Minäpä työskentelen vaativassa asiantuntijatehtävässä, miksi se ärsyttää sinua?
Muistan aina joka välissä muistuttaa että työni on vaativaa asiantuntijatyötä. Miksi se ärsyttää ihmisiä? Tottahan vaan puhun. Työni on vaativaa ja olen asiantuntija. Olen parempi kuin tavan duunari ja siksi minulle myös maksetaan parempaa palkkaa. Miksi pitää vetää hernekeitto nenään tosiasioista?
Kommentit (25)
Ei ärsytä yhtään, sellaisessahan mäkin työskentelen 😄
NYT on huono. Jos meinaat kirjoittaa uskottavan provon, et voi vetää noin överiksi.
Ennen oli rivityöntekijöitä, nykyään vaativia asiantuntijoita.
Esimerkkejä tosielämästä: terveyskeskuslääkäri on tavallinen työväenluokkainen rapaduunari. Yksityisen sektorin kardiologi taas on vaativa asiantuntija.
Minä olen vaativa asiantuntija enkä mikään rapaduunari. t. AP
Minäkin työskentelen vaativassa asiantuntijatyössä.
Pitää tuntea pinkki rätti ja sininen rätti ja pinkki siivousaine ja sininen siivousaine.
t. siivooja
Enpä ole törmännyt ennen siihen, että kukaan asiantuntija lällättelisi muita tehtäviä suorittaville. Menehän tosiaan keksimään parempi provo.
t. Johtaja
Et ole ihmisenä arvokkaampi kuin duunari, työtön tai asunnoton alkoholisti. Raha, asema tai valta ei määritä kenenkään arvoa ihmisenä. Sinä selvästi pyrit siihen että niin olisi, näyttää siltä että syvällä sisimmässäsi koet olevasi arvoton ja yrität kompensoida sitä pätemällä asemallasi työelämässä.
Aika moni työskentelee vaativissa asiantuntijatehtävissä, mutta suurimmalla osalla ei ole mitään tarvetta tuoda sitä esiin.
Et sinä ole missän töissä ikinä ollutkaan palstajonne.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole törmännyt ennen siihen, että kukaan asiantuntija lällättelisi muita tehtäviä suorittaville. Menehän tosiaan keksimään parempi provo.
t. Johtaja
Ei johtaja ole mikään asiantuntija. Sinähän vaan istut toimistossasi jalat pöydällä ja huudat alaisille että töihin siitä.
No heheh. Minäpä työskentelin vaativissa, monipuolista ja laajaa osaamista kunnes yt-neuvottelut veivät työpaikan. Ulkomailla istuva johto oli sitä mieltä, että monimutkaiset compliance-kysymykset jne. tehdään riittävällä tasolla jossain intialaisessa IT-hikipajassa. Eipä muuten tehdä, joten tietyt jutut on tekemättä kokonaan. Seuraavaa isompaa syyniä odotellessa ;D
En tiedä miksi edes kommentoin tätä....
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä tosielämästä: terveyskeskuslääkäri on tavallinen työväenluokkainen rapaduunari. Yksityisen sektorin kardiologi taas on vaativa asiantuntija.
Minä olen vaativa asiantuntija enkä mikään rapaduunari. t. AP
On kyllä vähän eri asia olla "vaativa asiantuntija" kuin työskennellä vaativassa asiantuntijatehtävässä. Ja itse arvostan terveyskeskuslääkäreitä; he ovat monesti niitä, jotka osaavat ohjata tarvittaessa niiden kardiologien ja monen muun erikoislääkärin pakeille. Ei mitään rapaduunareita.
Oiskohan ap pikemminkin niin, että sinussa ärsyttää kus.päisyys, ei ammatti.
T. Vaativaa asiantuntijatyötä tekevä, muttei itseään sen takia paremmaksi ihmiseksi luuleva erikoistoimittaja ja multimediatuottaja
Tuo minäpä on ärsyttävää ihan missä yhteydessä tahansa. Samoin se kun sanotaan teinpä sitten, päätinpä sitten. Mitä hiton sitten?
Ei se sinun tehtävä ketään ärsytä, ei asiantuntijaduuni ole mitenkään uniikkia, mutta tekstisi perusteella ymmärrän kyllä, että sinä persoonna ärsytät. Ettet vai sattuisi olemaan ku**pä* ihmisenä?
Heh, ihan sama mulle mitä työtä ihmiset tekee kunhan ovat onnellisia. Tommonen ylimielisyys taas on niin kuvottavaa, oli sitten minkä alan asiantuntija tahansa.
Ei ärsytä yhtään.
Hoidin itsenia samoista hommista eläkkelle ja käännän kylkeä peiton alla kun sinä lähdet vaativiin asiantuntijahommiisi.
Nyt on vika vain omassa päässäsi. Et ärsyttäisi ketään työlläsi ellet itse olisi vain niin ärsyttävä ihminen.
Ei paljoa paina huutelusi, itse nautin rauhassa kotona elämästä ja teen töitä vain itselleni nykyään. En tiedä onko tämäkin "asiantuntijaduuni" vai ei.
Olehan sinä, köyhä, hiljaa.