Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset ja eläimet samanarvoisia?

Vierailija
12.02.2021 |

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ovat. Siksi olen vegaani ja en mm. käytä ollenkaan länsimaista lääketiedettä tai mitään tuotteita, joiden testaamiseen liittyy eläinkokeita.

Vierailija
2/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulle ovat. Olisi järjenvastaista väittää, että ihminen on arvokkaampi kuin eläin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ajattelee olevansa eläintä arvokkaampi, olisi kiva kuulla perustelut.

Vierailija
4/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Ja ihminenkin on vain eläin.

Vierailija
5/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleisesti katsottuna ovat saman arvoisia, mutta jos meidän talo palaisi, pelastisin kyllä ensin lapset, sitten vasta koirat.

Vierailija
6/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä vähän yli tämä tasa-arvovouhotus...

Vierailija
7/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovahtko ihmiset ja kasvit saman arvoisia?

Naurettavaa vouhottamista. Edes ihmiset eivät ole keskenään saman arvoisia, ei edes suomalaiset.

Vierailija
8/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos pitää eläintä arvokkaampana kuin ihmistä. Se ei nyt erotu tästä kyselystä.

Vierailija
9/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tulevat aina ensin ja sitten vasta elikot. Näin se maailmassa menee.

Vierailija
10/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ovat. Siksi olen vegaani ja en mm. käytä ollenkaan länsimaista lääketiedettä tai mitään tuotteita, joiden testaamiseen liittyy eläinkokeita.

Onko kasvi antanut suostumuksen toimia ravintonasi?

Vierailija
11/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä, miten koira koulutetaan, jos taustalla on ajatus, että ihminen ja koira ovat samanarvoisia.

Koirakin on onnellisempi, jos sille on selvää, kuka on lauman johtaja -> ihminen.

Vierailija
12/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä, miten koira koulutetaan, jos taustalla on ajatus, että ihminen ja koira ovat samanarvoisia.

Koirakin on onnellisempi, jos sille on selvää, kuka on lauman johtaja -> ihminen.

Niinhän lapsistakin sanotaan. Ei vaan puhuta laumasta ja johtajasta vaan perheestä ja vanhemmista.

Vierailija
13/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eläimet ovat arvokkaampia, kuin jotkut ihmiset ja päinvastoin.

Vierailija
14/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on maailmassa asiat hyvin, kun joillakin aikaa tuollaiseen jeesusteluun. Huoh!

Vierailija
15/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja toivottavasti ei ikinä tuu olee.

Vierailija
16/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aasialainen lääktiedehän vasta eläinystävällistä onkin..

Vierailija
17/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtajuusajattelu koiran koulutuksessa on kyllä jo menneisyyttä, vaikka näitäkin vanhan kansan jääriä edelleen löytyy pilvin pimein, valitettavasti.

Vierailija
18/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun tuskin tarvitset länsimaista lääketiedettä, vai minkä sairauden hoidosta sen avulla olet kieltäytynyt?

Sinullekaan tuskin kaikki eläimet ovat saman arvoisia, joten en usko hetkeäkään, että eläimet ovat sinulle samanarvoisia, kuin ihmiset :D

Vierailija
19/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minulle ovat. Olisi järjenvastaista väittää, että ihminen on arvokkaampi kuin eläin. 

Niin siis sullekaan kaikki eläimet eivät ole saman arvoisia. Joten miksi yrität väittää eläimiä ja ihmisiä saman arvoisiksi?

Vierailija
20/36 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ajattelee olevansa eläintä arvokkaampi, olisi kiva kuulla perustelut.

Totta kai olen hyttystä arvokkaampi. Tarvitsetko tälle todella perusteluja? Montako ihmistä olet tappanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi