Elämä miljonäärinä, joka ei tuhlaa, on ihanaa....
Tällaiset kivat, kirpakat ja kauniit talvipäivät, tulet uuneissa, kissat hyisevät sohvalla, itsellä vapaapäivä, kahvi tippumassa.... ja voi valita osa-aikatyön ja on varaa toteutella arjen kohtuuhintaisia mielitekoja... :)
Ja rahaa tulee tekemättä mitään kolmatta tonnia joka kuukausi... :))
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa stressittömältä elämältä, niin varmasti on mukavaa.
Minä toisaalta nautin siitä ajatuksesta ja tunteesta, että kaikki, mitä minulla on, on ihan minun omaa aikaansaannosta. Kun ei ole mummi eikä pappa jättänyt mitään, niin kaikki on omilla kätösillä rakennettu. Se on onnistumisen tunne :)
Joo. Mun äitini varmaan tavoitteli sitä minulle, kun ei kyennyt kasvattamaan minua niin, että mä olen rikas perijätär, enkä mä kaipaa kiksejäni tuosta. Minusta ihminen voi onnistua, vaikkei sille olisi tarvettakaan, ja kaikki puurtaminen paskan maku suussa on henkistä väkivaltaa, jos joku toinen siihen koittaa pakottaa.
ApTotta toki, kyllä ihminen voi onnistua ilmankin, että se liittyy omaisuuteen ja rahaan ja sitä kautta elämän rakentamiseen. Mutta tavoitteita ihmisen elämässä pitää olla, muuten ei tule onnistumisen kokemuksia. Se yrittäminen ja saavuttaminen ei ole mikään vastenmielinen homma, se on palkitsevaa. Se on vastenmielistä silloin, kun siihen pakotetaan, mutta ei silloin, kun se on oma valinta.
Mä en kyllä koe, että tarvitsen elämässä onnistumisen tunteita tavoitteiden kautta, mä osaan iloita siitä, mitä mulla on.
Ap
Turvallisuushakuiselle ja kulutushaluttomalle ja paikallaanviihtyvälle oikein hyvä konsepti. Tosin mikään omaisuus ei ole satavarmasti turvassa. Itsellänikin on nyt ylimääräinen 300 000 euron omaisuus, mutta sehän voi olla jossain vaiheessa mennyttä tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien joku miljoona ja parin tonnin tulot kuussa on ollut rikas, 60-luvulla?
On se edelleen. Suomalaisten mediaanivarallisuus on jotain 100 000. Keski-ikäisillä vähän alle 200 000.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään rahoja ole.
On, on.
Itsekin olen kyllä sitä mieltä, että vain taloudellisesti riippumaton voi olla onnellinen. Itse joudun valitettavasti käymään töissä.
En voi muuta kuin sääliä ihmisiä, jotka esittävät netissä olevansa jotain, mitä eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
En voi muuta kuin sääliä ihmisiä, jotka esittävät netissä olevansa jotain, mitä eivät ole.
Mitä tekemistä sillä on tämän ketjun kanssa? Et pysty kuvittelemaan jollain palstalaisella olemaan miljoonaomaisuutta koska?
Ap
tää myös pihi.Pihimmäks käyn.Ihminen tulee niin vähällä toimeen...lal laaa....
Itse ainakin murehtisin vapauteni perään jos tulisi jokin kriisi ilman varallisuuttani. Mutta toki, koska voin.
Ap