalaisia!

Vierailija
17/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten raskausmaha on pullahtanut vain kahdessa viikossa noin isoksi tyhjästä ? Tietäjät tietää

Vierailija
18/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIberaali, mutta keskellä tavallaan. En kuitenkaan Keskustapuolue-keskellä ;). 

Vierailija
19/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali oikeisto, lähempänä akselin keskustaa kuin oikeaa laitaa.

Vierailija
20/79 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti  kuulun vasemmistoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi