Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä

Vierailija
11.02.2021 |

Noniin.

Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.

Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.

Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?

Kommentit (957)

Vierailija
541/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveitä naisia ja äitejä täällä.

En olisi uskonut. Omaan napaansa tuijottavia, äitiyteensä ja kotiinsa jämähtäneitä muumioita. Kuin satavuotiaota ajatuksiltaan vaikka ovat nuoria ihmisiä. Monet satavuotiaatkin ajattelevat vireämmin. Ja niin negatiivinen asenne kaikkeen kivaan ettei mitään rajaa.

En enää ihmettele miehiä, jotka valittavat, ettei vaimo ymmärrä eikä keskustele heidän kanssaan mistään, itkevät seksin- ja hellyyde puutetta. Nimenomaan ihmisen kaipuuta, ei pelkän seksin perässä he ole.

Eipä ole konsti eikä mikään sinkuille saada näitä miehiä ihastumaan, riittää kun pitää ihmisenä, puhuu normaalisti ja hiukan halaa, mies on seitsemännessä taivaassa.

Ja sitten nämä naiset raivoamat niille toisille naisille, ei yhtään katsota omaan peiliin.

Ihme jos edes muutama mies jaksaa pysyä uskollisena.

Onneksi on myös järkeviä naisia olemassa, ymmärtävät parisuhteen ja äitiyden idean. Ja ihmisyyden, kuinka ollaan ihmisen kanssa. Vaikka se ihminen olisi mieskin.

jos mies saa niitä halauksia ja jopa seksiä kotona, niin miksi ihmeessä mies ei kykene kysymään vaimoltaan, mennäänkö yhdessä ystävänpäivänä hotelliin yöksi, miksi siitä täytyy tehdä epämukava yllätys? Ja miksi keksiä myöhemmin palstalaisille selitys siitä, että en minä mitään seksiä vonkaa, meillä on kaikki hyvin, mutta kun on se kuopus, josta vaimo ei päästä irti.

Minusta on rumaa tehdä lapsesta syntipukkia tilanteeseen, jossa ongelmana on manipuloiva mies, joka haluaa päättää naisensa tekemiset. Kannattaa lukea ap:n aloitusviesti ihan huolella, hän haluaa siinä enemmän itselleen kuin vaimolleen!

Vierailija
542/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin tunne vaimoasi järin hyvin? Kuulostaa, että tuo yllätys oli tarkoitus olla mukavaa vaimostasi, koska itse haluat romanttisen hotelliyön ilman lapsia. Nyt sitten suutuit kun vaimo ei asiasta ollutkaan innoissaan. Miten teillä perusarki?Vaimo lapsen kanssa kotona ja sinä töissä? Onkohan vaimolla mahdollisuuksia heittää vapaalle vai onko hän kotona lähinnä lastenhoitaja, ruuanlaittaja, siivoaja, kauppajuhta? Entä kun puhutaan romanttisesti hotelliyöstä niin olisiko sulle ollut ok, että olisit hoitanut lastenhoitoon liittyvät järjestelyt ja matkajärhestestelyt ja vaimo olisi vain saanut rentoutua juuri kuin itse toivoo ilman, että saisit edes seksiä ? Vai olisiki matka sittenkin ollut pilalla?

Taas hirveä oksennus ennakkoluuloja, lainkaan ilmeisesti lukematta aloittajan myöhempiä kommentteja. Mutta mitä voikaan odottaa.

Ne olivat kysymyksiä, joihin voi vastata. Minulla on muutakin tekemistä, kuin lukea ja kommentoida sivukaupalla kaikkia kommentteja.

Mä en myöskään jaksa lukea ketjuja kun menevät pitkiksi, vastaan vain siihen alkuperäiseen.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin tuli selväksi että täällä ei kannata kysellä neuvoja mihinkään parisuhteeseen liittyen 😂 Joskus mietin että onko tämä palsta joku vitsi, vai mistä näitä elämäänsä näin katkeria ihmisiä löytyy? En lainaa tähän myöskään mitään yksittäistä viestiä, jos luette tätä ketjua läpi niin ymmärrätte kyllä että ei ole ihan normaalia ja tervettä meininkiä kaikilla..

Aloittajalle ja vaimolleen toivottelen mukavaa minilomaa kun sen aika tulee!

Vierailija
544/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, kirjoitan nyt yleisen vastauksen kaikille.

Ensin minua epäiltiin seksiä vonkaavaksi vaimon hyväksikäyttäjäksi, ja nyt on asia kääntynyt niin että vaimoni vihaa hotelleja ja yritän puoliväkisin saada hänet pitämään niistä, koska mielestäni suhdettamme ei voi hoitaa millään muulla tavoin.

Joudun tuottamaan pettymyksen, nimittäin vaimoni pitää hotellilomista. Tai lähinnä tästä hotellista, jossa olemme hänen toiveestaan käyneet usein, rentoutuneet ja nauttineet yhdessäolosta.

Vaimo on jo pitkään muistellut kaihoisasti yhteisiä pieniä irtiottojamme, ja ajattelin siksi hänet yllättää sillä.

Suhteemme voi hyvin, ketään ei alisteta eikä kukaan joudu olemaan yksin vastuussa mistään. Vietämme mielellämme aikaa perheenä, emmekä koe lapsia rasitteena. Korona-aikaa lukuunottamatta matkustamme paljon myös perheenä, ja tykkäämme olla lasten kanssa.

Vietämme säännöllisesti mukavia koti-iltoja, huomioimme toisiamme ja nautimme myös arjen pienistä hetkistä.

Vaimoni nauttii läheisyydestä ja seksistä (mikä tuntuu monien palstanaisten mielestä olevan mahdotonta) ja on kaipaillut pitkiä, kiireettömiä aamuja kahdestaan sängyssä. Tästä huolimatta en ole pakottamassa häntä sänkyyn kanssani.

Vaimoni ei ole mikään yllätyksiä vihaava kontrollifriikki, vaan iloinen ja herkästi innostuva nainen, jota pelottaa laittaa nuorin lapsi yöksi hoitoon.

Ehdotin että vaimo voi lähteä myös jonkun ystävänsä kanssa, tai voimme siirtää varausta myöhempään ajankohtaan.

Hän haluaa ehdottomasti tehdä reissun minun kanssani, mutta miettii tämän päivän miten teemme.

Pallo on siis hänellä.

Eilen oli väsynyt ja kiukkuinen vastatessaan kärkkäästi yllätykseeni, mutta yön yli mietittyään kertoi pitävänsä siitä, että yritin ilahduttaa häntä.

Nyt vaimo miettii asiaa, ja päättää mitä tehdään. Kuulemma koko ajan ajatus yhteisestä hotelliyöstä tuntuu kutkuttavammalta, ja haluaisi kovasti lähteä.

Ketjun aloittaja

Kiva tarina, jonka miettimiseen sinulta menikin melkoisesti aikaa. Aloituksessa et kertonut mitään siitä, että vaimokin toivoo tätä - keksit sen jälkikäteen ja syylliseksi nimesit viattomimman eli lapsen. Kun vaimo ei voi jättää lasta!

Miksi et olisi varannut vaimolle omaa hotelliviikonloppua ja ollut silloin lasten kanssa, koska kaikesta päätellen vaimokaan ei ole ollut lapsista erossa vuosiin. Parisuhteelle tekisi paljon parempaa se, että vaimo saa omaa aikaa ja mies lapsiaikaa kuin se, että osoitat vaimolle tämän olevan omaisuuttasi.

Vierailija
545/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähteä, kaipaan piristystä

Vierailija
546/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä nämä kommentit siitä, että milloin lapsen voi laittaa hoitoon... Olen nyt äitiyslomalla ja esikoisemme oli minun äidilläni yötä uutenavuotena ollessaan puolivuotias. Ei vierastanut ja kaikki kuulemma meni hyvin äitini mukaan. 

Imetys ei koskaan oikein kunnolla onnistunut ja 4kk ikäisenä poika alkoi ihan täysin hylkiä rintaa raivoten (ekat rintaraivarit sai synnärillä jo ja sai niitä ihan vähän väliä jo ihan pienenä). Lopulta neuvolassa terveydenhoitaja ja lääkäri kannustivat minua lopettamaan imetyksen yrittämisen pojan 4kk neuvolakäynnin yhteydessä. Joten siis lapseni ei ollut "kiinni minussa" ruuan takia. 

Ei mulle ole kukaan sanonut näistä mitään että milloin on ok laittaa muksu hoitoon. Jotain "tunti per ikä kuukausina" on ollut. On ollut alusta alkaen isänsä hoivissa olohuoneessa satunnaisesti, jotta minä saan nukkua makuuhuoneessa muutaman tunnin. Fiiliksen mukaan ollaan menty. En mä tiedä onko pojan turvallisuudentunne kärsinyt tai mitään? Ei itke juurikaan, nukkuu hyvin ja kovin nauravainen lapsi on. 

Sen oikean ajan tietää vain äiti ja vauva itse!

Höpsistä. Isä on yhtälaillla osa perhettä. Kaikki vauvat ja äidit eivät elä symbioosissa.

eri

Vierailija
547/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kiittämätön sika-ämmä. Ansaitset parempaa.

Vierailija
548/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet kohtuuton olettaessasi, että vaimo ilahtuu siitä, että sinä annat itsellesi lahjan eli lapsettoman viikonlopun.

Lapsi on jo 1v 10 kk, joten keskustele vaimon kanssa siitä, miten hänet saisi pois perhepetistä ja makuuhuoneen kokonaan aikuisten käyttöön.

Toiseksi viikonloppu on monelle naiselle sitä aikaa, jolloin tehdään ns. rästitöitä eli kaikkea sitä, mitä ei viikolla työpäivän jälkeen ole ehtinyt tekemään. Oletko huomannut, että vaimo patistaa sinut lasten kanssa ulos? Ei suinkaan jatkaakseen uniaan, vaan siivotakseen, järjestelläkseen, ripustaakseen pyykkiä, silittääkseen jne. Jos lähdette viikonlopuksi pois kotoa, jää kaikki tuo tekemättä ja se merkitsee seuraavalle viikolle vaimolle tuplatyötaakkaa palkinnoksi siitä, että sinä saat kahdenkeskisen viikonloppusi.

Jos oikeasti olisit halunnut ilahduttaa vaimoasi, olisit tilannut teille siivoojan tai vaimolle personal trainerin tunnin tms. Nyt halusit ilahduttaa ensisijaisesti itseäsi eikä sellainen tunnu "lahjansaajasta" hyvältä.

Vaimo yksin siivoaa, pyykkää ja järjestelee? Miksei puoliso tee samaa? Outoja perheitä löytyy, ei voi muuta sanoa. Ja sama sairas malli opetetaan lapsille.

Vierailija
549/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva yllätys, naiselle vain lisää hommaa ja vaivaa. Nainen hoitaa lapselle hoitajan ja tähän liittyvät järjestelyt, joutuu siirtämään viikonlopun siivoukset ja pyykkäykset ensiviikkoon, hotellissa ei saa nukkua ja levätä kun pitää miellyttää miestä ja seuraavalla viikolla lääkäriin ja kärsimystä kun on pissatulehdus. Tosi hauskaa ja rentouttavaa.

Sanoiko ap näin? Miksi teet oletuksia? Miksi olis pissatulehdus?

Vierailija
550/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pummi emakko. Pihtailkoon sitten siellä opiskelijayksiössään vähän lisää.

Minunkin siskoni käy töissä.

Vierailija
551/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ainakin tuli selväksi että täällä ei kannata kysellä neuvoja mihinkään parisuhteeseen liittyen 😂 Joskus mietin että onko tämä palsta joku vitsi, vai mistä näitä elämäänsä näin katkeria ihmisiä löytyy? En lainaa tähän myöskään mitään yksittäistä viestiä, jos luette tätä ketjua läpi niin ymmärrätte kyllä että ei ole ihan normaalia ja tervettä meininkiä kaikilla..

Kyllähän tällä palstalla löytyy myös teitä sinisilmäisiä mammoja, jotka näette kaiken ruusunpunaisten silmälasien läpi. Ihmetyttääkö sinua ihan oikeasti se, että monen parisuhteisiin liittyy myös katkeruutta? Vähänpä sinulla on elämänkokemusta.

Vierailija
552/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tulee esiin taas monien palstalaisten outo käsitys seksistä: nainen antaa ja mies saa.

Itse naisena olen sitä mieltä että myös minä saan. Ihan tasavertaisena kumppanina. Jos ihminen ei pidä seksistä ja kokee olevansa vaan se antava osapuoli niin silloin ei kannata ryhtyä mihinkään parisuhteeseen tai vielä vähemmän mennä naimisiin asti ja pilata jonkun toisen elämä.

Juuri näin. Aina ihmetyttää tuo että mies ottaa ja nainen antaa, ja nainen on "helppo" vieläpä jos "antaa". Millä vuosituhannella palstalaiset elävät.

Vierailija
553/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, kirjoitan nyt yleisen vastauksen kaikille.

Ensin minua epäiltiin seksiä vonkaavaksi vaimon hyväksikäyttäjäksi, ja nyt on asia kääntynyt niin että vaimoni vihaa hotelleja ja yritän puoliväkisin saada hänet pitämään niistä, koska mielestäni suhdettamme ei voi hoitaa millään muulla tavoin.

Joudun tuottamaan pettymyksen, nimittäin vaimoni pitää hotellilomista. Tai lähinnä tästä hotellista, jossa olemme hänen toiveestaan käyneet usein, rentoutuneet ja nauttineet yhdessäolosta.

Vaimo on jo pitkään muistellut kaihoisasti yhteisiä pieniä irtiottojamme, ja ajattelin siksi hänet yllättää sillä.

Suhteemme voi hyvin, ketään ei alisteta eikä kukaan joudu olemaan yksin vastuussa mistään. Vietämme mielellämme aikaa perheenä, emmekä koe lapsia rasitteena. Korona-aikaa lukuunottamatta matkustamme paljon myös perheenä, ja tykkäämme olla lasten kanssa.

Vietämme säännöllisesti mukavia koti-iltoja, huomioimme toisiamme ja nautimme myös arjen pienistä hetkistä.

Vaimoni nauttii läheisyydestä ja seksistä (mikä tuntuu monien palstanaisten mielestä olevan mahdotonta) ja on kaipaillut pitkiä, kiireettömiä aamuja kahdestaan sängyssä. Tästä huolimatta en ole pakottamassa häntä sänkyyn kanssani.

Vaimoni ei ole mikään yllätyksiä vihaava kontrollifriikki, vaan iloinen ja herkästi innostuva nainen, jota pelottaa laittaa nuorin lapsi yöksi hoitoon.

Ehdotin että vaimo voi lähteä myös jonkun ystävänsä kanssa, tai voimme siirtää varausta myöhempään ajankohtaan.

Hän haluaa ehdottomasti tehdä reissun minun kanssani, mutta miettii tämän päivän miten teemme.

Pallo on siis hänellä.

Eilen oli väsynyt ja kiukkuinen vastatessaan kärkkäästi yllätykseeni, mutta yön yli mietittyään kertoi pitävänsä siitä, että yritin ilahduttaa häntä.

Nyt vaimo miettii asiaa, ja päättää mitä tehdään. Kuulemma koko ajan ajatus yhteisestä hotelliyöstä tuntuu kutkuttavammalta, ja haluaisi kovasti lähteä.

Ketjun aloittaja

Olisit kirjoittanut tämän jo aloitusviestiin niin aiheesta olisi voinut oikeasti keskustellakin. 

Aiheestahan on keskusteltu. Tulos:

Jos mies ostaa hotelliyön yllätyksenä hän on seksiä vonkaava paska sika joka ei ajattele kuin omaa seksilomaansa.

No tuo on sinin tulkintasi yhden ihmisen perusteella. Täällä on minun lisäkseni ollut muutama muukin, joka on yrittänyt perustella miksi se hotelliloma ei vain ole omaan mieleen. Tämän takia minua on mm. haukuttu kontrollifriikiksi. Ihan oikeasti naiset ja miehet nyt hei.

Etusivulla ehkä viiden viesti:

Mies haluaa seksiä seksiä seksiä

Tällä viestillä yli 400 peukkua.

Mitään muutahan mies ei voinut tuolla yllätyksellä haluta? Miksi pitää heti ruveta haukkumaan miestä idiootiksi vaikka ei faktoja tiedä? Ensimmäinen oletus on aina että mies on kuspää.

Tervetuloa AV:lle.. Täällä aloittaja on aina kusipää, sukupuolesta riippumatta.

Kirjoittajan oikeaa sukupuolta voi vain arvailla... Täällä trollataan ihan huolella.

Vierailija
554/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tällä palstalla löytyy myös teitä sinisilmäisiä mammoja, jotka näette kaiken ruusunpunaisten silmälasien läpi. Ihmetyttääkö sinua ihan oikeasti se, että monen parisuhteisiin liittyy myös katkeruutta? Vähänpä sinulla on elämänkokemusta.

En suinkaan näe kaikkea ruusunpunaisten silmälasien läpi. Myös minulla on hyvät ja huonot päiväni, mutta en oksenna niitä huonoja päiviä muiden niskaan.

Miksi olet katkera miehellesi? Minusta katkeruus ei kuulu parisuhteeseen. Asioista voi olla eri mieltä ja joskus pitää riidelläkin. Mutta asioista pitää päästä yli, eikä katkeroitua iäksi jos toinen ei toimi omasta mielestä toivotulla tavalla. Monesti katkeroituminen kertoo siitä, että ei ole saanut kerrottua omia toiveitaan ja tarpeitaan kumppanilleen, ja pettyy koska toinen ei osaa lukea ajatuksia ja toimii luontaisesti eri tavalla kuin sinä. Avaa suusi jos joku asia vaivaa, vain siten asiat voivat selvitä. Katkeruus syö vain sinua itseäsi sisältä, ja ajan myötä tappaa sen parisuhteenkin.

Vierailija
555/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa nyt hitusen näihin vallitseviin olosuhteisiin turhautuneena, että pökräisin onnesta jos päästäisiin miehen kanssa jonnekin kahdestaan. Meillä on 5v ja kohta 3v lapset, ja ennen kuin korona iski tuulettimeen, oli just mietitty ihan kahdenkeskistä reissua. No, meidän potentiaaliset lastenhoitajat on ottaneet rajoitukset tosissaan, eli ei olla vieläkään minnekään päästy. Yhtään yötä ei ole vietetty kahdestaan missään sen jälkeen, kun esikoinen syntyi. No, nyt kun ollaan etätöissä, voi päivällä joskus varastaa aikaa lasten ollessa hoidossa, mutta eipä se ole sama asia, kuin vaikka kokonainen vuorokausi vapaata sekä lapsista että töistä. Ja joo, jos vaikka sinne yhteisen hotelliyön viettoon joskus pääsisi, niin s*ksiä kiitos, paljon.

Terveisin N40, joka olisi viime yönäkin tehnyt mieluummin jotain ihan muuta, kuin valvonut nuhaisten lasten kanssa. Lapset on rakkainta maailmassa, mutta joskus olisi kiva pistää meidät aikuisetkin etusijalle.

Vierailija
556/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu toi mieleeni erään tapahtuman parin ihanvuoden takaa.

Mieheni paras ystävä yllätti vaimonsa hulppealla ravintola + sviitti illalla. Lapsien hoidon oli järjestänyt valmiiksi.

Vaimo sai kuitenkin jonkun hepulin ja vihastui miehelleen ja kieltäytyi lähtemästä, koska oli "liian väsynyt rentoutumaan" tms. Mies yritti useamman kerran maanitella vaimoa mukaan, mutta lopulta tarjosi hotelliyötä miehelleni ja mulle.

Mies ei työjutun takia päässyt, mutta itse otin sviittiyön kiitollisena vastaan. En ollut niin hienossa hotellissa yöpynytkään vielä tuolloin.

Päätettiin mieheni kanssa, että pyydetään miehen kaveria seuraksi sviittiin, hänhän oli sen maksanutkin. Vietimme sitten miehen kaverin kanssa todella kivan illan ja ruhtinaallisen aamupalan.

Kaikki meni siis lopulta oikein kivasti, mutta kaverin vaimo veti tästä aivan valtavat kilarit. En ymmärrä miksi, mitään seksuaalista tai sen suuntaistakaan ei tapahtunut.

Emme tänäkään päivänä ole olleet missään tekemisissä, mutta olen kuullut, että puhuu p**kaa minusta yhteisille tutuille.

Jäi kiinnostamaan: vietittekö kivan illan lisäksi myös yhteisen yön?

Vierailija
557/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tulkintani tapahtuneesta: ap:n parisuhde on päässyt erittäin huonoksi, mutta lapsiarki estää asiaa paljastumasta kokonaan. Seksielämä kaikissa muodoissaan on loppunut. Ap haluaisi seksiä ja järjestää hotelliloman. Ap ei halua villiä seksiä läpi yön, kunhan nyt jotain saisi. Vaimo ei halua seksiä. Vaimo ei halua hotelliin, koska tietää, että siellä on vaikeampi torjua ehdotukset vedoten käytännön syihin. Siksi vaimo torjuu hotelliloman lapseen vedoten: lapsen antaminen hoitoon olisi vastuutonta, kukaan muu ei osaa hoitaa lapsia. Lapsi ei ole tottunut vieraisiin hoitajiin (eikä tietenkään totukaan, kun niitä ei ole).

Ennuste: vaimo torjuu myös seuraavan hotelliyllätyksen vuoden päästä kihlajaispäivänä, kun lapsi on 2 v 10 kk. Syitä löytyy.

Vierailija
558/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu toi mieleeni erään tapahtuman parin ihanvuoden takaa.

Mieheni paras ystävä yllätti vaimonsa hulppealla ravintola + sviitti illalla. Lapsien hoidon oli järjestänyt valmiiksi.

Vaimo sai kuitenkin jonkun hepulin ja vihastui miehelleen ja kieltäytyi lähtemästä, koska oli "liian väsynyt rentoutumaan" tms. Mies yritti useamman kerran maanitella vaimoa mukaan, mutta lopulta tarjosi hotelliyötä miehelleni ja mulle.

Mies ei työjutun takia päässyt, mutta itse otin sviittiyön kiitollisena vastaan. En ollut niin hienossa hotellissa yöpynytkään vielä tuolloin.

Päätettiin mieheni kanssa, että pyydetään miehen kaveria seuraksi sviittiin, hänhän oli sen maksanutkin. Vietimme sitten miehen kaverin kanssa todella kivan illan ja ruhtinaallisen aamupalan.

Kaikki meni siis lopulta oikein kivasti, mutta kaverin vaimo veti tästä aivan valtavat kilarit. En ymmärrä miksi, mitään seksuaalista tai sen suuntaistakaan ei tapahtunut.

Emme tänäkään päivänä ole olleet missään tekemisissä, mutta olen kuullut, että puhuu p**kaa minusta yhteisille tutuille.

Jäi kiinnostamaan: vietittekö kivan illan lisäksi myös yhteisen yön?

Päätettiin miehen kanssa pyytää miehen kaveri mukaan, kun oma mies ei päässyt 🤣

Vierailija
559/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en näe mitään järkeä elää katkeroituneessa suhteessa.

Minulla on elämänkokemusta jo senverran, ehkä enemmän kuin monilla täällä, että ajattelen: elämme vain kerran. Ei kannata hukata omaa eikä toisen elämää jos parisuhde ei toimi ja siinä olevat ihmiset muuttuvat ilkeiksi ja katkeriksi. Vielä pahempaakin jopa.

En ole ruusunpunaisten lasien kanssa elävä, mutta todella ihmettelen kyllä lukiessani näitä joitain kommentteja kuinka erilaisia parisuhteita on olemassa.

Vierailija
560/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä että teillä ei ole ollut seksiä pitkään aikaan, vaimo ollut väsynyt ja lapsi ei ole vielä ollut kertaakaan hoidossa.

Jos noista lähtökohdista kuvittelet tilanteen korjautuvan hotelliyöllä jossa vaimo on heti valmis harrastamaan villiä seksiä koko yön niin metsään menee.

Viesti 43. Jne jne. En nyt lainaile enempää.

Jos ei ole silmään itselle yhtää näistä ja vastaavista sattunut niin on kyllä luetun ymmärtämisessä ongelmia.

On sulla kyllä ymmärtämisen kanssa ongelmia. Tuo sinun ensimmäinen viestisi oli aika random pläjäys, josta ei käynyt ollenkaan selville mihin keskustelun osaan halusit sen liittyvän. Yleensä nimittäin tällaisissa monisivuisissa keskusteluissa on samassa ketjussa monta eri puheenaihetta.

Ja se, eträ jälkikäteen linkittelet näitä seksiviestejä on.. noh.. muumioavoista.