Tuntuu, että minusta olisi ollut vaikka mihin
Mutta mieheni eivät ole koskaan kannustaneet minua ideoissani. Esim monenlaisia eri yrityksiä olen miettinyt, mutta aina on tyrmätty kaikki. T. Ammattivalittaja
Kommentit (4)
Sinulla olisi ollut oma tahtokin, mutta olet antanut sen pois jo kauan sitten. Voisit ehkä löytää sen uudelleen. Mutta todennäköisesti et.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla olisi ollut oma tahtokin, mutta olet antanut sen pois jo kauan sitten. Voisit ehkä löytää sen uudelleen. Mutta todennäköisesti et.
Kyllä mä ajattelen, että lähden jossain vaiheessa pois. Mieheni ei tue minua ja hänestä paikkani on aina kotona eikä minusta ole mihinkään. Mitkään omat työllistämisideani ei hänelle kelpaa. Hän vaan naureskelee niille. Haluan edes kerran koittaa, onko minusta mihinkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ajattelen, että lähden jossain vaiheessa pois. Mieheni ei tue minua ja hänestä paikkani on aina kotona eikä minusta ole mihinkään. Mitkään omat työllistämisideani ei hänelle kelpaa. Hän vaan naureskelee niille. Haluan edes kerran koittaa, onko minusta mihinkään. Ap
No siitä sitten vaan! Vai montako vuotta tässä meinaat vielä odotella kokeilemisen aloittamisen suunnittelua? Olen kyllä ihan samaa mieltä, että varmasti sinusta olisi moniin asioihin siinä missä muistakin, mutta sinun pitäisi vaan saada aikaan jotain. Itse.
Nyt sitten olen vain kotona.