Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvun "kaikkitietävä" määräilee miten toisten pitää toimia. Mitäpä sinä sanoisit hänelle?

Vierailija
11.02.2021 |

Määräilee kaikkia ja hänen pillin mukaan pitäisi mennä. Suuttuu, kun ei mene niin. Tekee mitä haluaa ja kaikki muut ovat ikäviä ihmisiä. Mitä sinä sanoisit hänelle? Olen pohtinut, mutta en keksi mitään sanottavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisisin välit.

Vierailija
2/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että "kiitos neuvosta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tuolle mitään sanoa. Pidä omat asiasi omanasi ja katso ettei pääse päsmäröimään.

Vierailija
4/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että päivää. Ja myöhemmin, että hei taas. Ja tekisin niin kuin itse parhaaksi näen.

Vierailija
5/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Niin vähän tekemisissä kuin mahdollista. Jos onnistuu en olisi tekemisissä ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään mitään. Milläs tuo muka pakottaa minua tekemään jotain? Ihan sama, mitä joku kääkkä kälättää. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

Vierailija
7/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä sanoisin riippuu siitä, kuka on kyseessä.

Anoppi?

Appi?

Äiti?

Isän uusi vaimo?

Sisar? Veli? Täti? Miehen/vaimon sisar/täti/setä?

Vierailija
8/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina, että joo, täytyy katsoa. Sitten teen niin kuin parhaaksi näen. Toisten kiukuttelusta en ole vastuussa.

Vierailija
9/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että vai niin, juupa juu. Ja jatkaisin elämääni just niin kuin itse haluaisin. Ja jos tulisi jotain mäkättämistä, yhteys poikki.

Vierailija
10/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että "Heitä jo hulluamasta!"  ja tilanteesta riippuen toimisin kuten itse haluan.

Tuollaiset sukujen sekoilijat, jotka yleensä ovat ikävä kyllä naisia (anoppi tai oma äiti), pitäisi oikeasti yhden rohkelikon pistää ruotuun, mutta luonnehäiriöinenhän siitä vasta innostuu v-lemaan kahta kovemmin.

Jos terrorisoitava suku on suuri, kannattaa liittoutua saman mielisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän