Lempikarkkipussi?
Kommentit (253)
Se Fazerin pussi, missä on suklaapäällysteisiä lakupaloja. Lisäksi Salta Katten ja Sura Katten pussit on kivan pieniä ja sopivat hyvin yhteen.
Marimint (nykyisin Marianne toffee)
Suffeli Puffi
Molemmat yhtä hyviä, en osaa valita noiden väliltä sitä kaikkein parasta.
Malaco Leijona Kuningas makeissekotus ja Fazer Lumi Pantteri Mix makeissekoitus - voi nam.
Ketunnenät. imeskeltäviä.
AP syö kettukarkkeja, mä löysin raffel pussin kaapista, unihdin sen viikko sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pitkästä aikaa karkkipussin. Voi, mikä pettymys. Ei enää maistunutkaan siltä kuin olin kuvitellut muistoissani. Pelkkää maustettua sokeria. Vatsa vain turposi.
Olisi edes sokeria. Glukoosisiirappia ovat enimmäkseen, se kun on halvempaa kuin sokeri.
Eikä edes glugoosi vaan glugoosi-fruktoosi, sitä on nykyään kaikessa, paitsi Hariboissa ei missään! Yritän valita aina ne vaihtoehdot missä on tehty vanhasta kunnon sokerista, jonkinlainen laadun tae sekin.
Haribon I Like Mix, ei yhtään huonoa karkkia!
Dumle ja Pandan hukkapussi on myös hyvä.
Mammat syö vaikka torakoita jos ne on kieritelty sokerissa.
Oli Malacon salmiakki tv-mix, mutta nyt sekin on pilattu. Aivan paskapussi tää uus sekotus! Vituttaaaaaa ihan kaikki uuditukset tässä maailmassa!!
Fazer pilasi aikoinaan sen vihreen sekotuspussin, jota myytiin esim. Lidlissä xxxlkoossa joskus.
salmiakki hedelmäsekotus, sesese, ei nyt tuu mieleen, mut joo se oli mun suosikkipussi ennen sen uudistusta.
Uudistakaa vaan, mä syön vaan irtareita nykyisin.
Tokmannin Dinopussi. Tosi hyviä hedelmäkarkkeja.
Mistä karkkipussista on fazer remixin hedelmäkarkit, jotka eivät ole niitö panttereita.
Siis esim se harmaa pyörylä, keltainen viisikulmio, vihreä kuunsirppi ja se punainen vähän suorakaiteen mallinen.
No siis tätä ei ehkä lasketa koska tätä ei ole valmistettu aiiikoihin, varmaan yli 10 vuoteen. Mutta joskus myytiin Kinder-karkkipusseja! Niissä oli erilaisia kinder-vaihtoehtoja (Bueno, se toinen pienempi kinder-patukka, niitä pieniä munapalloja :D) samassa pussissa. Rakastan kinder-suklaata, se oli niiiin hyvä pussi. Siellä tais olla jotain sellastakin kinderiä mitä nykyään ei saa irtoversiona, jos ei aika nyt täysin ole muistoja kullannut
Vierailija kirjoitti:
No siis tätä ei ehkä lasketa koska tätä ei ole valmistettu aiiikoihin, varmaan yli 10 vuoteen. Mutta joskus myytiin Kinder-karkkipusseja! Niissä oli erilaisia kinder-vaihtoehtoja (Bueno, se toinen pienempi kinder-patukka, niitä pieniä munapalloja :D) samassa pussissa. Rakastan kinder-suklaata, se oli niiiin hyvä pussi. Siellä tais olla jotain sellastakin kinderiä mitä nykyään ei saa irtoversiona, jos ei aika nyt täysin ole muistoja kullannut
Ihanaa että joku muukin muistaa tän, oli muuten erittäin hyvä pussi. Maksoi kyllä ihan saamaristi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena voin vain haaveilla suomen karkkivalikoimista. Nykyisessä kotimaassani suklaata kyllä missä muodossa tahansa, mutta esim irtokarkkeja ei ollenkaan. Jotain perus haribon nallekarkkeja jostain saa, mutta siinä se 😭 Muistelen lämmöllä ässä mixejä ja missä x pusseja. Hyvää Makumaasta, ja se fazeron kirpeä vaahtokarkkipussi mikä oli kesällä/syksyllä kaupoissa, liekö enää sitä en tiedä.
Maasi on sivistysmaa. Ihmisten energiantarvetta voi kattaa muullakin kuin teollisuuskarkeilla, kuten hyvällä ja terveellisellä ruoalla.
Järkyttävän kokoiset karkkihyllyt ovat varmasti osasyynä sille, miksi Suomessa on niinkin paljon lihavia ihmisiä. Ja itkijöille vertailukohdaksi, että turha nauraa amerikkalaisten super size -annoksilla, kun katsoo meidän karkkihyllyjä.
Vierailija kirjoitti:
Oli Malacon salmiakki tv-mix, mutta nyt sekin on pilattu. Aivan paskapussi tää uus sekotus! Vituttaaaaaa ihan kaikki uuditukset tässä maailmassa!!
Fazer pilasi aikoinaan sen vihreen sekotuspussin, jota myytiin esim. Lidlissä xxxlkoossa joskus.
salmiakki hedelmäsekotus, sesese, ei nyt tuu mieleen, mut joo se oli mun suosikkipussi ennen sen uudistusta.
Uudistakaa vaan, mä syön vaan irtareita nykyisin.
Tarkoitatko sitä pientä salmiakki tv-mix pussia? Ei kai se isompi ole tullut sen tilalle? Toivottavasti ei, se pieni sekoitus on täydellinen ja juuri sopivan kokoinen.
Beef Jerky, ihan mikä vaan maku. Joku random kaloriton energiajuoma päälle.
Karsea jano kyllä jää kun suolaa on niin paljon.
TV Mix suolainen on taivaallinen