Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko treffeillä helpointa vaan heittäytyä tyhmäksi?

Vierailija
11.02.2021 |

Treffeillä käyminen on puuduttavaa, kun niissä toistuu samat asiat kertaalleen. Usean kerran kun on käynyt ilmi, millaisia ovat kiinnostukseni (mm. kielet, kirjat, runous, klassinen musiikki), ovat useat treffikumppanit tuumanneet että vanhempani ovat varmaan yläluokkalaisia tai jotain sellaista. Eivät ole. Isä on työtön ja äiti kaupan kassalla. Kyllä se vituttaa että kuulla kerta toisensa jälkeen tätä samaa paskaa, niinkuin pienikin sivistys olisi vielä tänä päivänä sidottuna yläluokkaan. Ehkä kommentit kertovatkin vähän että mitä henkistä tasoa vastapuolelta voi odottaa. En edes pyri mitenkään luettelemaan kaikkia asioita joita tiedän, mutta ei voi mitään että puheessa omat kiinnostukset vähän paistavat läpi.

Olisikohan helpompi vaan aluksi heittäytyä tyhmäksi? Tuntuu että edes yhden "fiksun" kumppanin löytääkseen joutuu ensin tapaamaan parikymmentä paviaania. Sanoisitteko muuta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap

Olet sitten ap tai et, niin sukupuolella ei ole mitään väliä. Ainoa, millä on väliä, on että löytää sellaisen ihmisen, jonka kanssa kohtaavat paitsi kemiat niin myös arvot, haaveet, toiveet ja tulevaisuuden suunnitelmat.

Sillä, että saa matcheja tai pääsee treffeille, ei ole siihen verrattuna mitään merkitystä.

Vierailija
22/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap

No sitten tämä hoituu helposti. Hilaat itsesi Helsinkiin, laitat kulttuuriharrastuksesi näkyvästi esille profiiliisi, mätsäät epätoivoiset kulttuuritätsyt ja valkkaat näöltään ja luonteeltaan kivoimman. Homma taputeltu!

Kulttuuritätsyt harvemmin ovat noin epätoivoisia mitä ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap

Anna kun arvaan.. Olet hakannut jokaikisen vastaantulijan jatkoon?

En, mutta kun liha on joskus heikko niin pelkällä ulkonäölläkin menee vähän liikaa seulan läpi.

Vierailija
24/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassapa tuollaiset naiset ovat. 

Minä olen syvällinen mies, mutten rehellisesti ole tavannut muita kuin naisia, joita kiinnostaa lähinnä ahterinsa esittely. 

Vierailija
25/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma ihminen löytyessään tuntuu heti omalta. Ei siinä auta mikään muu temppu tai teeskentely kuin tutustua omana itsenäsi erilaisiin miehiin.

Et muuten ap kuulosta kovinkaan ns. sydämensivistyneeltä. Silläkin on iso merkitys elåmässä ja vuorovaikutuksessa toisten kanssa.

Minua ei ole kukaan treffikumppani vastaavassa tilanteessa "epäillyt yläluokkaiseksi". Tavallisesti ihmiset ymmärtävät kyllä, että kuka tahansa voi kiinnostua myös näistä korkeakulttuurina pidetyistä harrastuksista.

Ehkä sinä itse ylläpidät luokkajakoa mielessäsi ja luot siten tällaisen diskurssin myös treffeillesi? En usko hetkeäkään, että tällainen olisi mikään korkeakulttuurin harrastuksesta automaattisesti johtuva tavanomainen ilmiö treffeillä.

Eihän juuri kukaan todellisuudessa tällä vuosisadalla puhu tai ajattele noin kankeasti ja elitistisesti.

Vierailija
26/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap

Anna kun arvaan.. Olet hakannut jokaikisen vastaantulijan jatkoon?

En, mutta kun liha on joskus heikko niin pelkällä ulkonäölläkin menee vähän liikaa seulan läpi.

Ole nyt oikeasti varuillaan. Pian päädyt elättäjien kerhoon ja tulet tänne avautumaan elätettävästä vaimosta. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, ellet tietenkin tahdo maksaa turhasta.

Vierailija
27/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap

No sitten tämä hoituu helposti. Hilaat itsesi Helsinkiin, laitat kulttuuriharrastuksesi näkyvästi esille profiiliisi, mätsäät epätoivoiset kulttuuritätsyt ja valkkaat näöltään ja luonteeltaan kivoimman. Homma taputeltu!

Kulttuuritätsyt harvemmin ovat noin epätoivoisia mitä ap.

Eivät niin, mutta jotkut ovat. Tulee mieleen se oopperoiden tekstityksestä väitellyt julkkissinkku, joka riisti henkensä. Kai se yksikin riittää. Ja näyttäähän tuo treffeille pääsevän, joten ei varmaan ole huonoimman näköinen.

Vierailija
28/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassapa tuollaiset naiset ovat. 

Minä olen syvällinen mies, mutten rehellisesti ole tavannut muita kuin naisia, joita kiinnostaa lähinnä ahterinsa esittely. 

Ei.. Paljastit juuri millaisia naisia tykkäät vahdata siellä Tinderissä. Oma valinta kytätä "myytäviä"

Vierailija
29/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, fiksu mies ei muka saa seuraa fiksuista naisista. Kukaan nainen ei tykkää kirjoista tai soita klassista musiikkia, ei edes kirjallisuustiedettä opiskelleet tai Sibiksestä valmistuneet.

Vierailija
30/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oma ihminen löytyessään tuntuu heti omalta. Ei siinä auta mikään muu temppu tai teeskentely kuin tutustua omana itsenäsi erilaisiin miehiin.

Et muuten ap kuulosta kovinkaan ns. sydämensivistyneeltä. Silläkin on iso merkitys elåmässä ja vuorovaikutuksessa toisten kanssa.

Minua ei ole kukaan treffikumppani vastaavassa tilanteessa "epäillyt yläluokkaiseksi". Tavallisesti ihmiset ymmärtävät kyllä, että kuka tahansa voi kiinnostua myös näistä korkeakulttuurina pidetyistä harrastuksista.

Ehkä sinä itse ylläpidät luokkajakoa mielessäsi ja luot siten tällaisen diskurssin myös treffeillesi? En usko hetkeäkään, että tällainen olisi mikään korkeakulttuurin harrastuksesta automaattisesti johtuva tavanomainen ilmiö treffeillä.

Itse en ikinä edes ole funtsinut, että tällä tavalla jotkut yhä ajattelevat -- se tuli minulle yllätyksenä eron jälkeen käytyäni muutamilla treffeillä. Tosin pari naisista olivat sellaisia jotka olivat lukeneet ehkä yhden kirjan viimeisen viiden vuoden aikana.

Vierailija
31/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
32/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan helvetin tylsältä treffimeiningiltä.

Vierailija
33/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on vain olla oma itsensä.

Oletko AP miettinyt että on paljon todennäköisempää, että suuri joukko miehiä ei ole se ns sukulaissielu, vaan sen helmen löytääkseen pitää kahlata aika monta treffikumppania läpi.

Itse olen älykäs ja sivistynyt, todella monen miehen kanssa jutut pyörii tosi matalalla ja ei minua niin kiinnostavilla alueilla. Sitten vaan treffien jälkeen olen todennut ettei ole ns kemiaa. Pari todella fiksua miestä olen tavannut, mutta ne oli taas petipuuhissa täysin epäviriilejä, joten kiinnostus mulla lopahti. Sängyssä olen oikea seksipeto, joten tarvitsen kumppaniksi viriilin miehen. Se vasta onkin vaikea yhtälö! Olla älykkö ja seksuaalinen. Moni älykäs on vähän kylmä makuuhuoneessa.

Fiksuna luulisi sun tän ymmärtävän.

Ei noin mun korvaan älyllä ja viriiliyden tasolla ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tai voisin jopa ajatella että se on päinvastoin niin että äly lisää viriiliyttä.

Vierailija
34/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki jos haluat tehdä vaikutuksen johonkin epävarmaan ääliöön. Ei kyllä auta siinä jos tosissaan etsit fiksua kumppania.

Vierailija
35/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan helvetin tylsältä treffimeiningiltä.

Tonttujen unelmatreffit:

Tonttu: irtooks?

Tinder tyrkky: siis todellakin!

Sen pituinen se.

Vierailija
36/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Isotissistä”? Onko tämä miehen aloitus? Luulisi, että kulttuuritätiharrastusten kanssa olisi helppoa löytää naisia. Paitsi, jos asut syrjäkylillä. Jos niin on, alahan valua etelään.

Niin luulisi. Mutta helpottaisi varmaan jos kuuluisi ikäluokkaan 55+  Toki nuorempanakin saattaa onnistua, esimerkiksi samasta opiskelupaikasta mutta jos opinno on jo takana, niin haastvaksi saattaa mennä... 

Vierailija
37/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Isotissistä”? Onko tämä miehen aloitus? Luulisi, että kulttuuritätiharrastusten kanssa olisi helppoa löytää naisia. Paitsi, jos asut syrjäkylillä. Jos niin on, alahan valua etelään.

Niin luulisi. Mutta helpottaisi varmaan jos kuuluisi ikäluokkaan 55+  Toki nuorempanakin saattaa onnistua, esimerkiksi samasta opiskelupaikasta mutta jos opinno on jo takana, niin haastvaksi saattaa mennä... 

Ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää hinnalla varustettujen vahtaaminen? Mielummin jäisin tuossa vaiheessa ilman.

Vierailija
38/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää hinnalla varustettujen vahtaaminen? Mielummin jäisin tuossa vaiheessa ilman.

Hä? - En minä pidä vaihoehona kumppanin löytämiselle sitä, että hankkisin seurani "maksullisten" joukosta.; ihmien ei ole minulle kauppatavara.  Yhden yön jututkaan ei kiinnosta...

Ja onhan se myönnettävä, että onhan kirjoista ja runoista pitäminen  ja klassinen musiikki, joka on viime aikoina itselläni rajoittunut lähinnä kuuntelemiseen vähn sellaisia, joiden parissa puuhaa itsekseen....  

Vierailija
39/41 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yliarvioida itseään. Treffikumppanit tekee sen sun puolesta.

ap

Vierailija
40/41 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esittämällä jotain saat kumppanin niin saat taatusti itsellesi väärän kumppanin. Se itselle oikea löytyy vain olemalla oma itsensä. Aloittajan viestistä paistaa jonkinlainen epätoivo jossa kumppanin löytyminen on joku itseisarvo joten sen voi hankkia myös feikkaamalla vaikkapa tyhmempää kuin onkaan jos se vain auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme