Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että minusta olisi ollut vaikka mihin

Vierailija
12.02.2021 |

Mutta mieheni eivät ole koskaan kannustaneet minua ideoissani. Esim monenlaisia eri yrityksiä olen miettinyt, mutta aina on tyrmätty kaikki. T. Ammattivalittaja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten olen vain kotona.

Vierailija
2/4 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla olisi ollut oma tahtokin, mutta olet antanut sen pois jo kauan sitten. Voisit ehkä löytää sen uudelleen. Mutta todennäköisesti et. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla olisi ollut oma tahtokin, mutta olet antanut sen pois jo kauan sitten. Voisit ehkä löytää sen uudelleen. Mutta todennäköisesti et. 

Kyllä mä ajattelen, että lähden jossain vaiheessa pois. Mieheni ei tue minua ja hänestä paikkani on aina kotona eikä minusta ole mihinkään. Mitkään omat työllistämisideani ei hänelle kelpaa. Hän vaan naureskelee niille. Haluan edes kerran koittaa, onko minusta mihinkään. Ap

Vierailija
4/4 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ajattelen, että lähden jossain vaiheessa pois. Mieheni ei tue minua ja hänestä paikkani on aina kotona eikä minusta ole mihinkään. Mitkään omat työllistämisideani ei hänelle kelpaa. Hän vaan naureskelee niille. Haluan edes kerran koittaa, onko minusta mihinkään. Ap

No siitä sitten vaan! Vai montako vuotta tässä meinaat vielä odotella kokeilemisen aloittamisen suunnittelua? Olen kyllä ihan samaa mieltä, että varmasti sinusta olisi moniin asioihin siinä missä muistakin, mutta sinun pitäisi vaan saada aikaan jotain. Itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi