Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko treffeillä helpointa vaan heittäytyä tyhmäksi?

Vierailija
11.02.2021 |

Treffeillä käyminen on puuduttavaa, kun niissä toistuu samat asiat kertaalleen. Usean kerran kun on käynyt ilmi, millaisia ovat kiinnostukseni (mm. kielet, kirjat, runous, klassinen musiikki), ovat useat treffikumppanit tuumanneet että vanhempani ovat varmaan yläluokkalaisia tai jotain sellaista. Eivät ole. Isä on työtön ja äiti kaupan kassalla. Kyllä se vituttaa että kuulla kerta toisensa jälkeen tätä samaa paskaa, niinkuin pienikin sivistys olisi vielä tänä päivänä sidottuna yläluokkaan. Ehkä kommentit kertovatkin vähän että mitä henkistä tasoa vastapuolelta voi odottaa. En edes pyri mitenkään luettelemaan kaikkia asioita joita tiedän, mutta ei voi mitään että puheessa omat kiinnostukset vähän paistavat läpi.

Olisikohan helpompi vaan aluksi heittäytyä tyhmäksi? Tuntuu että edes yhden "fiksun" kumppanin löytääkseen joutuu ensin tapaamaan parikymmentä paviaania. Sanoisitteko muuta?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat lähinnä snobilta. Et fiksulta.

Vierailija
2/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heittäydytään tyhmäksi? Miten estät ettei kiinnostuksenkohteesi paista läpi arkisesta jutustelusta? Ja miten se auttaa sua löytämään sen "fiksun"?

Niin paljon kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Vierailija
4/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota samaa (feikata tyhmempää treffeillä), mutta tullut siihen tulokseen, että jos mies sellaisesta naisesta muka kiinnostuisikin, niin oma kiinnostus miestä kohtaan todennäköisesti loppuisi siihen paikkaan. Max ekoilla treffeillä vähän himmailen, että mies ei heti säikähdä. Jos selkeästi ottaa itsetunnon päälle, niin ei siitä mitään ever afteria olis tullut kumminkaan.

Mitäs jos toisit noita ”sivistysharrastuksiasi” vähän enemmän esiin vaikka profiilissasi?

Vierailija
5/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän Ap mahdat seuraasi hakea..... Huomaan, että meillä saattaisi olla jotain yhteistä, - Kotitaustani on kyllä koulutetumpi mutta harva meistä on vanhempiaan voinut valita.... 

Vierailija
6/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Juuri tuo kun suunnittelet tyhmäksi heittäytymistä. Samankaltaiset vetävät toisiaan puoleensa.

Vierailija
7/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tottakai. Eihän kukaan halua itsestään todellista kuvaa toiselle antaa. Siitähän saattaisi vaikka ajautua mukavaan parisuhteeseen.

Vierailija
8/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tuota samaa (feikata tyhmempää treffeillä), mutta tullut siihen tulokseen, että jos mies sellaisesta naisesta muka kiinnostuisikin, niin oma kiinnostus miestä kohtaan todennäköisesti loppuisi siihen paikkaan. Max ekoilla treffeillä vähän himmailen, että mies ei heti säikähdä. Jos selkeästi ottaa itsetunnon päälle, niin ei siitä mitään ever afteria olis tullut kumminkaan.

Mitäs jos toisit noita ”sivistysharrastuksiasi” vähän enemmän esiin vaikka profiilissasi?

Niin, mut jokuhan voi silloin ajatella että on snobi. Pointti oli että jos etsii "fiksua", eikä vaan isotissistä kumppania, niin kyllä se käy aikalailla työstä. Helpompi olisi vaan valkata tyhmempiä, kunhan ei tarvitsisi jatkuvasti kuulla näitä "yläluokka" -tyylisiä kommentteja.

ap

Vierailija
9/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Nainen taas ettimässä sitä jännää kuulapäätä joka pieree sohvalla ja juo kaljoo. Mutku se on niin nallekarhu ja turvallinen isoineen mahoineen!

Vierailija
10/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet tuollaisia? Ei kaikki hae mitään ilmapäätä. Hae fiksumpaa seuraa

Vierailija
11/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko siis elämänkumppanin, joka etsii tyhmää ihmistä? Minulle ja puolisolleni kulttuuri ja suomen kieli kaikkine sen rikkauksineen ovat nimenomaan yksi yhdistävä tekijä. Luemme toisillemme ääneen sekä proosaa että runoja. Pohdimme sanojen etymologiaa, kuuntelemme Aristoteleen kantapäätä- tai oikeammin puoliso kuuntelee ja sitten tuo siitä aiheita keskusteluun, itse en kuuntele radiota. Teatterissa tuli käytyä turhan harvoin, klassisen musiikin konserteissa vähän useammin ennen korona-aikaa.

Älä hyvä ihminen tingi asioista, jotka ovat sinulle tärkeitä!

Vierailija
12/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on vain olla oma itsensä.

Oletko AP miettinyt että on paljon todennäköisempää, että suuri joukko miehiä ei ole se ns sukulaissielu, vaan sen helmen löytääkseen pitää kahlata aika monta treffikumppania läpi.

Itse olen älykäs ja sivistynyt, todella monen miehen kanssa jutut pyörii tosi matalalla ja ei minua niin kiinnostavilla alueilla. Sitten vaan treffien jälkeen olen todennut ettei ole ns kemiaa. Pari todella fiksua miestä olen tavannut, mutta ne oli taas petipuuhissa täysin epäviriilejä, joten kiinnostus mulla lopahti. Sängyssä olen oikea seksipeto, joten tarvitsen kumppaniksi viriilin miehen. Se vasta onkin vaikea yhtälö! Olla älykkö ja seksuaalinen. Moni älykäs on vähän kylmä makuuhuoneessa.

Fiksuna luulisi sun tän ymmärtävän.

Vierailija
13/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Isotissistä”? Onko tämä miehen aloitus? Luulisi, että kulttuuritätiharrastusten kanssa olisi helppoa löytää naisia. Paitsi, jos asut syrjäkylillä. Jos niin on, alahan valua etelään.

Vierailija
14/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko siis elämänkumppanin, joka etsii tyhmää ihmistä? Minulle ja puolisolleni kulttuuri ja suomen kieli kaikkine sen rikkauksineen ovat nimenomaan yksi yhdistävä tekijä. Luemme toisillemme ääneen sekä proosaa että runoja. Pohdimme sanojen etymologiaa, kuuntelemme Aristoteleen kantapäätä- tai oikeammin puoliso kuuntelee ja sitten tuo siitä aiheita keskusteluun, itse en kuuntele radiota. Teatterissa tuli käytyä turhan harvoin, klassisen musiikin konserteissa vähän useammin ennen korona-aikaa

Kaikkihan etsivät fiksua ihmistä. ;) Pointti oli vaan että miten ihmiset jankkaavat näitä samoja asioita kertaalleen, jos on vähänkin enemmän taipumuksia esim. kulttuurialaan.

Vierailija
15/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Vaikka oletkin huomannut valitettavan monen ihan koulutetunkin hakevan itseään alempaa seuraa, eivät heistäkään ihan jokainen halua kouluttamatonta moukkaa. Pyöräytä uudelleen sitä Tinderin onnenpyörää, äläkä nyt tällä kierroksella huoli ketä hyvänsä. Tarkkuutta!

Vierailija
16/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

ap

Vierailija
17/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. Mutta ymmärrän ongelmasi, itsellä vastaava. Eipä me varmaan silti aleta bimboilemaan.

Vierailija
18/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap

Anna kun arvaan.. Olet hakannut jokaikisen vastaantulijan jatkoon?

Vierailija
19/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap

No sitten tämä hoituu helposti. Hilaat itsesi Helsinkiin, laitat kulttuuriharrastuksesi näkyvästi esille profiiliisi, mätsäät epätoivoiset kulttuuritätsyt ja valkkaat näöltään ja luonteeltaan kivoimman. Homma taputeltu!

Vierailija
20/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Isotissistä”? Onko tämä miehen aloitus? Luulisi, että kulttuuritätiharrastusten kanssa olisi helppoa löytää naisia. Paitsi, jos asut syrjäkylillä. Jos niin on, alahan valua etelään.

Näemmä oli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi