Lempikarkkipussi?
Kommentit (253)
Brunbergin lakritsi-toffeepalat suklaakuorrutuksella.Pussi 200g.Kaikki ihanat maut yhdessä palassa Suussasulavia.Nam!
Brunbergin lakritsitoffee-palat. Polly rocksit oli myös hyviä. Toivottavasti se uusi Pollysekoitus, jossa makuna ainakin hopeatoffee olisi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kirpeät
Kai tiedät että sinun hampaasi on erityisessä vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Malagon sellainen salmiakkipussi Gott och Blandat, jossa oli esim. niitä simpukanmuotoisia hunajanmakuisia lakritsikarkkeja ja chilin muotoisia punaisia, mutta onko se pussi poistunut markkinoilta? En löydä enää Suomen kaupoista.
Hyvää makumaasta hedelmäpussi on nykyään huono, kun siinä on 30 % vähemmän sokeria ja ihan kumia ne karkit.
Jees, ne simpukanmuotoiset!!!!
Fazerin remix summer carnival oli hyvä. Tutti frutti nordic berries oli kans jees. Molemmat sinisessä ja punaisessa pussissa olevat pollyt.
Ihan oikeasti? Aikuiset syövät karkkipusseja??
Onpas kummaa. Meitsi ehkä joskus pentuna sellaisia nautti, aikuisena namit ovat jäätelöä ja/tai suklaata (tummaa).
En enää ihmettele suomalaisten ylipainoja!
Vierailija kirjoitti:
Fazerin parhaat! Klassikko.8
Se on Fazerin parhain
Ihan oikeestiko aikuiset juo viinaa?
Marianne-pussi perheessä perinteeä automatkoilla. Mökille ajaessa erään Saaran mökin kohdalla saadaan ottaa mellit. Kivaa!
Hienoa et Fazer ymmärtäny pitää perinteisiä karkkipussilajeja valikoimissa.
Pandan Hukkapussi! Pidän makeista yllätyksistä :D
Remix ja ässämix. Jos keltaisia turkinpippureita saisi vielä omassa pussissa kiilaisi kyllä kärkeen 😋
Pussillinen irtokarkkeja johon olen saanut itse valita mieleisiäni karkkeja. Niissä valmiissa sekoituksissa on aina sellaisia, joista en tykkää kuten kirpeitä karkkeja ja / tai salmiakkia. Irtokarkkeja tosin en osta enkä syö koska koskaan ei tiedä, että kuka niitä karkkeja on likaisilla käsillään jo ehtinyt lääppimään, sylkemään / kuolaamaan / yskimään sinne karkkien joukkoon tai vaikka salaa kaatamaan niiden joukkoon ties mitä haitallisia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Pussillinen irtokarkkeja johon olen saanut itse valita mieleisiäni karkkeja. Niissä valmiissa sekoituksissa on aina sellaisia, joista en tykkää kuten kirpeitä karkkeja ja / tai salmiakkia. Irtokarkkeja tosin en osta enkä syö koska koskaan ei tiedä, että kuka niitä karkkeja on likaisilla käsillään jo ehtinyt lääppimään, sylkemään / kuolaamaan / yskimään sinne karkkien joukkoon tai vaikka salaa kaatamaan niiden joukkoon ties mitä haitallisia aineita.
En siis osta juuri koskaan karkkipusseja mutta joskus ostan suklaalevyn tai suklaapatukan. Joskus harvoin saatan ostaa esim. Fazerin Omar-karkkipussin koska siinä kaikki karkit ovat samoja.
Ei oo karkkipussi vaan X-tran tumma suklaa, levy 100 g hinta 55 senttiä S-marketissa... Nyt niillä taitaa olla joku kaakaojauhe ehkä samalla suklaalla eikä maksa melkein mitään eli sopii lapsiperheelle, mutta en ole vielä kokeillut...