Jos saisit säätää jonkin lain, joka tulisi voimaan 1.1.2022 mikä se olisi???
Kommentit (138)
Progressiivisuus osinkoverotukseen
Tai
Kova lisävero kaikille ulkomaisille kulutushyödykkeille sen mukaan mitä kauempana asia on tuotettu ja mitä enemmän sen eteen on hyödynnetty uusiutumattomien luonnonvarojen käyttöä.
Työttömät töihin etuutta vastaan. Min 6h/pv.
Ajokortti koiraa tai lasta harkitseville!
Vauvakortti, koirakortti tai mikä nyt olisi nimeltään.
Koulukiusaajille tuntuvat sanktiot kuten vaihto toiseen oppilaitokseen, ei aina niin että kiusattu joutuu vaihtamaan koulua.
Avioero vain erittäin painavin perustein. Syyllinen maksamaan.
Puolison tai tämän läheisen pahoinpitely, rikollinen elånäntapa, petturuus. (insesti, pettäminen ja varastelu ja muutkin pahoinpitelyt ja uhkailut kuuluisvat rikolliseen elämäntapaan)
Kaikille kielto julkisissa kuluneuvoissa puhelimeen kovaan ääneen länkyttämisestä, etenkin ma muille.
Kaikille työpaikka. Sairaudet huomioitaisiin. Kukaan ei tekisi Nin paljon, että terveys ei kestä. Heikoimmillekin palkka 2000 kuussa.
(jokaisen oikeus työpaikkaan olisi 30 vuotta sitten)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten tappajille pakkosterilisaatio etteivät enää ikinä lisäänny edes vahingossa.
Syntymättömän lapsen oikeudet menisi myös äidin tahdon edelle. Jos narkkari odottaa lasta, hän on pakkohoidossa kunnes lapsi saadaan terveenä ulos ja sijoitetaan/adoptoidaan. Samoin kännäävät äidit
Aborttia ei saisi viikon 12 jälkeen enää heppoisin syin; olin neuvolassa töissä ja siellä yksikin äiti halusikin abortin viikon 12 jälkeen kun hedelmöityshoidoilla saatu vauva ei enää ollutkaan kiva juttu raskaushormoneissa ja ahdisti. Mies oli järkyttynyt naisen päätöksestä. Missä on isän oikeudet entä lapsen?
Lisään vielä että tuon neuvolacasen jälkeen lopetin siellä työskentelyn. En kestänyt enää. Nykyään olen kouluterveydenhuollossa.
Ei kouluterveydenhuoltoon. Lapset kärsii!
Ei mihinkään ihmistyöhön noilla asenteilla
Kadulla marssiminen ja liikenteen tahallisen häiriköinnin seurauksena sakkoja kaikille mielenosoittajille. Tai jopa putkaan kaikki.
Roboteilla ja automaatiolla tehdylle työlle vero.
Myös ulkomailta tuotavalle tavaralle pötisi.
Vero tai korvaus asiakkaan itse tekemästä työstä. Sekin on osa automaatiota ja joku on sen takia saanut kenkää. (miksi nykyään joutuu itse tekemään netissä hommia, kun en ne sai palveluna. Esimerkki: matkan varaaminen. Tässä vois olla, että itsepalveluna sama hinta kuin toimistossa. Ideana, ettei työpaikat häviäisi.
4 päiväinen työviikko mutta vastaava palkka kuin 5x vko.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille työpaikka. Sairaudet huomioitaisiin. Kukaan ei tekisi Nin paljon, että terveys ei kestä. Heikoimmillekin palkka 2000 kuussa.
(jokaisen oikeus työpaikkaan olisi 30 vuotta sitten)
*oli 30 vuotta sitten tuollainen laki
Suomi lähtisi eurosta. Ja jos olisimme EU:n yhteisen velan osallisia, säätäisin, että osallisuus mitätöityy takautuvasti. Koska jos olemme siinä velassa mukana, emme voi valita, lähdemmekö eurosta, vai emme.
Tällaisiin sidoksiin ei Suomen pidä itseään tunkea siinä maailmantilanteessa, kun pitää alkaa Italialle lainanneita saksalais- ja ranskalaispankkeja pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vero tai korvaus asiakkaan itse tekemästä työstä. Sekin on osa automaatiota ja joku on sen takia saanut kenkää. (miksi nykyään joutuu itse tekemään netissä hommia, kun en ne sai palveluna. Esimerkki: matkan varaaminen. Tässä vois olla, että itsepalveluna sama hinta kuin toimistossa. Ideana, ettei työpaikat häviäisi.
Kannattaa ensin vastustaa sitä, että Suomi menee mukaan EU:n yhteiseen lainaan, jolla tullaan tukemaan velkaisen italian lainoittamia pankkeja.
Jos menemme mukaan, on turha uneksia, että meillä ois rahaa tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ensin vastustaa sitä, että Suomi menee mukaan EU:n yhteiseen lainaan, jolla tullaan tukemaan velkaisen italian lainoittamia pankkeja.
Jos menemme mukaan, on turha uneksia, että meillä ois rahaa tuollaiseen.
*EU:n elvytysrahasto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menemme mukaan, on turha uneksia, että meillä ois rahaa tuollaiseen.*EU:n elvytysrahasto
Nimi liittyy elvyttämiseen, totta kai, muttaitse paketti ei elvytä EU:ta.
Laki oikeudesta äänestämiseen.
Äänestää saa 21-80 vuotiaat. Äänestämiseen vaaditaan lupa, jonka saa ilmaiseksi. Mutta se lupa pitää hakea.
Perustuslakia pitäis vähän viilata niin, että Suomi olisi virallisesti yksikielinen maa. Suomen ainoa kansalliskieli olisi suomi.
Isyystutkimukset pakolliseksi kaikille, myös takautuvasti aina vuoteen 1900 asti niiltä osin kun se on mahdollista.